přiznání.....

634 36 7
                                    

Pohled Simči
(7:10- neděle)

Ráno jsem se probudila u sebe v pokoji ?! Počkat co ?? Já se umím teleportovat ?!! (Začala jsem se tam smát i když mi došlo že to je nemožný) jen co jsem se uklidnila, šla jsem se obléct a mohla jsem vyrazit do kuchyně si něco vzít k jídlu.

Jako vždy jsem otevřela ledničku a asi 5 minut jsem se do ní dívala a přemýšlela co si vezmu......nakonec zvítězilo mléko a cereálie.
Po chvíli do kuchyně přišel i Honza.

S) čau
H) ahoj, nechtěla by jsi dneska streamovat ?
S) emm, jo ? (Řekla jsem trochu nejistě)
H) ok, tak třeba po obědě ?
S) dobře....

Když jsem dojela, napadlo mě že bych se mohla jít podívat za Štěpánem......ano vím co se včera stalo ale jestli je v depresích tak za to nemůže.....chci si s ním promluvit.

Potichu jsem zaklepala na jeho dveře ale nic se neozvala, tak jsem zaťukala ještě jednou hlasitěji ale zase nic......trochu jsem zesmutnila a pomalu otevřela dveře.

S) ahoj
Š) co chceš ?!!! Tobě to snad včera nestačilo ?!!!
S) Štěpí....prosím uklidni se, určitě tě něco trápí.....mě to můžeš říct (usmála jsem se na něj)
Š) nepotřebuju nic nikomu říkat !!! Jsem v pohodě !!! (Nechtěl jsem na ní řvát ale v tu chvíli jsem se neovládal)
S) Štěpáne je vidět že se u vnitřního trápíš a já jsem tu od toho abych ti pomohla tak to ze sebe koukej vyklopit ! (Ano tak trochu jsem na něj zařvala ale musela jsem, i když jsem měla z něho tak trochu strach)
Š) ne!!!! Nech mě na pokoji !! ty stejně s tím nic neuděláš, jen bys mě nesnášela a už by jsi na mě možná nikdy nepromluvila.....(jen co jsem to dořekl tak se mi nahrnuli slzy do očí)
S) (vyděla jsem jak má slzy v očích tak jsem si k němu sedla a obejmula ho) proč bych tě měla nesnášet ?? A proč bych na tebe nemluvila ?? Jestli mi to vážně nechceš říct tak mi to neříkej ale nechci tě vyděl jak se trápíš....
Š) (to co řekla mě zaskočilo) dobře......(určitě se teď ptáte co jí nechci říct a co mě trápí tak dobře...povím vám to...)

Flashback (baxtrix)

Když Honza odjel pro Simču do nemocnice, konečně jsem měl dost klidu a času si uvědomit kdo vlastně jsem......hodně jsem přemýšlel nad Simčou a Honzou až jsem došel k závěru.......miluju Honzu víc než Simču takže jsem gay. Trochu jsem zesmutněl ale dokážu s tím žít. Akorát se to bojím někomu říct, bojím se reakcí aby na mě potom vůbec promluvily, hlavně se to nesmí dozvědět Honza.
End of flashback

S) až budeš chtít, tak za mnou přijď a můžeš mi říct co tě trápí (pousmála jsem se na něj a odešla za Honzou)
Š) dobře děkuju (úsměv jsem jí oplatil)

Pohled Honzi
(12:45) 

Šel jsem za Simčou do pokoje aby jsme mohli jít streamovat.
Zaťukala jsem na její dveře ale nikdo se neozval, tak jsem je otevřel ale ona tam nebyla.
Najednou jsem si všiml jak odchází ze Štěpánového pokoje.

H) si jsi u něj dělala ?! Víš že ti mohl ublížit ??!!
S) šla jsem si s ním promluvit, a né neublížil mi
H) ale mohl ti ublížit ?!!! Víš co ti udělal včera ?!
S) ale neublížil !! A ano vím ale to bylo včera, měl jen blbou náladu....
H) jó tak blbá nálada ??!!
S) neřeš to ! Nechci se s tebou hádat...
H) tak dobře.....promiň
S) v pohodě
H) jdeme teda streamovat ? Už to mám vše připravený (pousmál jsem se na ní)
S) ok (úsměv jsem mu oplatila)

Šly jsme tedy do mého pokoje a sedli si k počítači.

H) streamovala jsi vůbec někdy ?
S) ne, a s kým bych asi streamovala ?? (začala jsem se trochu smát)
H) nevím, můžu ti teda zapnout ?
S) jasně

Takže čau všichni já vás vítám po dlouhé době na dalším streamu a tentokrát tu nejsem sám.....jsem tu s.....
S) Simčou (začala jsem se smát) čau všichni

Po pár minutách jsem si všiml jediný otázky.....Simčo ? Nechtěla by sis založit twitch abys mohla streamovat ??

H) tak co ?
S) nevím, jako baví mě to....popřemýšlím nad tím
H) dobře

Taky tam bylo spoustu otázek jestli spolu chodíme....rád bych na ně odpověděl že ano ale radši jsem je ignoroval.

Po třech hodinách jsme to vypnuly a šly si objednat pizzu.

Pohled Štěpána
(19:45)

Ano, konečně jsem se rozhodl zajít za Simčou a říct jí to...
Došel jsem na chodbu a zavolal na ní..

Š) Simčo ?? Můžeš za mnou prosím přijít do pokoje ?
S) jasně, už jdu

Sedli jsme si na postel a já začal mluvit...

Š) emm, rozhodl jsem se že je načase abych ti to řekl....prosím neodsuzují mě....já za to nemůžu....
S) proč bych tě měla odsuzovat ?!
Š) prosím nech mě domluvit....
S) dobře, promiň
Š) v pohodě....já....zamiloval jsem se do někoho koho bych neměl, kdo mi nikdy lásku nebude opětovat....
S) kdo to je ? Jak vypadá ? Znám jí ?
Š) prosím....nech mě vážně domluvit....
S) ihh, promiň ....
Š) děkuju.....spíš....znáš ho ? A ano znáš ho.....miluju Honzu....

Tak jo tady bych to ukončila 😎😂 co si myslíte ?? Jak se Simča zachová ?? já vím jsem zlá 😂😂 jinak strašně děkuju za vote a komentáře 😍😍❤ jako vždy se omlouvám za chyby 😂😕 ale vím že moje keci nikoho nebaví takže.......ahooooojjjj 😂😂❤



MenT nebo Baxtrix ???Kde žijí příběhy. Začni objevovat