Am scapat de la lucru,si acum ma indrept catre o parte mai dubioasa a orasului. Cineva mi-a spus ca aici as putea gasi un drog care sa te faca sa inebunesti,iar daca consumi nu cu mult peste masura,o sa suferi dureri mai mari decat in iad. De asta probabil se numeste drogul lui Dante....
Nu....bineinteles ca nu as da bani pentru asa ceva,nu pentru mine oricum. Este pentru o persoana foooarte speciala.....
Am ajuns acasa,dupa o ora de mers pe jos. Nu as fi putut risca sa imi observe cineva masina . Nu pe strazile acelea. As fi riscat sa fac oamenii suspiciosi.
M-am apucat sa gatesc cina,in bucataria din casa mea din afara orasului. De obicei as fi mancat in oras,dar in seara aceasta am un oaspete.....John Black. Black este un om special pentru mine,m-a invatat ca iadul se traieste si aici pe pamant.
Cand aveam 12 ani,am mers la carnaval cu tata. Mama era ca de obicei ocupata sa se imbete acasa ca un porc pentru ca urma sa ma piarda in favoarea tatei la procesul de divort.
Am mers pe o plaja sa ascultam cum canta o formatie locala. Ne-am indepartat pentru ca ma simteam rau din cauza racelii de vara pe care o aveam. Am ajuns pe un ponton si priveam in gol incercand sa imi revin cat mai repede ca sa ma intorc la un concert cand....l-am vazut pe Black care venea alergand rapid catre noi si infigand un cutit in gatul tatei. A incercat sa il jefuiasca dar cand m-a vazut,jegul a luat-o la fuga si s-a pierdut in multime. A fost o mare greseala ca nu m-a omorat cand a avut ocazia,dar am 2 motive sa il urasc din tot sufletul....defapt,nici nu stiu ce sentiment este acesta. Este mai mult decat ura.
Primul motiv este ca mi-a luat de langa mine singura persoana care conta. Singura persoana pe care o iubeam mai mult decat orice pe lume.
Al doilea motiv este ca nu m-a omorat si pe mine. Astfel m-a condamnat si pe mine,dar s-a condamnat singur la o viata distrusa.....cred ca o sa fim chit.
A sunat Black. (Este usor sa aflii identitatea oamenilor cand lucrezi in politie.) L-am invitat sub pretextul ca o sa il ajut sa scape de dosarele penale si sa fie un om curat pentru o suma frumoasa de bani.
S-a asezat la masa,si l-am servit cu o cafea. Dupa 2 guri de cafea a inceput sa lacrimeze si sa urle ca din gura de sarpe. Exact asa cum am tipat si eu la mormantul tatei in timp ce ploaia ma uda.
Cand in sfarsit a lesinat,am putut sa il leg de scaun. Dupa o ora s-a trezit.
L-am intrebat daca mai vrea o gura de cafea iar el m-a facut curva. Eh...si soarta e o curva. A incercat sa scape asa ca i-am spus sa nu mai faca asta.
Prostia lui ca nu ma ascultat....Unii oameni chiar sunt imbecili.
M-am dus in garaj sa caut 4 cuie,si am rupt din fata casei mai multi trandafiri agatatori .
Am luat ciocanul si un cui,si l-am potrivit in mijlocul palmei lui Black.Cand a inceput sa zbiere din nou de frica,i-am legat o tulpina lunga de trandafiri in jurul gurii in asa fel incat floarea sa ii intre direct in gura si sa il impiedice sa mai faca atata zgomot. Urasc zgomotul.
I-am infipt un cui in mana dreapta si unul in stanga. Am facut acelasi lucru si la picioare. Cat mai lent.
Ca sa arate capodopera mai artistic,i-am inconjurat celalalte tulpini de trandafiri in jurul corpului si al membrelor.
Nu mi-a fost greu,din potriva,chiar ma ajutat sa ma eliberez. Am simtit ca sufletul tatei este impacat,desi el nu era genul de om caruia sa ii placa crima. Nici eu nu eram pana in ziua aceea.
Normal ca nu as fi terminat aici jocul. Ceea ce a simtit el nu a fost nici un sfert din durerea simtita de mine.
Nu l-as fi lasat sa scape atat de usor.Asa ca dupa un timp cand I sa facut sete,i-am dat un pahar cu apa ca un oaspete bun ce sunt. Doar ca in paharul acela era o doza exagerat de mare de drog.
A fost nevoie de 10 minute de asteptare ca drogul sa isi faca efectul iar apoi sa privesc ,,spectacolul,,.
A fost interesant sa privesc cum incerca sa se miste si sa se zvarcoleasca de durere si sa vad cum se tortureaza singur prinzandu-si pielea in spini si miscandu-si mainile si picioarele in cuie.
Oricum supradoza asta l-a facut sa isi dea duhul. Macar o sa ma intalnesc cu el in iad si o sa il pot tortura in continuare.
Normal ca nu as fi riscat sa fiu prinsa asa ca am l-am pus pe Black intr-un cufar de lemn dupa ce i-am facut niste taieturi mari si adanci. Am turnat acid sulfuric peste el,dar mai ales peste fata si pe degete astfel incat daca politia ar gasi cadavrul,le-ar fi aproape imposibil sa identifice persoana,dar sper cu tarie ca politia o sa ii descopere disparitia,daca o descopera peste mult timp astfel incat urmele sa fie sterse.
Am dus cadavrul cu masina undeva departe in mijlocul unei paduri vechi. Nu puteam sa il las pur si simplu acolo asa ca mi-am scos lopata adusa de acasa si am inceput sa sap. O groapa nu foarte adanca dar nici prea mica. Ma bazam pe faptul ca aceasta padure era interzisa datorita experimentelor chimice efectuate acolo.
Am plecat inapoi spre casa,iar cand am ajuns,am scos numerele false de inmatriculare de la masina.
Mi-am facut o cafea,in timp ce ma uitam la valiza pe care o adusese Black cu el. Probabil peste cateva saptamani,o sa ii spun avocatului meu ca o matusa batrana a murit si mi-a lasat mie toti banii ei. Iar eu cum nu as putea accepta banii acelui criminal,o sa donez banii unor familii nevoiase. Doar trebuie sa imi mentin statutul de om al legii cu inima buna iar astfel,banii aceia murdari nu ar fi folositi in zadar.
CITEȘTI
The dark world
HororTe-ai gandit cat de intunecata este lumea in ochii unor oameni? Pun pariu ca ai vrut mereu sa stii ce gandesc ceilalti. Intra in mintea acestei femei,si nu iti vei mai dori vreodata sa poti intra in mintea cuiva.