Руснаците

41 2 0
                                    

*Главата не е създадена с цел обида*

Една дума-руснаците.
Сигурно повечето от вас се питат какъв ми е проблема с руснаците. Истината е, че нямам проблем с тях. Харесвам техните сериали(Кухня, Двама бащи двама синове, Мутра по заместване), но не харесвам един от техните граждани(?).

Ще го нарека Пенчо, защото не искам да му казвам името. Та, този Пенчо си мисли, че щом в Русия(или по-точно Москва) правят каквото си искат в часовете, тук (в България) също може да прави каквото си иска. Не че нещо, ама да ми говори тука на българо-руски и като се ядоса да псува на руски или немски и после да си мисли, че ше му повярват като каже "че това е измислена дума". Мхм, целия инджикитайски народ разбра, че лъжеш.
Bitch, here in Bulgaria, you can only speak or swear on bulgarian. Understood? Forget russian, forget english. Only bulgarian.
-Каза човек, на който му дойде всичко тва на инглиш.-









Мисля, че тва ми беше проблема с Пенчо или изобщо с руснаците в България и българските училища. (Брей, мога да съм нормален и образован човек)
Моля ви се, хора, ако знаете други езици и псувате на тях (на езиците, които знаете), не излизайте с номера, че тва е "измислена" дума...целия инджикитайски народ знае, че не е.
И да уточня:
Нямам нищо против хората, които псуват като каруцари (подкрепям ви). Аз също псувам като *ЕЕ, МАЙКА ТИ ДА ЕБА НА ТОЗ, КОЙТО МИ ПИСА ДАЕБА* каруцар.
(Сори абаут дъ ласт. Сомуан джъст текст ми анд ит гот ми аут оф контрол)

Just Some People...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora