Alarmın çalmasıyla sıçrayarak kalktım, kapatamıyınca; fırlattım ve
Uyanıp banyoya doğru yol aldım, sıcak suyu açıp duşa girdim. duş çok iyi gelmişti. Giyiceğim kıyafetleri ayarlamak için dolabın karısına geçtim ve kollarında halkalar olan bordo kazak ve altına kot pantolonu seçip giydim.
Makyaj çok yapmadığım için bir rimel ve bordomsu bir ruj sürüp hafif dalgalı şekilde saçımı yapmaya başladım, çantama lazım olabilecek eşyaları koyup montumu ayakkabımı giyip çıktım. Liseye gitmek için minibüs durağına doğru yürüyordum, telefonum çalmaya başladı ekrana baktığımda deniz arıyordu;
Deniz: Alo yağmur nerdesin?
Ben: sanada Günaydın Denizcim minibüs durağına doğru yürüyorum sen nerdesin?
Deniz: duraktayım ben seni bekliyorum
Ben: tamam az kaldı zaten
Deyip kapatım onu görüyordum el sallıyordu bende el salladım. Bu arada ben kendimden bahsetmedim ben yağmur dinmez , 19 yaşında 2. Senemi istanbul'da okumaya geldim önceden izmirdeydim bazı olaylardan dolayı istanbula gelmek durumunda kaldım.
Denizi yanına vardığımda sarıldım, evet denizle beraber gelmiştik istanbula iki gün sonra yanıma taşınıyor.
İki gün sonra beraberiz lan dedim gülerek, denizde gülerek evet sendeyim onu evimi dağıtıp kız getirirsen çok fena olur diye uyardım ellerini kaldırıp tamam sakin öyle bir şey olmayacak dedi inşallah, deyip minibüse bindik iki öğrenci uzatıp oturduk.
Kullaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım aynı şekildedenizde kulaklığını takmıştı. Okula gelmiştik, içeri girerken kartımızıokutarak girdik, kahve almaya gidiyorduk okulun büyüklüğüne bakarken biriyleçarpışmıştım kafamı eğdiğimde onun kahve rengi gözlerini gördüm baka kalmıştımkendime gelip özür dilerim dedim oda dikkat et biraz diye çıkıştı bende özürdiledik ya deyip denizin koluna girip devam ettik deniz bana bakıp gülüyordubende ne bakıp gülüyosun be deyip çıkıştım, tamam tamam gülmüyorum deyipsırıtıyordu, of of ben senle ne yapıcam.
kahvemizi alıp masaya oturdukkonuşurken çarpıştığım çocuğu gördüm onlarda oturuyordu ne zaman gelipoturdular arada gözüm oraya gidiyordu deniz, kızları keserken bende oraya aradabakıyordum niye bakıyosun yağmur deyip kendime kızdım kafamı çevirdim başkayere bakıyorum bir daha baksaydım yanlış anlıyıcaktı, saate baktığımda oo denizben kaçıyorum dersim başlıyıcak görüşürüz, tam kalkarken arkamdan biri geçipkoluma çarptı kahveyi yere düşürmüştümbugün bende birşeymi var diye düşünmeye başladım denize döndüm denizde kalkıpelimi tutarak ordan çıkardı beni lavoboya götürdü elimi soğuk suya doğru tuttudeniz tamam burası kızlar tuvaleti çık istersen zaten o kadar çok yanmadı dedim tamam deyip çıktı elimi kurulayıp bende çıktım biraz kızarmıştı ama çok acımıyordu deniz ben geç kaldım deyip çıktım. sınıfa doğru yol aldım ders programını internet sitesinden almıştım ilk dersim edebiyattı sınıfa doğru giderken yine o hadsizle karşılaşmıştım aynı derse giriyorduk kapıdan içeri girerken çarpıştık yavaş! Diye bağırmıştım. Asıl sana yavaş lan! diye bağırdısen kendini ne sanıyosun hödük diye tersledim ve yerime geçtim arkamdan söylendiğini tahmin edebiliyorum ama umurumda değil kendini ne sanıyodu acaba sinirimden derside dinleyemedim ders bitince çıkıp denizi aradım ikinci çalışta açtı nerdesin, okulun cafesinde oturuyorum sen nerdesin bitti mi dersin, bittibitti geliyorum yanına şimdi deyip kapattım telefonu yanına vardığımda bir hışımla oturduğum için şaşırmıştı ne oldu diye sorduğunda yine o hasizlekarşılaştık anlat deyince anlatma başladım deniz biraz sinirlenmişe benziyodu sakin ol dedim haddini bildirdim sen bana bi çay al gel dedim emredersiniz hanfendi deyip kalktı güldüm sadece o gittikden sonra karşımda ki masada onu gördüm bana bakıyodu bende kafa salladım ne var diye oda bana salladı gözümü devirip telefona bakmaya başladım sonra karşıma birnin oturduğunu hissettim başta denizdir diye bakmadım ama öksürünce kafamı kaldırdım istemsizce senin benim masamda ne işin var diye çıkıştım sakin ol kolyeni düşürmüşsün onu getirdim kolyeyi göstererek istemsizce elim boynuma gitti benim için değerliydi hemen elinden kaptım saol şimdi gidebilirsin bu kadar mı bir kahve ısmarlada içelim, sen beni diyer kızlarla karıştırdın galiba deyip kalktım kalkıp arkamı döndüğümde denizle karşılaştım sinirli bir şekilde bakıyodu ne o sevgilin kızdı galiba dedi ters bir bakış atıp denize dönerken denizin koşarak çocuğa vurması bir oldu deniiizzz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Yabancı
FanfictionBu arada ben kendimden bahsetmedim ben yağmur dinmez , 18 yaşında 2. Senemi istanbul'da okumaya geldim önceden izmirdeydim bazı olaylardan dolayı istanbula gelmek durumunda kaldım.