Capitolul IX - Mai mult decat un cuplu oficial

287 17 0
                                    

Azi este ziua in care trebuie sa vina Chris la mine . Problema este ca ai mei sunt acasa si chiar in ziua asta nu au mai gasit unde sa plece. Nu stiu ce o sa iasa , fiindca tata e foarte protector cand vine vorba de mine si sora mea .Sigur  o sa tina vechiu discurs cum sa nu te prind ca pateste ceva fata mea ca ai incurcat-o . Speram si eu ca in weekend-ul asta sa pleca ca in cele precedente . Dar se pare ca nu a iesit asa cum am vrut eu . Pana la urma Chris tot v-a trebui sa infrunte discursul parintesc. Parintii mei stiu ca (,)Chris este un baiat bun , protector , grijuliu si nu e genul care lasa balta fetele. Am vrut sa ma asigur ca tata nu-i spune chiar azi acel minunat discurs de '' imbarbatare'' lui Chris .

Lunga mea discutie cu tata este intrerupta de telefonul lui Chris. El anuntandu-ma ca mai intarzie. Atat i-a trebuit tatei sa inceapa din nou. Dupa o perioada de liniste , se aude in sfarsit soneria , in clipa aia ii zambesc glorios tatei deoarece nu are dreptate cu Chris ca el ar fii neserios in relatia cu mine. Deschid usa si il gasesc pe Chris cu o galeata plina de crini albi. Deja imi tremurau picioarele, nu mai aveam cuvinte.

C: Sper sa iti placa ,dar chiar nu le mai pot tine in brate,asa ca ma lasi sa intru? Pamantul catre Ela!

Incercand sa ma dau la o parte ma lovesc de mama care deja avea lacrimi in ochii iar tata ii sarise in ajutor lui Chris.

C:Domule si doamna Brooks, numele meu este Christian Luke Wilson , imi pare bine sa va cunosc.

In timp ce Chris se prezenta, eu imi admiram florile si iubitul  grijuliu si dragastos. Mai avea eu ceva sa-i reprosez? Acum sa il vad eu pe tata cu mai incepe sa vorbeasca cu Chris.

La scurt timp dupa ce au plecat parintii mei din preajma noastra am sarit in spatele lui Chris si   i-am zis sa mergem la mine in camera . Ajunsi in camera am inceput sa ii ciufulesc parul care arata ca dupa un somn bine meritat. Si cum lui nu ii place sa ramana mai prejos a inceput un razboi al gadilatului. Pfff, ce dragastosi suntem acum! Din pat ajunsesem pe jos de la atat gadilat dar nici unul nu avea de gand sa renunte oricat de mult ar fii vrut. La un moment dat eram pe langa noptiera de la pat si Chris vroia sa sa ridice dar l-am tras de picior si ia cazut un pahar cu apa pe tricou.

E:Aleluia ,vezi cum se intoarce roata incepi un razboi cu mine si se termina rau pentru tine .

Nici nu apuc sa termin propozitia ca se lipeste de mine si simt cum se impregneaza si pe tricoul meu apa.

C:Ce spuneai,iubita?

E:Nimic , iubitul meu scump!Doar ca nu vroiam sa imparti chiar orice cu mine!ii spun eu cu cea mai dragalasa fata.

Acum trebuia sa ne schimbam , cu ce il schimb eu pe Chris? Nu am decat sa ma furisez la tata in dulap si sa iau un tricou. Zis si facut ,ajung cu tricoul in camera , Chris numai avea tricoul ud pe el .

E:De ce naiba te-ai dezbracat acum ?

C:Doar nu as fii nebun sa stau cu un tricou ud pe mine!

E:Aaa, am baie! Du-te in baie si schimbate!

C:E doar un tricou.

E: Stiu , dar cum am intrat eu  pe usa asa poate intra mama sau tata si sa te gaseasca fara tricou nu cred ca ar fii prea credibila orice explicatie care am aduce-o , asa-i?

C:Ok,Ok ma duc.

Sincer , acum am fost prea rea cu mine de ce l-am trimis in baie cand puteam sa il las aici sa se schimbe si dupa sa ma duc eu la baie. Da, da stiu sunt o mica perversa.

Dupa toata nebunia petrecuta,am decis sa nu ramanem in casa asa ca i-am anuntat pe mama si tata ca iesim . Mai bine decat sa stai in casa cu tatal si cu iubitul tau. Chris sa fie bombardat  de tata , mai bine mai asteapta tata.

Nu aveam o destinatie anume , asa ca am mers  pana cand am zis sa ne asezam pe o banca.

Stateam pe banca si vorbeam despre copilaria noastra , despre cele mai memorabile cazaturi ale mele ( si nu sunt putine), erau momente cand ne priveam unul pe altul  stateam seriosi cat stateam dupa ne apuca un ras de se uita lumea la noi de parca eram dupa alta planeta.

Din vorba in vorba am ajuns sa ii deschid subiectul relatiei noastre. Chris ramansese putin pe ganduri . Dupa cateva minute, ma resemnasem ,vroiam sa inchid acest subiect cum l-am inceput , insa nu apuc sa spun ceva cand Chris incepe sa-mi spuna ce simte pentru mine.


C: Ela,crede-ma ca nu mi-am mai exprimat sentimentele pentru o fata cum o voi face acum. De cand te-am intalnit , gandul meu este numai la tine, inainte sa dorm ma gandesc la tine si cum sa te fac fericita. Cand sunt cu tine ma simt cel mai fericit baiat, cand te vad zambind imi umple inima. Probabil suna prea siropos , dar imi asum riscul deoarece te plac prea mult si nu vreau sa te pierd. Si vreau foarte tare sa fii iubita mea.

Eram prea coplesita de sentimentele lui Chris amestecate cu sentimentele mele a rezultat o catastrofa mintala . Ramasesem fara aer, findca nimeni nu si-a mai exprimat sentimentele pentru mine intr-un asa fel.Chris se uita la mine si eu ma uitam la fel . Sarisem de pe banca direct in bratele lui Chris . Numai conta nimeni si nimic din jurul nostru.El s-a apropia de mine , s-a uitat in ochii mei dupa care m-a sarutat.Era un sentiment care iti dadea dependenta. Fluturasii nu mai erau in stomac ii putea simti prin tot corpul. Era o euforie care te cuprindea. Dupa ce s-a terminat sarutul inca imi mai puteam simtii corpul cum este traversat de adrenalina.

Intr-un final dupa ce ne-am revenit , am hotarat sa plecam spre casa cat nu suntem da-ti disparuti. Tot drumul ne-am tinut de mana si caracteristic noua ne tot opream sa ne imbratisam.Eram pe strada in apropierea casei mele ,  amandoi incetinisem ,nu vroiam sa mai plecam unul de langa celalalt.Ajunsesem in fata casei, dupa un sarut lung si o imbratisare dragastoasa am reusit sa ne luam un ramas bun cei drept cam chinuit.

 

High School LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum