Capitolul XII- Fratia

254 16 1
                                    

*Perspectiva lui Chris*

Am ajuns cu totii in gara,fiecare se indrepta spre masina parintelui.Eu asteptandu-l pe fratele meu , Mark , sa vina sa ma ia din gara . Intre timp sunt trezit din gandurile mele de catre  Ela care ma intreaba:

-Chris,hai cu noi ca tot stai la cateva strazi distanda!imi spune Ela facand un botic de copil mic.

-Tocmai l-am sunat pe Mark si mi-a zis sa astept in gara ca vine cu masina mea.

-Eu zic sa il suni inapoi si sa ii spui sa numai vina pana la gara ca tot sunt ai mei aici.

-Stai sa vedem pe unde e si vedem cu facem.

Dupa ce m-am indepartat de iubita mea, mi-am sunat fratele.

-Salut, fratioare,care e treaba?imi raspunde Mark cu o galagie pe fundal

-Frate, era vorba ca vii sa ma iei de la gara, tu unde esti acum?raspund incercand sa-mi pastrez calmul.

-Baga-mi-as! Fratioare, scuze, m-am lasat purtat de val si am uitat notiunea timpului.

-Nu te mai agita,ma descurc singur! Ca intotdeauna!ii inchid telefonul in nas fratelui meu.

In incercarea de a ma calma trag aer in piept , dar nu avea niciun efect ba mai rau ma enervasem.

Cand am nevoie de el , nu apare dar el cand are nevoie de mine eu sar imediat in ajutorul lui sau in apararea lui.Din cauza lui,tot pierd lucruri importante si se pare ca tot nu m-am invatat minte.

Dintr-o data apare Ela in spatele meu .

-Deci pana la urma vi cu noi?

- Se pare ca vin cu voi!raspund simplu cu un glas glacial.

-Ce s-a intamplat cu Mark?ma intreaba ,Ela,curioasa.

-A avut alte lucruri mai importante de facut!Hai sa mergem ca ne asteapta parinti tai.

In masina , toata lumea vorbea si radea, numai eu eram cel care strica peisajul incercand sa imi stapanesc furia pe fratele meu.

Am ajuns in fata casei Elei,parintii ei m-au salutat si au intrat in casa, ramanand doar eu cu micuta mea.

Am luat-o usor de solturi,ea apropiindu-se ca o felina  de mine,ne-am sarutat pana am ramas fara aer, la un moment dat ea intrerupand sarutul spunandu-mi sa ii dau un mesaj cand ajung acasa.Am mai tinut-o cateva secunde la pieptul meu , dupa i-am urat o noapte buna.

Mi-am luat geamantanul si am pornit pe strada slab luminata. In urechi imi rasunau biturile de dubstep. Era o liniste de mormant, care mai era intrerupta de latratul cainilor pe langa casele care trecem. Am ajuns in fata usii cand de odata mi se opreste muzica si apare numele lui Mark pe ecran.

-Spune ce vrei, Mark?il spun intr-un ton arogant

-Am nevoie de ajutor!

-Si cum eu sunt frate responsabil eu ar trebui sa te ajut ,asa-i?

-Vezi ca stii!imi raspunde Mark incepand sa-mi rada in telefon.Hai Chris stii ca si eu pot fii responsabil dar acum am baut prea mult si nu pot urca la volan!

-Eu sunt fratele tau , nu soferul tau atunci cand tu esti praf de la bautura!raspund pe un ton exagerat

Nu imi puteam lasa fratele matol intr-un club , asa ca am lasat geamantanul la usa , am luat cheile de la masina mea neagra si am pornit in tromba spre clubul numit de Mark.

In cateva minute am ajuns in fata clubului. Clubul era impanzit de oameni ,unii mai beti ca alti. Am iesit din masina si am inceput sa il caut pe fratele meu cu privirea,dar din pacate el nu era afara.Exteriorul clubului de trei etaje era de un alb imaculat cu zeci de lumini albastre care te atragea de la strazi distanta.Chiar de la intrare de intampina zgomotul enervant , mirosul de tigara si alcool. In ciuda faptului ca uram sa stau sa-l caut pe Mark prin club a trebui sa intru.

High School LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum