Цял ден лежа и се чудя кво да напиша(базик, само до таз шитня ми беше днеска) и реших да пиша за "писателчетата".
В Wattpad има предимно 14-15 годишни. Това е добре. Тийнейджърите(пффф, сякаш аз не съм) четат, каквото им харесва.
Сиг се питате къв ми е проблема с това.
Ми, проблема ми е, че всички, АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ пишат едно и също(гов за българските писателчета). Как бат боя, в повечето случаи е Камерън Далас(или както там се казваше) или Хари Стайлс, се влюбва в типичното момиче, което няма мн фр, но в същото време ндп-то(в някои случаи е момче) ѝ я харесва още от детската и стават едни любовни триъгълници...
Мисля, ч схванахте за какво говоря...Но има още по-голям проблем от това, и той е...
Когато кажеш, ч си на 14-15, а в същото време допускаш по-тъпи граматически грешки и от второкласник.
Смсл, нямам кой знае колко голям проблем с това, ама като си Дева, кво да се прави...трябва да търпиш...
Като се сетя каква грешка видях...хдд...малее, лошо ми става.
Та, сиг се питате каква е тази грешка, ще ви кажа...
Значи, чета си аз фенфикче за ЕХО(бяха само Сехун, Лухан и Крис от ЕХО) и прочитам една дума 'прегърна' и като прочетох шибаното изречение 100+ пъти(чете и гледа тв) забелязах, ч не пишеше 'прегърна', а 'поргърна'. Иии като почна един смях(на бавен идиот) от моя страна...ако бяхте при мен и вие щяхте да се смеете заради моя смях(дъ бест изречение).
A/n:Моля ви писателчета, научете първо бг и тогава пишете каквото и да е. На хората, които са зодия Дева, ще им е много добре на душата. Е, зависи, ако и те допускат грешки, какви Деви са?
Та, да, това беше всичко, което исках да кажа.
YOU ARE READING
Just Some People...
RandomКнигата е за различните типове хорца, които се мислят за много умни. Ако сте някой от тях-сорка ако съм обидила някой ама си е вярно. *smiley face* *smiley face*