Medya Efe ve Mete
Elimdeki kahveleri masaya koyduktan sonra sandalye çekip oturdum. "Eee kanka ne yapacaksın?" diye sordu Ece. Ece benim çocukluk arkadaşımdı. Benim her şeyimi bilir ben de onunkileri biliyordum. "Bilmiyorum kanka... Ama ne söylersem söyleyeyim beni affetmeyecek." dedim.
Kahvesinden bir yudum alıp konuşmaya başladı. "Böyle söyleme. Ne söylerse söylesin seni hâlâ seviyor." dedi. Beni hâlâ seviyor mu bilmiyordum. Daha çok nefret ediyor gibi geliyordu bana. Haklıydı. Onu çok üzmüştüm.
"Benden nefret ediyor." dedim. Gözlerim dolmaya başlamıştı. Ne zaman bu konuları konuşsak ağlayacak gibi oluyordum. "Nefret bile etse, yine de seni seviyor. Gözlerinden belli. Ne zaman karşı karşıya gelseniz, gözleri hep sende."
Tam konuşacağım sırada Mete ve arkadaşları kantine girdi. Karşımızdaki masaya oturmuşlardı. Çok özlüyordum. Kokusu, gülüşünü, sarılmasını, sahip çıkmasını, her şeyini özlüyordum. Ona bir kere daha sarılmak için nelerimi vermezdim. Beni görmezden geliyordu.
Daha fazla dayanamayıp yerimden kalkıp yanına gittim. "Biraz konuşabilir miyiz." dedim. Yüzüme bakmadan konuşmaya başladı. "Konuşacak bir şey yok" dedi. Mete'nin kolundan tutup okulun kazan dairesine kadar getirdim.
"Ne yapmaya çalışıyorsun sen!" diyerek kolundaki elimi itti. Beni dinlemesi gerekiyordu. "Sana yemin ederimki seni aldatmadım" deyip ona doğru bir adım attım. "Yaklaşma!" diye bağırdı. Ne derse desin bu sefer her şeyi anlatacaktım. "Tamam ama beni bir dinle nolursun." derin bir nefes alıp konuşmaya devam ettim.
"İsteyerek onun koynuna girmedim ben.
B-bana tecavüz etti." Göz yaşlarımı ne kadar tutmaya çalışsam olmuyordu. "İstemedim ama bana zorla sahip oldu. İstemeyince şiddet uyguladı. Zaten şiddet uygularken bayılmışım. Bütün resimleri ben baygınken çekip atmış. Nolur inan bana." dedim ağlamaktan zor çıkan sesimle.Bir iki adım atıp Mete'ye sarıldım. Ama sadece ben sarılıyordum. Onun kolları sabit duruyordu. 2 Yıldır ilk kez sarılıyordum. Ve bu beni daha çok ağlamama neden olmuştu. Kokusunu ciğerlerime kadar çektim. Bir daha kokusunu içime çekemeyecek mişim gibi hissediyordum. Hasret kalmıştım kokusuna.
Bir dakika boyunca öyle kaldık. Kolumdan tutup beni ayırmıştı bedeninden. Gözlerine baktım. O kahverengi gözlerine. Kıpkırmıydı. Ağlamak için tutar gibiydi aynı. "Neden bana söylemedin tecavüz ettiğini?" dedi. Gözlerime bakarak. "Korktum. Benden uzaklaşmandan korktum. Bana eskisi gibi bakmamandan korktum." deyip gözlerimi sildim. "O şerefsiz bana resimleri atınca daha mı iyi oldu? Sana kaç kere dedim. O çocuk sana arkadaş gözü ile bakmıyor dedim. Ama sen ne yaptın. Gittin inadına onunla görüştün."
"Haklısın, bilemezdim. Böyle bir şey yapacağı aklımın ucundan bile geçmedi. Her gün banyo yaptım. Bana dokunduğu her yeri kanayana kadar lifle yıkadım. Temizlendiğimi anca öyle anlardım. Ama nafile, aynaya baktığım zaman o his yine geliyordu." deyip yere çöktüm. Ellerimi saçlarıma geçirip seslice ağlamaya devam ettim.
Birkaç dakika sonra kafamı kaldırdım. Ama yoktu gitmişti. Beni böyle bırakıp gitmişti.
🌹🌹🌹
Bölümü nasıl buldunuz?
Yazana kadar beynim patladı oy ve yorum bırakırsanız süper olur.-Birkan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk İzi [Texting]
Storie breviEfe : Yemin ederim seni aldatmadım. Mete : Sana inanmıyorum. Gay içeriklidir rahatsız olan okumasın!! Başlangıç : 29/01/2018 #2 - Boy #1 - Gökkuşağı