Capitolul III - Proiectul

392 16 0
                                    

Trezita , de data aceasta de alarma,m-am ridicat din pat ,mi-am facut rutina de dimineata , m-am imbracat intr-o fusta cu camasa si m-am incaltat cu balerinii mei negri dupa ce m-am machiat am coborat jos am luat un mar si am plecat spre locul stabilit cu o seara inainte cu prietenii mei . In statie ,era Sebastian asezat pe o banca cu telefonul in mana , razand la un videoclip de pe internet. Ma duc , il salut si il intreb de ce rade . El aratandu-mi un filmulet facut de un prieten de al lui care cazuse cu bicicleta intr-o balta cu noroi . El vrand sa sara peste balta a intrat in balta. Spunand ca i s-ar fii blocat franele. Am mai auzit scuze si mai bune .
Intre timp au aparut Diana si Gaby.

Ajunsi in curtea liceului , am dat peste Chris care tocmai intra in liceu. L-am salutat ,dar nu a raspuns . Mda foarte politicos din partea lui . Sebastian vazand faza mi-a spus ca el e cu un an mai mare ca noi si probabil de aceea nu raspunde la salut.

In fine, ajunseram chiar la fix la ora de matematica, dupa ce a strigat catalogul directoarea s-a intors la tabla si a inceput sa scrie exercitii si sa explice.Desi era la inceputul anului scolar ,dansa nu prea pierdea vremea.Noi stiind cum procedeaza, am stat cuminti in banci si am scris , daca nu scriam trebuia sa stam dupa ore sa facem curatenie in clasa . Si nimeni nu isi doreste asa ceva , pentru ca in pauze se declanseaza un haos de nedescris. In ultimile 3 minute ne-a dat de scris 20 de exercitii pentru acasa. Bine ca o avem pe Diana care ne ajuta si ne explica mai bine exercitiile ca altfel am fii varza .

Urmatoarea ora aveam chimie si trebuia sa mergem in laborator. Desigur ca pauza am pierdut-o mergand pe holuri spre laboratorul de chimie. Ajunsi in laborator am vazut mai multe banci decat trebuia. Noi daca am ajuns primii am luat ultimul rand de cinci banci care erau aliniate una langa alta. Sebastian s-a asezat in prima banca langa geam,Diana in a doua, Gaby in a treia si eu in a patra .

Se sunase de intrare. Cat ai clipi toate bancile din fata noastra erau pe jumatate pline cu clasa noastra. A intrat profesoara ,s-a salutat cu noi si a inceput sa ne spuna ideea dansei despre niste proiecte cu clasele mai mari. Tocmai in acel moment s-a deschis usa si au inceput sa intre elevii din clasa a 11 a. Sebastian imi face semn sa ma uit la el sa imi spuna ca in clasa aceasta invata Chris.

Super , vorbeai de lup. Chris era imbracat intr-un tricou negru si blugi albastri . Profesoara vazand ca numai are loc in fata langa colegii lui , l-a trimis langa mine . Geniala profa ce sa spun !

Traversand clasa ajunge in sfarsit in fata banci , se uita la mine, dar eu incerc din greu sa nu il bag in seama, si se aseaza in banca.

Profesoara facuse deja echipele mai ramasesem eu si Gaby , impreauna cu Chris si un baiat ,care nu ii stiam numele.

G:Doamna profesoara pot face eu echipa cu Robert?

P: Desigur, daca e de acord si Robert.

R: Cu cea mai mare placere.

Ma uit la Gaby , ea se uita la mine zambind , mi-am dat seama ca era planul ei sa fac proiectul cu Chris.

P:Ela se pare ca tu vei face echipa cu Chris.

Ce mai era de zis acum decat un simplu da .

P: Chris este vreo problema daca vei face echipa cu Ela?

C: Nu , doamna , chiar nici o problema. Dupa il vad pe Chris ca se uita la mine si ma intreaba  daca m-am gandit sa intru in cartea recordurilor la sectiunea de cate ori poti sa cazi peste un baiat .

Se sunase , toata lumea era in picioare salutand-o pe profesoara de chimie. Dupa m-am dus si i-am explicat lui Chris toata situatia.

E: Chris sa stii ca eu nu am cazut peste tine intentionat ,in parc nu eram atenta, iar pe scari am alunecat.

C:Si eu ca un baiat dragut ce sunt am fost acolo si ti-am atenuat caderea.

E: Sa spunem ca a fost ghinionul tau ca ai fost lovit de mine . Oricum nu se v-a mai intampla , vei vedea.

C: Sunt sigur. Cand ne apucam sa facem proiectul ? Profesoara ne v-a trimite subiectul prin email. Asa ca proiectul la cine il facem,la mine sau la tine.

E:La mine .Daca nu este nici o problema pentru tine. Timp de o saptamana ( am  timp sa te cunosc mai bine) o sa iasa perfect proiectul . Ai sa vezi v-a fii cel mai bun proiect care l-ai facut vreodata.

Dupa ce am terminat de vorbit cu Chris , m-am dus la prietenii mei care stateau afara si mancau. Toate orele de azi trecusera atat de greu incat ne-am decis sa nu mai mergem la Gaby, asa cum am zis in pauza cand mancam.

Ajunsesem in sfarsit acasa, mama pregatea cina iar sora mea se juca in living-room . Mama mi-a dat vestea ca sambata vom merge la matusa Alexandra.Era bine ca matusa avea piscina si nu aveam motiv de plictiseala.Asa ca m-am dus si mi-am pregatit cu mic bagaj . Nu trecuse mult si ma chemat mama  sa mancam . Cobor jos si il vad pe tata care tocmai venise de la serviciu .Dupa ce am mancat , am mers in camerele noastre .

 Poza cu Ela la media!

High School LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum