15

75 9 0
                                    

Praėjo lengvi šeši mėnesiai, o gal ir nelengvi, net nežinau...
Šiandien atėjo diena kai suskako laikas jam pamatyti pasaulį, tad prieš kelias dienas atsiguliau į ligonine, Tae kiekviena diena būna su manim, netgi atvažiavo Jimin ir kiti vaikinai.Jie aplankė mane ir įteikė daug balionų su gėlemis.
-Kyung, ar tu pasiruošusi siurprizui?-paklausė atsitraukęs nuo lango
-Kokio siuprizo?-paklausiau
-Didelio -pasakė
-Aišku, kad noriu-tariau laiminga.Tae išėjo palikęs mane viena ir po kelių minučių tarp durų išvydau savo šeima.Kadangi galėjau vaikščioti, nuėjau ir juos visus apkabinau
-Vau, aš esu žiauriai žiauriai laiminga-tariau graudindama
-Sese, mama tėtį...omg!-vėl visus apkabinau, Iseul įteikė man dovanėlė, tėtis gėlių, o mama nupirko vežymėli...ko man labiausiai reikėjo.
-Tai kaip sekasi?-paklausiau
-Viskas gerai, būsime čia savaitę-tarė mama
-Rimtai?
-Taip, juk čia labai gražu ir dabar kadangi prasideda vasaros sezonas tai ir labai šilta-pasakė
-Mama
-Kas nutiko?
-Aš gimdau!!-pradėjau rėkti.Staiga Taehyung pakvietė daktarus, aš atsiguliau į lovą, o tada atėjusi gydytoja mane vėžė į gimdynę.
........................ .
Štai
Vardas pavarde- Kim Teo
Sveria-3kg 465g
Ūgis- 51cm
Lytis-Berniukas
Gimimo data- 2017/06/24

Praėjo keletą dienų, Tae negali nustoti žiūrėti į Teo.Tikriausiai dėl jo mirusio brolio...juk mes jį pavadinome Teo.

po dviejų savaičių •
Tiesa sakant, dabar persikrausteme į Taehyung namą prie ežero, tėvai išsibomavo namelį ir gan maža, jiems juk nereikia didelio...pagalvojau.
Teo turi atskyra kambari, tačiau dar dabar jis miega šalia manęs...Kiekviena diena Teo auga, vis daugiau ir daugiau...mano berniukas...
Mums labai stipriai padeda Tae mama, prieš keletą dienų pirma kartą ją pamačiau ir iškart patiko, linksma miela moteriškė...
Viena rytą anksti pabudęs Teo, prižadino mane ir man neišėjo užmigti, kaip ir Teo, todėl apsirengusi suknele ir šiltai aprengus Teo ėjau prie ežero įmerkiau pėdas ir tada pajutau, kaip greitai kyla saulė.Ji šildo mano pečius ir mano širdį...
Teo labai ramus, tad kur nuėjus su juo jis tiesiog guli kaip apuokas...
Po kiek laiko grįžau atgal ir Teo buvo užmiges tad paguldžius į lovele nuėjau ir pasigaminau pusryčius, tada pabudo Tae ir susiruošes išėjo.Tae atrado naują hobi-medžioklė....tad dabar vaikšto ir ieško, man kartais baisu kai jis nepraneša kur yra ar jam viskas gerai, jos tiesiog taip įsikūnija, kad viską pamiršta...
Tae nėra jau dvi paras, jis neatsiliepia į mano žinutes, neatsiliepia ir jo draugai nieko nežino, paskambinau policijai ir pasakiau, kad dingo asmuo, jau keletą valandų ieško ir ačiū dievui ji rado, bet be sąmones...

Tiesa sakant ne sąmoninga dalis :-:

Priklausomybė TauDonde viven las historias. Descúbrelo ahora