Capitolul I - Iesire cu prietenii

843 25 0
                                    

Numele meu este Ela. Am parul saten ,ochi negri si o inaltime acceptabila de 1,64, ma consider o fata normala, amuzanta si in cautarea aventurii si intotdeauna te poti baza pe mine . Sunt in clasa a 10 a ,desigur viata mea de liceu ar fii plictisitoare daca nu i-as avea pe prietenii mei .Pe Diana, o fata cu ochii caprui ,inteligenta si isteata , Gabriela pot spune ca ne asemanam la inaltime si la comportament . Si Sebastian , ne cunoastem din clasa intai si am avut norocul sa intram la acelasi liceu.

Sebastian este un baiat destul de popular prin liceu ,a castigat si Mister-ul la Balul Bobocilor .

Inainte cu o zi de-a incepe liceul ne-am intalnit toti in statia de autobuz ca sa mergem la o plimbare prin parc cu rolele. Desigur ca draga mea prietena Diana s-a lasat asteptata pentru ca Puffy ,cainele ei , ia ascuns bascheti ei preferati. Dupa asteptarea Dianei, am pornit toti spre parc. Ajunsi in parc ne-am incaltat cu rolele si a inceput distractia. Gabriela intrecandu-se cu Sebastian ,iar eu cu Diana .Trecusera mai bine de doua ore de cand faceam intreceri . Ne-am pierdut unii de alti la un moment dat. Diana ,fiind obosita, a cautat o banca pe care sa se aseze,intre timp eu sunandu-l pe Sebastian


-Alo Sebastian ! Pe unde sunteti?

-Aaaaaa ,la intrarea in parc , de ce voi unde sunteti?ma intreaba Sebastian confuz

- Pe bune , eu credeam ca vezi mai bine de atat ? Nu ai vazut ca de jumatate de ora nu mai suntem in spatele vostru?ii raspund indignata

- A da normal ca am vazut ! Vroiam sa vad daca esti atenta!ma i-a la misto Sebastian.

- Zau !! Acum ne-am pierdut unii de alti si tie iti arde de glume .

-Cine? Mie ? Ma confuzi cu altcineva,incepe sa rada de unul singur. Ok,ok ,hai spune pe unde sunteti ?

-Pai am trecut de pod asa ca eu cred ca suntem pe la iesirea din parc,ii raspund uitandu-ma prin jurul meu.

-Ok . Intorceti-va pe unde ati venit ne intalnim la mijlocul drumului,termina Sebastian,inchizandu-mi telefonul in nas.

Dupa ce am ajutat-o Diana sa se ridice , am plecat spre intrarea in parc . Vorbind cu Diana , intr-un moment de neatentie am intrat in altcineva .

Diana vazand faza caderii mele i s-a parut amuzant ,mie insa mi s-a parut stanjenitor mai ales ca, cazusem peste un baiat . Bietul baiat , fusese lovit pe neasteptate si trantit pe jos si ca sa fie si mai amuzant pentru Diana, cazusem deasupra lui . Baiatul se ridicase si se uita la mine cu o fata de genul "de unde ai mai aparut ". Gandindu-se ca ar fii momentul sa ma ajute sa ma ridic ,imi ofera mana sa ma ridic in picioare. Eu fiind inca in starea acea minunata de "ce s-a intamplat ??cum am mai ajuns sa mai intru in baiatul acesta??". Incercand sa-mi cer scuze ,acel baiat plecase deja.

Ha !! Imi mai iroseam si pretioasele scuze pe un inganfat. Totusi trebuie sa recunosc era un inganfat dragut. Era brunet ,inalt ,cu ochi verzi si forma fetei bine definita . Ce sa mai zic de abdomen- era bine lucrat . Diana in sfarsit reusise sa se opreasca din ras .

D: Mda ,mare pacat ca nu au fost aici Gaby si Sebastian !!! Cum o sa le arat eu cazatura ta?Nici poza n-am facut.Offf!!

E: Te rog ,incearca . Vrei sa mai ajungi acasa intreaga ! Nu se stie cine v-a fii urmatoarea victima ? Poate tu ?

D: Ok . Gata cutu- cutu ! Hai sa mergem pana nu mai faci alta victima .

Dupa ce ne-am intalnit cu Gaby si Sebastian ,am mers si am mancat .

Se facuse seara , stabilesem cu toti sa ne intalnim a doua zi tot in statie sa mergem la liceu. Ne-am salutat si fiecare a plecat acasa.

Hey!!!

Multumesc celor care incep sa-mi citeasca povestea chiar daca primul capitol nu este asa stralucit dar promit sa fac capitolele mai dragute.

Va astept parerile!!!

High School LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum