Trezita inainte de-a suna telefonul , m-am apucat sa imi fac rutina , si sa ma imbrac, sa imi fac ghiozdanul si sa imi iau haine de schimb pentru ora de sport .
Prima ora avem engleza,toata lumea era asa linistita si somnoroasa.De Sebastian nu mai zic nimic ca dormea fara nicio problema. Pana a venit profesoara langa el si i-a strigat numele langa ureche.Saracul , a avut noroc ca se sunase si profesoara l-a ierta sub pretextul ca e prima ora.
Urmatoarea ora aveam sport. Asa ca noi fetele am mers la vestiare sa ne schimbam . Dupa ce am mai stat de vorba cu celelalte colege ,am iesit afara. Mergand pe langa terenul de fotbal l-am vazut pe Chris .
G:-Hai , Ela! De ce ai ramas in urma?
E:- Luati-o inainte ,eu mai raman putin pe aici.
D:-Bine ,dar vezi sa nu intarzi la meciul de volei.
E:-Sigur, stai linistita ca vin!
Dupa ce am terminat de discutat cu prietenele mele , m-am furisat mai aproape de terenul unde discuta Chris cu antrenorul.
A: Chris , am vazut ca ai talent. Ce ar fi sa dai o proba ,ca sa intri in echipa liceului. Am fii mandri daca ai intra in echipa noastra.
C:-Ar fi o mare placere. Dar cand sunt probele?
A:-In dupa-amiaza aceasta.
C:-Ok ,atunci ne vedem la proba.
Chris intorcandu-se pe teren ,ma zarit pe mine ascunsa dupa un copac . Eu cand am vazut ca vine spre mine am inceput sa fac ce mi-a trecut prin cap.
C:- Ce faci dupa copacul asta? Ma spionezi,cumva?
E:- Cum ,eu pe tine ? Nici intr-un milion de ani ! Nu vezi ca fac incalzirea?
C:- De una singura , tocmai unde aveam eu o conversatie?
E:-Da de una singura , care este problema ta?
C:-Eu nu am nicio problema.
E:- Hey unde pleci?
C:-Nu este treaba ta. Du-te la terenul tau.
E:- Arrrh , afurisitule!
C:- Am auzit ce ai spus si te previn daca mai spui odata ceva, v-a trebui sa fugi pentru viata ta.
E:-Pfff . Laudarosu' roade osu'
C:- Gata ,pana aici ti-a fost pustoaico!
Vazand ca aleaga spre mine . Am luat-o la sanatoasa. Trecusem deja de terenul de volei unde Gaby ma incuraja sa alerg mai repede si Diana practic era pe joc de ras. Ajunsem prin parcare, fiind epuizata m-am ascuns dupa o masina neagra.
C:- Pustoaico , poti fugi dar nu te poti ascunde!
E:- Ce te face sa crezi ca nu ma pot ascunde?
C:- Pentru ca tocmai te-ai ascuns dupa masina mea.
Cand l-am vazut in spatele meu m-am speriat. Cand sa ma ridic si sa fug din nou ,ma luat de mana si ma bagat in masina neagra . Se urca si el in masina si se uita la mine.
E:-Daca din nou astepti scuze , nu le vei primi.
C:-Bine,atunci v-a trebui sa le i-au cu forta.
E:-Ce?
Chris pornise masina si iesisem deja din parcarea liceului. Nu stiam unde ma duce.
E:- Doar nu ma rapesti?
C:- Ce sa fac ? De unde a mai venit si asta?
In masina se facuse liniste. Eu nu aveam habar unde mergem asa ca a trebuit sa astept si sa vad. Ne avand ce sa fac am inceput sa ma uit la Chris cum conduce.
CITEȘTI
High School Love
Fiksi RemajaCine s-ar fii gandit ca o iesire in parc cu prietenii poate duce la cunoasterea baiatului perfect pentru Ela.O fata amuzanta si cu capul in nori. Chris , baiatul misterios care se muta in liceul Elei, pentru a lua viata de la capat. In cele din urma...