Λοιποοον...Σε αυτο το παρτ ξεχαστε το προηγουμενο κεφαλαιο.Μαλλον οχι..Ξεχαστε το γεγονος οτι η Κιμ γυρισε απο το εμπορικο..Γυρισε απο το εμπορικο φυσικα αλλα τωρα σκεφτειτε οτι βρισκομαστε στην φαση που η Κιμ πρωτοπαει στο εμπορικο.Δηλαδη θα κανω την οπτικη γωνια του Νικ στις δωδεκα το πρωι οταν η Κιμ πηγε στο εμπορικο..
Ο Νικ βγήκε από το μεγάλο κτήριο βιαστικά,και μπήκε στο αμάξι του. Ξαφνικά το κινητό του άρχισε να δονείται και να βγάζει έναν χαρακτηριστικό ήχο.Ο Νικ πάτησε το πράσινο κουμπί και τοποθέτησε το κινητό του στο αφτί του.
-"Γειά σου μωρό μου. "ακούστηκε μια γυναικεία φωνή από την άλλη γραμμή.
-"Γεια σου Ταΐσα."είπε ο Νικ και ένα χαμόγελο στόλισε το πρόσωπό του.
-"Τι κάνεις; "είπε η κοπέλα με μια χαρούμενη φωνή.
-"Έμ,μια χαρά εσύ; "της απάντησε ο Νικ.
-"Μια χαρά κι εγώ. Νικ σκεφτόμουν αν θα ήθελες να βρεθούμε..Τι λες;"
-"Χμ,οκαυ!Που θες να πάμε;
-"Τι θα έλεγες να παμε στο εμπορικό; "
-"Εμ,εντάξει!Θα σε δω στην είσοδο. "
Ο Νικ ακούμπησε με το δάχτυλο του την κόκκινη ένδειξη για να κλείσει το κινητό και κατευθύνθηκε προς το μέρος που είχε κανονίσει να βρεθεί με την κοπέλα του.
Μετά από ένα τέταρτο βρισκόταν έξω από το μεγάλο κτήριο και περίμενε την Ταΐσα στην είσοδο. Ξαφνικά ένα ασήμι αμάξι μπήκε στο πάρκινγκ και η Ταΐσα βγήκε από μέσα.Τα ξανθά μαλλιά της ήταν καλά στρωμένα πάνω στα ρούχα της.Ένα χαμόγελο της ξέφυγε όταν τον είδε το οποίο την έκανε να μοιάζει με σταρ του σινεμά που μόλις κέρδισε βραβείο.Φορούσε ένα μαύρο τζιν,μια μαύρη μπλούζα και μια πλεκτή ζακέτα που έδειχναν πόσο καλά ήξερε να ντύνεται.Έφτασε στην πόρτα του εμπορικού και έδωσε ένα απαλό φιλί στον Νικ.
-"Καλημέρα"
-"Καλημέρα αγάπη μου"της είπε ο Νικ και μπήκανε μέσα στο εμπορικό.
-"Που θα ήθελες να πάμε;"ρώτησε η κοπέλα.
-"Εμ όπου θες. "
-"Θες να πάμε να πιούμε έναν καφέ; "
-"Αχα,πάμε."της είπε ο Νικ και κατευθύνθηκαν προς την σκάλα για να πάνε στον τρίτο όροφο. Καθώς περπατούσαν φλυαρώντας για διάφορα πράγματα ο Νικ την είδε.Έβγαινε από τα Pull&Bear κρατώντας δυο τσάντες. Κατευθυνόταν προς ένα άγνωστο μέρος. Τότε ο Νικ συνειδητοποίησε ότι εάν εξακολουθούσαν να προχωράνε προς αυτό το μέρος θα έπεφταν πάνω της. Ξαφνικά γύρισε απότομα και πήρε την Ταΐσα από το χέρι. Προχωρήσανε προς την αντίθετη κατεύθυνση του δρόμου και μπήκανε γρήγορα σε ένα μαγαζί με παπούτσια.
-"Μα καλά τρελάθηκες; "του είπε η Ταΐσα με νευριασμένο ύφος. Ο Νικ χαμήλωσε το βλέμμα του.Η Ταΐσα είχε δίκιο. Δεν γινόταν κάθε φορά που την έβλεπε να έκανε τα αδύνατα δυνατά για να μην συναντηθούν. Ούτως η άλλως στην ίδια πολυκατοικία έμεναν και εκτός από αυτό στο τέλος του μήνα έπρεπε να του πληρώσει το ενοίκιο.Ο Νικ την έβγαλε από το μαγαζί. Το καλό της Ταΐσα ήταν ότι ποτέ δεν ρωτούσε πολλά.Είχε εμπιστοσύνη στον Νικ και βασιζόταν πάνω του.Της έδωσε ένα απαλό φιλί και ανέβηκαν στον πάνω όροφο για να πιουν εκείνο τον αναθεματισμένο καφέ.Ο Νικ καθ'όλη τη διάρκεια του καφέ σκεφτόταν την Κιμ. Δεν ήταν σωστό το ήξερε.Ήξερε ότι είχε την Ταΐσα που τον αγαπούσε παραπάνω απ'όσο έπρεπε,αλλά επίσης ήξερε ότι από τότε που γνώρισε την Κιμ τίποτα δεν θα ήταν το ίδιο.