Τα απαλά χαρακτηριστικά ''τικ τοκ'' της χαμηλής γόβας της καθώς περπατούσε ακουγόντουσαν σε όλο το ισόγειο.Πάτησε το κουμπί για να έρθει το ασανσέρ και όταν επιτέλους κατέφθασε πάτησε μαλακά το δεξί της πόδι και μπήκε μέσα,ενώ ένιωθε την πόρτα να κλείνει απο πίσω της με ένα απαλό σύρσιμο.Πάτησε το κουμπί για τον πέμπτο όροφο και ενιωσε το πατωμα απο κάτω της να ανασηκώνεται ελαφρά.Ύστερα από μερικά δευτερόλεπτα η πόρτα του ασανσέρ άνοιξε και η κοπέλα με έναν αέρινο τρόπο βγήκε.Καθώς προχωρούσε τα μακριά καστανόξανθα μαλλιά της ανεμίζανε αποκαλύπτοντας το υπέροχο πρόσωπό της.Τα όμορφα λεπτά χείλη της στόλιζαν το πρόσωπο της και έκαναν ενα υπέροχο ζευγάρι με τα γκρί αμυγδαλωτα μάτια της.Αυτό που σε τραβούσε όμως πάντα στο πρόσωπό της ήταν ενα ζευγάρι με μεγάλα έντονα σκουρόχρωμα φρύδια που δίνανε μία πιο δυναμική όψη.Τα χέρια της πηγαίνανε με τον ρυθμό των ψηλών ποδιών της που κρατούσανε το υπέροχο σώμα της.Το πρόσωπό της φωτίστηκε με ένα χαμόγελο όταν αντίκρισε την ξύλινη πόρτα στα δεξιά του διαδρόμου.Χτύπησε ρυθμικά την πόρτα τρείς φορές και περίμενε μέχρι κάποιος να ανοίξει.Ένας νεαρός γύρω στα είκοσι με εικοσιπέντε της άνοιξε με ένα μεγάλο χαμόγελο να στολίζει το όμορφο πρόσωπό του.Για το γούστο της κοπέλας ήταν αρκετά όμορφος αν και για τα είκοσι χρόνια που ζούσε δεν την είχε εντυπωσιάσει αρκετά κάποιος.Πολλοί της είχαν ζητήσει να βγούν όμως η νεαρή Κιμ ήταν αρκετά σκληρός κριτής.Η Κιμ χαμογέλασε φιλικά στον άντρα και άπλωσε το χέρι της για να ανταποκριθεί στην χειραψία του.
-''Κιμ''αναφώνησε η κοπέλα φανερά αδιάφορη από αυτον τον ιδιαίτερα γοητευτικό νέο.Έκρυψε το χαμόγελό της σε κλάσματα δευτερολέπτου και πηρε ένα απαλό σοβαρό βλέμα που την έκανε πιο γοητευτικη αλλα και μυστήρια ταυτόχρονα.
-''Νίκολας αν και όλοι με φωνάζουν Νικ'' αναφώνησε ο άντρας με το ίδιο ύφος που είχε πάρει και η κοπέλα...Σοβαρό αλλα απαλό.
Η κοπέλα έσπασε την σιωπή ανακοινώνοντας στο άνθρωπο τον λόγο του ερχομού της:
-''Έμαθα ότι πουλάτε το συγκεκριμένο διαμέρισμα και αφού διάβασα την αγγελία σας κατάλαβα οτι ήταν αυτό ακριβώς που έψαχνα''είπε η κοπέλα με τόνο σοβαρό και ήρεμο.
-''Εμ..ναι βέβαια''είπε αμήχανα ο άντρας και συνέχισε λέγοντάς της οτι την θυμάται.
-''Πάω να φέρω τα χαρτιά για να υπογράψετε όπως μου είχατε ζητήσει''την πρόλαβε ο νέος χαρίζοντάς της ένα απαλό χαμόγελο.
-''Φυσικά'' είπε χαρούμενη η κοπέλα ενώ παρατηρούσε τον άντρα να προχωράει ενώ έχωνε τα δάχτυλά του μέσα στα μαλλιά του.Περπατούσε με ένα βήμα γρήγορο αλλα σταθερό κάτι που έκανε την Κιμ να παρατηρήσει όλες του τις κινήσεις.Το πρόσωπό της έπεσε στα φουντωτά αλλα ίσια και φτιαγμένα μαλλιά του και έπειτα κοίταξε το πρόσωπό του.Τα έντονα ζυγωματικά του της τράβηξαν την προσοχή και παρατήρησε το μουσάκι το οποίο τον έκανε να δείχνει ιδιαίτερα σέξυ.Το βλέμα της ανέβηκε στα λεπτά του χείλη που εκείνη την στιγμή η άκρη της γλώσσας του έκανε την εμφάνισή της ακουμπώντας απαλά το κάτω χείλος του.Παρέλειψε την μύτη του και κοίταξε τα υπέροχα μάτια του που κατευθείαν γυρίσανε και την κοιτάξανε.Η κοπέλα τραντάχτηκε όταν τον είδε να την κοιτάζει αλλα μετά από κλάσματα δευτερολέπτου ο άντρας συνέχιζε να κοιτάζει τα χαρτιά που είχε αφήσει σε ένα τραπεζάκι και διάβαζε εδώ και πέντε λεπτά.Η κοπέλα θα ορκιζόταν οτι τον είδε να χαμογελάει με ένα στραβό και σέξυ χαμόγελο.
-''Νομίζω πως είναι έτοιμα''είπε ο άντρας με μία βραχνή φωνή που έκανε την Κιμ να ανατριχιάσει.
''Τι πρέπει να κάνω;''ρώτησε η κοπέλα με το βλέμα που είχε σχεδόν συνέχεια...Μυστήριο και διαπεραστικό.
''Υπογράψτε εδώ'' αναφώνησε ο νέος δείχνοντας της με το χέρι του πολλές κατευθύνσεις καθώς παρατηρούσε την Κιμ να υπογράφει σε αυτά τα σημεία.Κοίταξε το υπέροχο καλλίγραμμο σώμα της και έπειτα πρατήρησε το πανέμορφο πρόσωπό της.Την θεωρούσε υπερβολικά όμορφη σε σχέση με άλλες κοπέλες πράγμα που τον έκανε να την παρατηρήσει πιο πολύ απ'όσο έπρεπε.
-''Είναι έτοιμα'' ειπε η Κιμ ενώ υπέγραφε ένα τελευταίο χαρτί και έπεζε με μία καστανή αντάυγεια από τα μαλλιά της.
-''Όλο δικό σου''της είπε ο άντρας με ένα χαμόγελο και της έδωσε τα κλειδιά.''Να ξέρεις μένω στο από πάνω διαμέρισμα οπότε αν χρειαστείς κάτι μπορείς να έρθεις''ήταν τα τελευταία του λόγια πρωτού κλείσει την πόρτα και αφήσει μόνη της την κοπέλα.