23

75 12 0
                                    

Išvydau Tae.Jis stovėjo su geliu puokšte.Buvau labai laiminga, paėmiau gėlės pauoščiau ir tada stipriai apkabinau Tae.Jis buvo be Teo,paliko pas savo mama.Jis užėjo ir mes sau ramiai išgėreme arbatos.
-Klausyk, einam iki automobilio turiu tau kai ką paduoti-tarė Tae atsistojęs
-gerai-tariau ir nuėjau paskui jį link automobilio.Atidaręs bagažine palaukė, kol aš ateisiu.Kai atėjau pamačiau šuniuką.Jis buvo baltas ir pukuotas.Aš iškart paėmusi ant rankų pamilau jį.Ir daviau varda-Coco.(Koko)
Susidėjusi daiktus, išvykau iš tėvų namų.Kartu su Tae praleidome geriausias dienas kartu.Buvo taip smagu, bet juk viskas baigiasi.Po trijų dienų buvome netoli Oksfordo ir užsukome pas Tae mama.Ji ten gyvena, paėmėm Teo ir dar pabuvus išvažiavome.Visą likusi kelią, Teo žaidė su Coco.Ir buvo labai laimingas, jis kaip ir aš iškart pamilau...
Grįždami užsukome į parduotuve, nupirkome Coco reikalingų dalykų ir tada pasukome gatve į savo namus.Pasisatė automobilį paėmiau savo lagaminus ir nuėjau atrakinti duris.Tae su Teo paėmė likusius daiktus, o Coco ėjo iš paskos.
Savaite Tae prasedėjo namuose, vis žiūrėjo ar gerai jaučiuosi ar blogai, na, bet man buvo viskas gerai, tad po savaites išėjo į darbą...

•Taehyung pov••
Atvykęs į darbą, nuėjau į savo kabinetą ir ten tvarkiau popierius, vedžiau algas ir toliau tvarkiau popierius, kol staiga neužėjo viena mergina
-Laba diena-pakėlęs galva, nuo popierių pamačius Lisa.Ji taip pat buvo nustebusi
-Oij, labas-iškart pasisveikinęs apsikabinau.Ji prisėdo ir tada pasirodo, kad ji atėjo dėl musu skelbimo.
-Tai, ka rytoj galėsi dirbti, čia yra dar kelios merginos kurios dirba tą pati ką tu, todėl rytoj tau viskas bus aikšiau ir mano asistentas parodys tavo kabinetą, isitaisyk patogiai, beje dar mano asistentas atneš sutartį dėl darbo.
-Gerai-tarė ji.Veliau atėjo mano asistentas, jis nuvedė ją į kabinetą, į kurį galiu žiūrėti ištisas minutes, valandas, savaites,metus...gal persistengiau...
•Kyung pov•
Tiesa sakant Tae labai pasikeitė, jis neduoda man bučkiu, nerodo jokio dėmesio ar meiles, vistiek jis mano vyras turi bent pasisveikinti ar dar kažką, o dabar tik visas išsikvepina apsirengęs ir išeina...nemaniau, kad viskas pasisuks šita linkme, kad galvoju apie skyrybas...

Priklausomybė TauDonde viven las historias. Descúbrelo ahora