Ziua 4

7 1 0
                                    

Noaptea trecuta l-am lasat pe Chad sa doarma in camera pregatita,iar eu am dormit in camera mea. Nu am putut sa il las complet liber. Nu puteam risca sa isi dea seama in ce s-a bagat iar apoi sa fuga....Nu...el stia in ce s-a bagat inca din noaptea zilei lui Katherine.
Dupa ce a adormit,l-am incuiat in camera. Aveam nevoie de timp sa ma gandesc la urmatoarea crima.
Urmatorul nenorocit urma sa fie un porc pe nume Ryan Small. Ironic nume avand in vedere ca era gras cat un porc si cu trasaturile unuia.
Acest lucru face ca teoria mea sa fie adevarata. Se spune ca ne tragem din maimute,dar eu cred ca ne tragem din toate animalele. Asta se vede dupa comportament si dupa aspectul care este insotit de comportament.
Cu ce mi-a gresit Porcul? Simplu. Dupa moartea tatei,am locuit cu mama,care se scufundase in alcool,si isi facea iubiti aproape tot timpul. Era jalnica.
Atunci a aparut Porcul. Era iubitul mamei,dar o imbata mereu si o droga,iar apoi daca nu vroia sa se culce cu el,o batea. Nu era foarte bogat asa ca avea si el nevoie de bani. Atunci,a devenit proxenet. Era pestele mamei iar ea era mereu bauta si drogata. Uneori ma intreb daca stia ca exist si eu. Timp de 2 ani Porcul a facut din mama carpa lui,si banca lui financiara. Dupa un timp,nu mi-am mai putut tine gura,si i-am spus unei vecine tot ce se intampla acasa in timp ce eram disperata de nervi,de ciuda si tristete.
Amintirile astea sunt doar cioburi intunecate infipte in sufletul meu. Toate visele mele erau spulberate. In fiecare noapte aveam cosmaruri cu viata mea. De fiecare data totul parea mai real,pana in punctul cand se rupea lantul cosmarurilor. Erau aceleasi amintiri,aceleasi scene parca scoase din filmele groaza-drama pe care trebuia sa le retraiesc iar si iar...
Acum Porcul are undeva in jur de 50 de ani. Nu are familie,si locuiestie singur undeva in Arizona in pustietate. Nu o sa ma deplasez eu pana acolo,dar o sa folosesc santajul pentru al aduce aici. El are inca acuzatii de proxenetism aduse de catre vecina aceea care este tot de varsta lui si traieste.
Practic,planul este deja pus in miscare,insa astazi trebuie sa apara si Porcul. Iar judecata nu va avea loc la mine acasa,ci intr-un vechi abator dintr-un sat de langa oras.
In alta ordine de idei,am descuiat usa dormitorului lui Chad,si am plecat spre bucatarie sa imi fac o cafea.
Dupa un timp,a venit si Chad,iar eu am inceput sa ii explic planul meu. Stiu,stiu...nu e o idee prea stralucita sa spui un plan criminal cuiva in care nu sti daca te poti increde,dar as putea sa il distrug in cateva momente in cazul in care nu ar vrea sa ma ajute.
Nu se astepta la toate astea cu siguranta. I-am pus 3 conditii:
1.Sa nu imi ceara explicatii
2.Sa nu imi dea sfaturi sau idei
3.Fara explicatii ridicole
A fost de acord. I-am povestit si despre Porcu'.
In viata mea ,,normala,, o sa il prezint prietenelor si sau colegilor de lucru drept iubitul meu,ca sa nu inceapa oamenii sa ma perceapa drept o curva,sau sa banuiasca ceva.
Aparentele sunt importante mai ales cand asta ar putea sa imi salveze pielea intr-o zi in cazul in care s-ar afla ceva.
Viata nu este deloc simpla. Numai eu stiu prin cate am trecut. Numai eu,si cei care ar putea citi acest jurnal.

Este ora 6pm iar Porcu' tocmai a sosit la locul intalnirii. Eu m-am deghizat in asa fel incat fraierul sa nu ma recunoasca.
Cand s-a apropiat,am simtit mirosul amar al copilariei. Jegul duhnea a bere si transpiratie. Imi vine sa mor numai cand ma gandesc ca toata casa mamei duhnea asa cat dobitocul asta isi batea joc de viata ei.
Aveam de gand sa ii injectez o otrava usoara in sange...poate omag,dar avand in vedere ca,Chad era puternic,l-am lasat sa il pocneasca pe Porcu atat de rau incat sa cada pe jos.
Prin clasica tortura,l-am legat de scaun. Chad se uita la mine in timp ce strangeam curelele in jurul lui Porcu'.
Aveam un set minunat de tortura. Cutitele si foarfecele se asortau cu manusile mele.
Am asteptat pana si-a revenit.Cand si-a revenit a dat sa zbiere,dar nu a putut. De ce? A,da! Poate pentru ca i-am cusut gura cu sfoara subtire.
Nu am vrut sa dureze totul prea mult,dar vroia sa stie cine sunt,asa ca mi-am dat jos peruca si masca din latex care ma facea sa arat total diferita.
Chad inca se uita in timp ce eu ii aduceam aminte Porcului cine sunt si ce i-a facut mamei.
Am mers undeva langa un perete si am luat un topor bine ascutit. Il taram dupa mine,tocmai ca sa bag groaza in animal. Cand am ajuns in fata lui,am ridicat toporul si am lovit cat de tare am putut in mana dreapta a porcui,apoi i-am spus ca asta a fost pentru ca a lovit-o pe mama cu mana dreapta.
Ce faci cu un porc dupa ce il omori? Logic,il parlesti,dar eu nu l-am omorat pe Porcu' inca,dar in schimb am de gand sa il las sa arda pana se face cenusa.
I-am spus lui Chad sa aprinda focul. Un foc destul de mare cat sa arda un porc,dar nu destul de mare incat sa atraga atentia.
In fata jigodiei,i-am aruncat mana taiata care picase pe jos in foc. Apoi l-am aruncat si pe el.
A fost nevoie de ore ca sa arda,dar benzina alimenta destul de bine focul.
Spre dimineata,cand focul s-a stins,am luat cenusa cadavrului,am pus-o intr-o cutie,si am amestecat-o cu laturi iar apoi am rugat o batrana din sat sa ma lase sa hranesc porcii cu laturile.
Cand ma intrebat de ce,i-am spus ca vroiam sa imi cumpar si eu o casa la tara si sa tin animale....din ce am spus,jumatate e baliverna,si jumatate adevar. Jumatate adevar daca e sa spunem despre Chad ca e un animal.
Am revenit acasa,si o sa ma odihnesc,deoarece maine ...practic azi,o sa am din nou de lucru.

The dark worldUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum