Ziua 6

6 1 0
                                    

     Daca ar fi sa aleg intre viata si moarte,clar as alege viata,dar nu pentru ca viata ar fi frumoasa,ci pentru ca viata inseamna lupta,iar mie imi place sa lupt.
    Nu ca nu mi-ar placea sa stau linistita pe un sezlong pe o plaja ascultand valurile marii; Dar acelea sunt vise pentru oamenii normali,nu pentru cei ca mine.
   Razbunarea pe Alicia a fost un pic cam cruda,dar a meritat.
  Despre Porcu' nu am gasit niciun articol,insa toate ziarele online,si ziarele in scris au fost pline despre anunturi despre crima ,,Evei,, (asta fiind bineinteles Alicia). Cat de ridicola gandire sa ai ca sa denumesti un cadavru?
    Bineinteles,chiar aducea putin a Eva,insa politistii cred ca a fost o crima a unui cult satanist.
   Nici nu pot sa spun ca ar fi prosti,pentru ca asta ar insemna sa zic despre mine ca sunt la un nivel de gandire mai avansat,si nu consider asta. Consider doar ca un om constrans din toate partile isi foloseste mult mai bine creierul fata de un om care nu are o motivatie.
    Uneori faptul ca iti pierzi o viata in care te trezeai cu zambetul pe buze pentru una in care iadul este casa ta,te motiveaza,dar asta doar daca nu a fost vina ta ca ai pierdut toate astea.
   Sa incerci sa fortezi un om cu traume sa zambeasca cand vrea sa planga este cel mai gresit lucru,pentru ca atunci cand va zambi iar,va zambi sincer din toata nebunia lui. O sa vezi sclipirea unui nebun in ochii sai.
     Revenind la oile noastre,dimineata asta a fost una destul de placuta. Soarele stralucea puternic iar eu stateam cu Chad in bucatarie ca sa bem cate o ceasca de cafea. Zilnic ma intreb daca chiar este natang sau se preface. Eu inca prefer sa cred ca se preface iar ce a spus in seara aceea despre planul meu,sa fie adevarat. Sa fi dedus el asta,nu sa fi dat totul la nimereala.
     Poate ca este doar speranta sa gasesc un om care sa nu fie un nemernic. Speranta ca poate ce mi-a facut un seara aceea,nu era intentionat,ci poate doar un efect al alcoolului.
    Bineinteles ca afirmand faptul ca el ar avea aceeasi logica precum a mea ar insemna un pericol pentru planurile si siguranta mea. Ar putea fi cu multi pasi inaintea mea,si desi stiu ca ar fi bine sa nu ii dezvalui prea multe,trebuie sa fie un joc sincer pentru amandoi,iar daca el triseaza in jocul acesta de incredere,sa fie pacatul lui iar eu am sa fiu Divinitatea ce il va pedepsi.
    Urasc sa ma gandesc prea mult la ce ar putea merge rau, dar Soarta chiar exista si o sa mearga inainte jucandu-se cu noi ca si cu niste marionete. Urasc sa ma gandesc ca sunt doar o marioneta pentru ca asta nu ma ajuta sa nu ma mai stresez.
     Ma gandesc cu scarba la Soarta. Cu ce am fost eu de vina ca toata lumea isi batea joc de mine sau ca am ajuns o criminala? Puteam sa fiu un om normal cu o familie frumoasa,o cariera linistita si o viata lipsita de astfel de griji ce ma bantuie azi.
     Crima aceasta  o sa fie una speciala pentru mine dar mai putin spectaculoasa pentru presa. Nu vreau sa dau de banuit ca acelasi om face aceste crime.
    Altii probabil ar lasa o semnatura pe fiecare cadavru,ceva care sa aduca spaima in sangele oamenilor de rand insa pe mine nu ma intereseaza sa distrug oameni obisnuiti. Merg pe deviza ,,ochi pentru ochi si dinte pentru dinte''.
    Omul a carui viata am de gand sa o curm astazi este o tanara cu un suflet negru ca taciunele. Ce mi-a provocat scarba in fiecare zi a existentei mele pana intr-o zi cand am realizat ca sentimenul e reciproc.
    Balul primaverii era aproape si in perioada asta eram mai sociabila datorita pregatirilor.
    Fata asta avea totul: frumusete,popularitate si o imagine perfecta in fata profesorilor si a colegilor. Chiar si in fata mea parea o persoana buna ,calda insa totul s-a schimbat. Mary a capatat in ochii mei imaginea aceasta sumbra in urma unor intamplari.
    Una dintre intamplari a fost ca voia sa mearga la bal cu un baiat de care ii placea,insa acesta ma placea pe mine si a preferat sa mearga cu mine la bal.
Ei bine,aici a inceput Mary sa isi lase masca jos . Avea totul mai putin pe acest baiat.
     A inceput sa ma agreseze la scoala in niste moduri groaznice iar eu nu eram niciodata gata sa cedez. Niciodata nu sunt gata sa cedez.
    Cu doua zile inainte de bal,a tipat la mine impreuna cu gasca ei de catele si m-au tarat in toaleta scolii. Doua dintre ele ma tineau iar Mary dadea in mine ca animala.
    Cand a vazut ca nu mai puteam sa ma tin pe picioare m-au trantit pe jos si au inceput sa dea cu picioarele in mine.
   Dupa ce au plecat nu imi mai pasa nici macar de cursuri. Am ramas mult acolo insa cand mi-am dat seama ca ora se va termina si voi fi gasita acolo m-am ridicat si m-am uitat in oglinda. Nu ma recunosteam.
    Am schiopatat pana afara,mi-am luat lucrurile si am plecat. Nu am mai stat la cursuri.Nu puteam merge acasa asa ca am mers la o cunostinta de familie.
     Toate astea din vina faptului ca am indraznit sa am macar o data un strop de fericire. Doar pentru ca am indraznit sa aspir la ceva ce Mary nu avea.
    Poate pentru altii este o copilarie,dar pentru mine a contat.
    Nimeni nu a stiut prin ce am trecut. Oricum mamei nu ii pasa. Iar colegii nu au aflat niciodata.
   Acum a venit momentul sa ii demonstrez lui Mary ca,comportamentul conteaza chiar si in cele mai mici gesturi.
   Nu o sa mai fie tactici in care sa o atrag. Vreau sa o iau exact cum ma luat ea. Tarandu-ma ca pe o javra.
       ___________________________
Am tarat javra din fata casei si am dus-o noaptea in scoala unde am studiat amandoua.Acum a ramas doar cladirea acolo.
      I-am pus o batista la nas cu o solutie ce a lasat-o inconstienta o perioada cat Chad intindea o masa plianta in baia scolii.
     I-am taiat elegant hainele de pe ea si am imbracat-o intr-o rochie draguta de primavara.Asemanatoare cu cea pe care a purtat-o in anul acela. Doar iesise regina balului si apareau peste tot poze cu ea prin clasa ca sa imi dau seama de model.
    Cand s-a trezit,era schimbata in acea rochie si cu niste superbi pantofi roz in picioare precum cele purtate de damele de companie. Logic ca am si legat-o de masa cu niste corzi superb stranse.
      A tipat. Dar asta pentru ca ma recunoscut. Ma intrebat ce vreau si a implorat mila dar eu deja ma jucam cu ea. I-am pus un prosop pe fata si am turnat apa fierbinte. Am lasat-o 3 secunde apoi i-am ridicat prosopul de pe fata doar ca sa aud cum zbiara. De obicei prefer linistea dar asta a fost ceva aparte.
    Am repetat tot procesul pana m-am plictisit iar apoi i-am eliberat corzile doar ca sa o vad cum incearca sa se ridice insa

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 06, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The dark worldUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum