PARTİ 2

123 6 1
                                    


oydu yusuf fazla yakışıklı gözüküyordu. Tamam takım giymemiş olabilir ama deri ceketiyle serseri tipi vardı, birbirimize yaklaşırken oo sakar kız da buradaymış. hödük dedim sadece ama gözlerimiz farklı şeyler söylüyordu ne kadar süre oldu bilmiyorum ama denizin konuşmasıyla kafamı ona doğru çevirdim deniz hadi bütün gece böyle mi durucaz dedi, boğazımı temizleyip  içeri doğru geçerken yusufa göz ucuyla bakarak denize dönüp ee  hadi o zaman deyip içeriye girdik girdiğimizde ses fazla yüksekti ışıklar desen gözlerimizi mahvediyordu ama bir süre sonra alışmıştık. içkilerimizi alıp köşeye geçip oturduk, oturduğumuz yerden her yer gözüküyordu içeri o girdi, barmenin yanına doğru gidip içki söylediğini anladım. bir zaman sonra yanına bir kız geldi sarışın, ben kızı izlerken deniz bana dans edicem deyip dans ederek dans pistine gitti.

Gözüm tekrar yusufu ararken bir anda yusufun yanındaki sarışın kız karışmdaydı elindeki içkiyi üstüme dökdü ne olduğunu anlamadan yusuf kızın yanında bitti kızın kolundan tuttuğum gibi çevirip döndürdüm sebebi ne olursa olsun bunu yapmadan önce benimle konuşabilirdi, sonra kızın kulağına eğilip sürtük dedikden sonra kendimi geri çekip bir tekme savurdum kız yere yapışmıştı, etraftakiler bizi izliyorlardı, onları umursamayıp, saçlarından tutup yüzüme bakmasını sağladım, bana sakın bulaşma benimle konuşurken bile 5 defa düşün anladın mı! diye bağırdığımda korkuyla kafasını aşağıya ve yukarıya salladı, ANLADIN MI!! diye bağırdım da titreyerek evet evet dedi sadece sonra bir el kolumdan tutup kaldırdı yüzüne doğru baktığımda yusufu gördüm fazla hızlı kendine doğru çekmişti bu yüzden aramızda  1 santimlik boşluk vardı kokusu burnumu doldururken hemen geri çekildim. bırak kolumu yusuf diye söylediğimde kolumu bırakmayı bırakın kolumdan sürükleyip dış kapının tersi yönüne doğru götürüyordu nereye götürüyorsun bırak beni diyip diğer elimle kolumu tutan elini sıkıp ters çevirdim diğer elimlede omuzuna baskı yaparak eğilmesini sağladım bir koridordaydık kimse yoktu dirseğimle sırtına vurduğumda yere düşmüştü o sırada koşarak geri dönüp denize bakındım bir kızla sarmaş dolaşdı neler olduğunun farkında bile değildi. 

kolundan tutum çektim ve denize koş dedim koşarak bardan çıktık hemen arabıyı getir diye valeye söylediğimde hemen efendim deyip koşarak arabayı getirmeye gitti geldiğinde denizi bindirdim şöför koltuğuna geçerken adımı seslendi.

İki YabancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin