Kitą dieną, sužinojau, kad šia ir kitą diena bus laisvadieniai, todėl nuėjus pas Tae, pavalgiau ir pabuvau.Vaikinai buvo išsiląkste po Oksforda, tad buvome vieni:
-Bora, o jeigu padaryčiau vakarėlį? Šiandien?-paklausė darydamas valgį
-Man nesvarbu, aš vistiek neisiu-atsakiau
-Tai nejaugi leisi, man trintis su kitomis merginomis?-priėjes paklausė
-Na, aš tikiuosi, kad tu to nedarysi-atsakiau
-Tau verčiau eiti-tarp mūsų lūpų buvo gal tik keli centimetrai
-Bet jeigu leisi man prisigerti, tada eisiu-tariau
-Kas čia dabar? Bora tau tik dvidešimt metų-atsake pasitraukęs
-O ką nejaugi per vakarėlius buni blaivus?-paklausiau
-Nebunu
-Tad ir aš noriu būti neblaivi-ir tada priėjus pabučiavau.Jis man atsakė...
Grįžus atgal į butą, ėjau ruoštis.Pasiėmiau makiažą ir nuėjus prie veidrodžio pasidažiau, tada išsilyginau kelnes ir susiradus batus apsirengiau:Nuėjau pas Taehyung:
-Labas-pasisveikinau
-Vau atrodai...pritrenkiančiai-tarė jis
-Čia tam, kad nenužiurėtum kitų-Įėjus pamačiau vaikinus, jie taip pat buvo priblokšti mano gražumu.Kai visi susiruoše, išėjome iš daugiabučio ir laukėmė iškviesto taksi.
Susėde važiavome į iki jo namo, ižiebem lempas ir įjunge muzika sulaukėmė svečiu.Plūdo žmonės, kaip maisto negave.Atėjo Kyung.Ji sėdėjo, kaip ir aš pirmai sėdėjau. Dabar tiesiog linksminuosi...
Priėjes Tae pradėjo šokti su manim, tada pamačiau, kad atėjo Liza, labai pasidarė pikta, nustojus šokti, nuėjau ir isipyliau brendžio.
-Bora, kas nutiko?-paklausė priėjes Taehyung
-Aš nežinau, tiesiog noriu namo-pasakiau
-Bet!-nesupratęs pasakė
-Aš jau eisiu-atsistojus išėjau, o Tae stovėjo ir nesuprato...
Grįžus namo pasijutau girta, išsitraukus dar viena butelį, išgėriau.Man buvo sunku,kažkodėl norėjosi kažko.Praradau geriausia drauge, man trūko to kiekvieno Nuostabaus ryto.Anksčiau Kyung mane žadindavo su mano kaip sakau legendinę dainą "I feel good" būdavo gera, o dabar nežinau...
Pabudau apie puse dviejų dienos.Šalia gulėjo būtelys, aušktakulniai ir kilimas,, kaip suprantama miegojau ant žemės.Staiga kažkas pradėjo baladoti.Negalėjau atidaryti, tad neatidariau.Po kiek laiko pakilau iš po žemės ir nuėjau į virtuvę, įjungiau kavos aparatą, nuėjau į kambarį ir pasiemiau naujus rūbus, tada nuėjau į vonia ir prisileidau vandens, staiga akis patraukė už laiško kuris buvo prie durų iškart pagalvojau apie žmogų kuris paladojo "Jis tikriausiai norėjo paduoti ši laišką, įdomus kas tokia arba toks"
Paėmus laišką, nuėjau į vonia ir pradėjau skaityti....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Priklausomybė Tau
FanficPranešimas: Mano istorijos dalims, kažkas nutiko, jos neina iš eilės, jei jau užsukote, gal galėtumete patarti, ką daryti? Būčiau labai dėkinga ačiū♥ BAIGTA!!! Gavau laišką: Sveika Bora Moon.Sveikiname jūs patekus į Oksvardo universiteta.Lauksime jū...