Ок, таа, може би доста от вас няма да разберат какво говоря(пфф, кого лъжа, никой не чете тази простотия неземна).
Та, днес, докато си разглеждах различни профили във Facebook, съвсееем случайно попаднах на един профил...
(това е профила на едното дете)
Като го поразгледах малко видях, че това всъщност е истинския профил на детето мии~<3За мое огромно щастие, на някои от постовете беше тагнат от и с останалите ми децаа<3
А/н:Ок, тва беше най-голямата простотия писана някога тук и където и да е било преди. Смсл, аз нямам никакви идеи за глави и написах каквото ми хрумна и каквото стана преди половин час, БУКВАЛНО. Пък и ми е скучно, защото нямам личен живот и...да...сещате се....няма какво да праявя цял ден.
*тука автора се напуши с въздух, не му обръщайте внимание*А/н:Хораа, ако четете това, моляя помогнете мии...ТоТ...
Сега съм сериозна. Нямам никакви идеи за темички, по които да изливам мислите си тук...
Ако някой има, дайте ми ги на лично или в коментарите...
Също и ако на някой му пука за автора, може да пише ако иска да се запознаем(пфф, на никой не му пука за мен, плюс тва, очаквам въздуха да ми пише, тоест-никой)...
Тка, някой случайно, да иска да се запозмаем и най-вероятно да станем Уатпад фриендчита...?...
Никой? Така си и знаех...
Значи, ще се видим след 1500 години след края на света...
YOU ARE READING
Just Some People...
RandomКнигата е за различните типове хорца, които се мислят за много умни. Ако сте някой от тях-сорка ако съм обидила някой ама си е вярно. *smiley face* *smiley face*