Akcja opowiadanie będzie się toczyła na siódmym roku nauki naszej bohaterki. Harry Potter, Dracon Malfoy, Hermiona Granger i reszta znanych postaci będą w tym samym wieku co Rosemary.
Albus Dumbledore będzie dalej wśród żywych, ponieważ przekonał on Dracona, że to co robi jest złe i może mu pomóc uporać się z wszystkimi problemami dotyczącymi Śmierciożerców.Opis Rosemary:
Posiada ona długie, bujne blond włosy. Ma ciemne, piwne oczy i twarz usianą wieloma piegami. W opisie już o tym wspomniałam, interesuje się zielarstwem oraz od czasu do czasu gra ze swoją starszą siostrą Lilianną w Quiddicha w czasie wakacji. Próbować będzie się dostać do drużyny Slytherinu.
Pochodzi ze starego i szlachetnego rodu czarodziejów. Na szczęście jej rodzina nie ma na celu tępienia osób ,,brudnej" krwi, nie ma problemów z tym, że ktoś posiada umiejętność czarowania mimo tego, że urodził się jako zwykły mugol. Rosemary ma talent do wpadania w kłopoty, zjawiania się w nieodpowiednim miejscu o nieodpowiedniej porze. Przez to zarabia wiele szlabanów mimo tego, że nic złego nie zrobiła. Jest przeważnie miła i koleżeńska dla wszystkich, ale w towarzystwie pustych Ślizgonek musi wtapiać się w tłum, aby później nie doszło do różnych przykrych sytuacji. Jest raczej spokojna, ale jeżeli ktoś lub coś ją wkurzy potrafi pokazać swoje drugie oblicze. Swoją inteligencją może dorównywać nawet Hermionie Granger, jej najlepszej przyjaciółce. Do Slytherinu trafiła najpewniej przez nazwisko, nie osobowość. Posiada trójkę najlepszych przyjaciół, jest to Neville Longbottom z którym dzieli swoje zainteresowania ( Gryffindor ), Hermiona Granger również z Gryffindoru oraz Ambrely Dashwood z jej domu, domu węża. Z dziewczyn ze Slytherinu umiała dogadać się tylko z nią, tamte inne dosłownie paplają o niczym, kosmetyki, plotki, chłopcy, kosmetyki, plotki i tak w kółko. Przyszłość chciałaby związać z zielarstwem bądź Quiddichem. OOdróżnia się od innych, bądź co bądź, ale nie lubienie Obrony Przed Czarną Magią, a lubienie Eliksirów i Zielarstwa może wydawać się trochę dziwne.Od autorki ;)
Okładka powinna pojawić się niedługo, w okolicach poniedziałku! :) Jest to na razie tylko wstęp do całego opowiadania, chciałam pokazać całą akcję i ,,przedstawić" bohaterkę. Mam nadzieję, że nawet ten krótki tekst Was zaciekawił! ;D
Do przeczytania!kjgranger
CZYTASZ
Green rose
Fiksi Penggemar~~~ Mrok i światło Ogień i woda Czarny i biały Hałas i cisza ~~~ Dwa kompletnie różne światy, dwa odmienne charaktery. Czy dwójkę wrogów może połączyć prawdziwe i szczere uczucie? ~~~ Rosemary Rendich rozpoczyna ostatni rok nauki w Szkole Mag...