Denizle öğlene kadar olan derslere girmiştik hepside çok sıkıcı geçmişti, öğlen tenefüsü bittiğinde bahçenin arka kısmına doğru gidiyorduk bahçede kimse yoktu ama yine de temkinli gidiyorduk, demirlerin oraya geldiğimizde tırmanarak atlıyıcaktık ilk olarak ben atladım sonra deniz atladıktan sonra denizin arabaya doğru koşmaya başladık, alışveriş için hazır mısın? yağmur, yalvarır bir şekilde gözünü seveyim abartma diye söylemiştı bende hı hı diyerek geçiştirdim. aslında alıcağım kıyafeti önceden seçmiştim.
Avm ye geldiğimizde denizin işte başlıyoruz deyişini duydum, hafifçe gülümsedim. ilk önce benim takımımı alalım demişti nedenini anlamıştım ben kıyafet bakerken o takımı arabaya bırakayım diyip sıvışıcaktı hayır ilk iş benim. konuşarak ilerlerken elbisenin markası olan mağzayı gördüm ve adımlarımı hızlandırdım deniz arkamdan geliyordu direk kasaya doğru ilerledim merhaba ben yağmur dinmez kıyafetim hazır mı? evet efendim siz buyrun oturup dinlenin biz hazırlayıp getiriyoruz hemen tamam deyip orada duran deri koltuklara oturduk. denize baktığımda şaşırmış yüz ifadesi çok komikti gülmemek için yanağımı ısırıyordum, ne? nasıl? ne zaman? hallettin der gibi bakıyordu dün aramıştım burayı dedim o zaman işimiz erken bitecek desene? tam cevap verecekken kız elbiseyi getirmişti fermuarını açıp baktığımda o olduğunu gördüm tamam teşekkürler nakit olucak parayı verip çıktık deniz kıyafetimi görmemişti merak ediyordu bende süpriz diyerek takımların olduğu mağzaya girdik iki denedikten sonra karak verdik çok yakışıklı olmuştu. avm'den çıktıp benim eve geçtik ben kendi odamda hazırlanırken oda diyer odada hazırlanıyordu saçlarımı toplayıp makyaj için son dokunuşları yapmıştım. kapıdan çıktığımda denizde çıkmıştı gözleri beni süzerken bende onu süzüyordum çok güzel olmuşsun, çok yakışıklı olmuşsun kahka attık aynanda konuşmuştuk.
yağmurun giydiği elbisesi ve Denizin takımının resmi
çantama telefon, cüzdanı ve anahtarları koyup evden çıktık. arabaya binip yeni açılan okulda da ismi çok geçen bir bara doğru yola çıktık. Deniz arabanın anahtarlarını valeye verip kapıya doğru ilerlerken onu gördüm fazla yakışıklıydı eline sigarasıyla fazla karizmatik duruyordu, ona baktığımda, onunda gözleri beni buldu baştan aşağıya süzdü o süzerken benimde süzme fırsatım olmuştu.
Arka plana çok takılmayın
sonraki bölümde görüşmek üzere hoşçakal'ın YUSYAĞ aşkıyla kalın sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Yabancı
FanfictionBu arada ben kendimden bahsetmedim ben yağmur dinmez , 18 yaşında 2. Senemi istanbul'da okumaya geldim önceden izmirdeydim bazı olaylardan dolayı istanbula gelmek durumunda kaldım.