Нещо и аз нз какво

25 2 7
                                    

Незнам от къде ми хрумна да ви разкажа едно-две неща за мен.

Нали схващате, да се опиша.

Естествено, ч схванахте, не сте бавни.(нищо против бавните, познавам такива хора)

1.Както, може би, не сте разбрали, името ми е Сикрет. Не, базикам се. Името ми е Ванеса. Пак се базикам. Името ми е Анна(тва вече е истина).

2.Инициалите "В.М" са заглавието на една песен. А тази песен се казва В.М(сериозно, тка се казва)

3.Аз съм един 14 годишен тийнейджър без никаква представа за живота.

4.Зодия Дева съм и за това в това умопомръчително нещо се пише на правилен български(предимно български).

5.Мразя храни, които даже не съм опитвала. Освен рибата. Опитах веднъж, ама нещо не ми хареса.

6.Обичам да чета в Уатпад, но не обичам да чета книги с корици и листове(знаете ги, хартиените книги). Разликата е в това, ч като чета от едното и заспивам.

7.Кпопър съм. Мисля, ч кпопа е заложен в кръвта ми, защото първата ми любима песен беше Fantastic baby-Bigbang. А тогава бях на 9 години.

8.Мързел още преди да се родя. Йеп, истина. Не можеш да ме накараш да свърша някоя работа.

8.Forever alone. Аз просто ще си умра сама с 12 котки(има си причина да са 12).

9. От всички кпоп групи, ума ми грабнаха ЕХО. Тези 8 или 9, или 10, или 11, или 12(доста членове загубиха за три години) са просто уникални.

10.Любимото ми число е 7. Нямам идея защо го казвам или защо е 7.

11.Любимите ми цветове са бяло, сиво и моя цвят-черно. Мой е, защото го обожавам.

12.Тъй катo сме на любими неща, любимите ми филми са Sweet 16(2016), Never Gone, L.O.R.D. Legend of ravaging dynasties, xXx: Return of Xander Cage, RED, RED 2 и Epic.

13.Още любими неща. Любимите ми песни са Growl(EXO-K), Overdose(EXO-M), Baby don't cry(EXO-M), Monster(EXO), Ko ko bop(EXO), Universe(EXO), 18(Rich Brian), Deserve(Kris Wu), July(Kris Wu), Juice(Kris Wu), B.M(Kris Wu), 6(Kris Wu), Bad girl(Wu YiFan) и още много други.

14.Любим актьор, певец, модел, писател на песни и още незнам какво ми е.........барабани моля.......Kris Wu. Този човек ме убива с поглед.

15.Любимата ми е храна е шоколад Milka с чипс Lay's(ha, LAY's...kpopers will understand).

16.Обичам черния хумор. Незнам защо. Но има шеги, които си ги бива.









A/n:Иии това беше почти цялото представяне. Както казах на #8, мързел съм и ме домързя да пиша. Важното е, ч казах за моя бъдеш мъж-Kris Wu. А, и песента му В.М е горе, може да я чуете ако искате.(не, ч някой ще иска)

Just Some People...Where stories live. Discover now