Capitolul VIII - Concertul

291 15 0
                                    

Zilele astea au fost asa epuizante. Desi e inceputul anului scolar , de ce profesorii ne i-au asa din scurt cu toata materia . Marti , profesoara de romana ne-a anuntat ca vom da acel test predictiv . Bleah , cine ar avea chef de test cand a trecut doar o saptamana de cand am inceput liceul . Intr-un final , l-am dat toti si cand am iesit din clasa zici ca a trecut un tren peste noi , mai ales ca testul l-am dat la ultima ora.

Norocul meu ca mi s-a mai inviorat ziua cand l-am vazut pe Chris . Asa ca l-am strigat sa ma astepte si pe mine. Dupa ce am ajuns in fata lui , l-am imbratisat si am inceput sa mergem spre curtea liceului unde era parcata masina lui . Gaby , Diana si Sebastian plecasera inainte ca erau prea obositi sa mai stea dupa mine . Ne-am urcat in masina si am pornit spre casa. Desigur ca inainte sa ma urc in masina , toate fetele care trecea pe langa noi era geloase . Sincer ma cam speriau cum se uita la mine , dar pana la urma nu aveam ce sa le fac. Ajunsi in fata casei mele , Chris m-a intrebat daca as vrea sa merg la un concert cu el si ca mai pot aduce trei prieteni . Nu imi venea sa cred , normal ca am acceptat pana la urma cine are ocazia sa merga cu baiatul care il place si cu prietenii la un concert . Si cum lui Chris ii place sa faca surprize mergem chiar la concertul baietilor din Midnight Red . Cand mi-a spus am ramas blocata , la propriu. Eu , Gaby si Diana suntem innebunite , adica in telefon majoritatea melodiilor le avem cu ei , poze , postere  si ne tot chinuim sa ajungem macar la un concert . Si mai tare era ca mama, tata si sormea pleacau la un prieten de-al tatei , si cum eu nu-l suport pe baiatul lor nu merg ca se stie ca iese cu scantei. 

Stiu sigur ca nu ar mai conta oboseala daca mergem la concert. Dupa ce am stabilit detaliile cu Chris , am intrat in casa si direct in camera m-am dus sa le dau vestea bomba fetelor . Cum, Sebastian ,nu e mare fan a trebuit sa ne rugam toate de el sa mearga. Pana la urma  nu o sa mergem doar la concert poate mai mergem sa ne plimbam. Si plimbarile fara Sebastian nu exista .

A doua zii aveam liceu , dar cui ii mai pasa cand seara mergeam la concert. Dupa ore ,am plecat toti cu masina lui Chris la mine acasa. Mai erau 5 ore pana cand ii intalneam pe baieti. La un moment dat se instalase o plictiseala asa ca am avut ideea de-a iesii in parc .

Intr-un final , dupa multe cautari si invarteli am gasit un loc de parcare care sa fie aproape  de locul unde era concertul si parcul.

Ajunsi in parc ne-am hotarat sa mergem  in apropierea lacului. Sebastian cand a vazut barcutele colorate cu vasle a luat-o pe Gaby de mana si direct la ele s-au dus. Dar nu au ajuns pana la ele , cum Gabrielei nu ii place sa fie bruscata si sa fie luata prin surprindere a inceput sa il certe pe Sebastian. Dintr-o data toata bucuria lui s-a dezumflat ca un balon. Desigur ,ca toata cearta a fost oarecum in zadar. Dupa ce Gaby la facut sa inteleaga pe Sebastian , aceasta l-a iertat si au mers la barcute. Cum Diana nu avea inca un prieten s-a dus cu Sebastian si Gaby. Iar Chris m-a luat de mana,m-a sarutat pe obraz si am pornit spre barcute.

Eram in mijlocul lacului,ce putea fii mai frumos decat sa fii cu prietenul tau intr-o barcuta in mijlocul unui lac.Chris a incetat sa mai dea din vasle. Acum barca plutea singura . Si cum numai mie mi se putea intampla , am vrut sa ma mut langa iar eu cum nu prea stau bine cu echibru si coordonarea picioarelor  am balansat barca de a intrat apa in ea. Mda , nu credeam ca o sa traiesc o secventa dintr-un film cu piratii.  Abandonati barca!!! Bietul Chris, nu stia ce sa mai faca sa scoata apa din barcuta! Noroc ca ne-au vazut Sebastian si Diana ca altfel ajungeam la concert fleasca. Asa eram uzi doar la glezne.

In drum spre mal gasisem o explicatie cat de cat credibila pentru proprietarii barcutelor. Din contra nu prea ne-au cerut explicatii , dar ne-a cerut locul unde  ne-am scufundat.

***
In drumul nostru spre concert am dat chiar peste baietii , care ofereau autografe si faceau poze. Eram super bucuroase , incat numai stiam cu care baiat din trupa sa mai facem poze sau sa cerem autografe. Dupa ce si-au terminat scurta pauza din inaintea concertului , ne-am luat la revedere pentru putin timp. Grupandu-ne din nou , ne-am indreptat spre locul stabilit pentru un concert deja stiut ca v-a fii 100% reusit . Luandu-l de mana pe Chris ,am asteptat sa inceapa distractia.

***
Dupa 5 melodii, una dupa alta , eram epuizati  , dar mai puteam rezista pana dimineata. Urma melodia A Night To Remember. Si chiar a urmat o noapte pe care sa o tinem cu totii minte. Si ca sa ne tina in priza au mai urmat inca 5 melodii.

***

In timpul concertului , m-am gandit sa ii invit pe Chris la mine in weekend. Nu ca datile trecute cand am facut proiecte. Nu ! Tocmai de aceea il invit ,  mi se pare ca nu prea avem timp de noi asa poate mai gasim timp sa stam singuri, ca atunci cand sunt prietenii mei prin jur se tot incep subiecte  si nu apuc sa vorbesc mai multe cu el.

High School LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum