19

111 16 0
                                    

-Kim Taehyung ar esi pasiruošęs vesti Lee Kyung?
-Taip
-Panelė Lee Kyung ar norite priimti Kim Taehyung kaip į savo vyrą?
-Taip
-Taigi sumainykite žiedus-atnešė mano draugės sūnus žiedus ir mano kairę ranka puošė žiedas
-Sveikinu jus vyru ir žmona!Galite pabučiuoti nuotaka-kunigas nusišypsojes tarė.Tae pažiūrėjo į mane ir iškart paėmęs už nugaros nuvertę mane ir stipriai bleškesi man į lūpas.Aš buvau tokia laiminga, bet vėliau supratau, kad tai tik dienos pradžią
Visi nuėjome pietauti, sussėde visi svečiai tiek mano draugai iš Londono tiek Tae iš visur kur jis gyveno buvo labai apsidžiaugė.Mano mama nenustoja verkti, o tėtis susitaikė su ateitimi, kad nieko nepakeis, tad viską žiūri labai pozityviai.Kai visi susėdo, aš tiesiog norėjau visu dėmesio ir truputi užrėkus visų akys buvo nukreiptos į mane
-Taigi kaip žinote šiandien yra 2017.08.21 ir šiandien tą diena kai vėl pasijutau laiminga, nesakau, kad aš nesu laiminga kiekviena diena, tačiau tikriausiai visi galvojate kodėl visada yra palikta viena kėdę, pradėsiu tuom, kad dekoju, kad visi atvykote visi esate sutikti ir jauskites laisvai, atejote praleisti diena smagiai, noriu prieiti prie to nuo ko pradėjau, taigi visi žinote mergina vardu Bora-tada pažiurėjau į Boros tėvus kurie taip pat buvo pakviesti,jie išgirdę jos vardą susigraudino kaip ir aš pati-Ir taip noriu, kad visi butumete šiandien laimingi, bet ir noriu, jos nepaleisti...aš ją įskaudinau, tačiau tesiau gyvenimą visada pagalvoju, kad ji laiminga, kad man gerai.Norėčiau, kad ji čia sedėtu, tačiau ji čia ir sėdi tik mes jos nematome...noriu, kad visi žinotumėte,kad aš ją labai myliu ir nors bet ką ką būčiau padarius ji visada liks mano geriausia ir brangiausia draugė ir sesė-prakalbus apsiverkiau, kadangi taip aš labai jos pasiilgau...Tae priėjo ir apkabino mane, o tada visi tiesiog tese musu vestuvės su palinkėjimais atvyko muzikantai jie pravedė žaidimus kurie buvo labai juokingi, netgi patiko Teo.
Viskas slinko link vidurnakčio, o tada nuėjus persirengti grįžau su pamergėmis ir sušokome šokį Taehyung, jam patiko...veliau prasidėjo vakarėlis, kuris buvo panašesnis į klubą :)

Priklausomybė TauOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz