Astazi incepe o noua zi plina de oportunitati. O noua zi in care pot sa imi dovedesc mie ca sunt mai puternica decat in trecut. Dar ce este trecutul? Trecutul este acea gheara ascutita si intunecata ce te zgarie pe creier si te prinde de picioare tinandu-te pe loc din a fi un om nou,un om mai bun. Mai pe scurt este un spin in coasta.
Trecand peste asta,am cercetat in toate ziarele,si nici urma de disparitia lui Porcu'. O sa mai verific si maine,doar din precautie. Oricum toata lumea o sa creada ca a fugit de politie in alte tari.
Cat despre Chad,incepe sa imi placa din ce in ce mai mult. Este ajutorul perfect care tace si face. Incearca sa ma ,,cucereasca,, dar ii este prea frica de mine. Asa si ar trebui,dar totusi este barbat,ar putea sa isi foloseasca neuronul acela mort pe care il are,ca sa gandeasca mai clar,eu nu o sa pot sa am un viitor cu el. Poate stie asta...poate stie ca vreau sa il omor,si sigur asta si vrea;sa moara din cauza constiintei....si iar revenim la termenul ,,trecut,,.
Acum as vrea sa nu mai bat campii si sa revin la crimele mele. Victima cu numarul 5 o sa fie o javra careia imi venea sa ii dau cu un tarnacop in cap inca din clasa a 7a.
Pentru o perioada,mama m-a trimis la o scoala cu internat. Nu am stat mult,doar doua luni,dar a fost destul pentru mine acolo.
Profesoara de religie era o javra nenorocita. Nu stia altceva decat sa ne tortureze,sa parem cei mai rai,si sa fie cat mai aranjata posibil.
Nu pot sa uit care a fost picatura care a umplut paharul:
La o ora de a ei,am prezentat un proiect. Inca imi amintesc cum nici nu era atenta,doar se ruja in clasa,si ne punea 3 si 4 la toti in catalog.
Cand am intrebat-o de ce 4,ea s-a infuriat si m-a tarat pana la vitrina cu insecte veninoase. Mi-a tarat mana,mi-a bagat-o in vitrina,apoi a tras repede capacul de sticla cu plasa peste.
Simteam cum toata mana ma durea precum o rana deschisa in care rasucesti cututul,pui sare in ea,iar apoi pui furnici intepatoare,iar cand incercam sa scap,isi vara unghiile in mana mea,iar apoi presa mai tare capacul vitrinei.
Toti copiii au vazut,si ne-am dus la director sa ii explicam toate intamplarile,insa nu ne-a crezut. Stiam ca el ne crede,dar eu stiam si ca domnisoara Alicia era curva directorului.
Acum dupa multi ani,am de gand sa ii intorc moneda. M-am interesat,iar ,,scumpul,, ei bosorog este oale si ulcele de foarte mult timp.
Ea este doar o fraiera ratata in prezent. Are in jur de 40 de ani,si inca mai preda,dar la o scoala gimnaziala,intr-un sat.
............dupa o perioada de timp.........
Am mers in sat,si am rugat-o pe Alicia sa vina cu mine la o cafea. I-am spus ca fac cinste,si ca dupa mult timp a ajuns profesoara mea preferata datorita faptului ca m-a invatat sa fiu mai cumpatata.
Toate minciuni,bineinteles.
A crezut ca mergeam la cafea,insa cand a ajuns in masina,Chad i-a pus o batista la gura pe care era o solutie care a facut-o sa adoarma.
Am oprit pe un camp pentru a o lega de maini si picioare,ca sa ii punem banda izolatoare peste cioc,ca aia numai gura nu se numea.
Dupa mult timp de mers am dus-o la mine acasa intr-o camera izolata fonic.
Dupa 2 ore s-a trezit. I-am dat jos banda izolatoare de la gura,si a zbierat.
Chad a adus o minunata surpriza pentru doamna profesoara. Dupa planul meu bineinteles.
Pe o masa,se aflau 3 cutii. Cutii negre,prin care ea nu stia ce se afla in ele.
Prima data,i-am crestat niste taieturi pe toata lungimea bratelor.
In tot acest timp ea doar se vaicarea si plangea. Nici nu isi mai amintea ce a facut.
Dupa taieturi,am luat un borcan cu insecte de tot felul si le-am lasat sa se plimbe peste plielea ei insangerata de la mana stanga.
La mana dreapta,i-am pus zeci de lipitori iar ea doar privea.
I-am dat una in cap,iar apoi am dus-o din nou la masina.
Am luat 2 scanduri lungi cu noi. Am oprit pe un drum necirculat unde nu erau camere de filmat. Chad a batut Scandurile in forma de cruce,iar eu am luat jigodia si am crucifiat-o cat inca era vie.
Cand s-a trezit,m-am suit pe o scara doar pentru ai tine ochii deschisi si sa ii torn peste ochi var nestins.
La final,am stropit-o cu benzina din belsug,si i-am dat foc. Pentru ca opera sa fie intreaga,in jurul gatului i-am pus un sarpe veninos, si am lasat-o acolo.
Focul nu a fost destul de puternic sa ii distruga corpul si crucea,dar ca sa fiu sigura ca nimeni nu o sa stie ca este ea,i-am jupuit amprentele si i-am scos dintii.
O opera in adevaratul sens al cuvantului.
Am plecat acasa impreuna cu Chad pentru a avea o seara linistita la un film sau o cina festiva.
CITEȘTI
The dark world
HorrorTe-ai gandit cat de intunecata este lumea in ochii unor oameni? Pun pariu ca ai vrut mereu sa stii ce gandesc ceilalti. Intra in mintea acestei femei,si nu iti vei mai dori vreodata sa poti intra in mintea cuiva.