Bună mă numesc Andreea şi am 17 ani.Eu și cu cea mai bună prietenă a mea Denisa ne vom muta în Coreea de Sud unde vom avea prilejul de a învăța la renumitul SOPA (Liceul de performanță a artelor din Seoul)
Mă trezesc din cauza alarmei și încep să mă pregătesc pentru școală. Mă îmbrac simplu cu o pereche de blugi albaștri, o bluza albă mai largă alături de niște teniși albi în picioare.Mi-am prins părul într-o coadă și am asortat totul cu o poșetă roșie.Mă machiez simplu, apoi cobor în bucătărie.Acolo se afla mama care pregătea micul de jun.O salut și mă așez la masa.
"Bună dimineața!"mă aşez la masă zâmbind
"Bună dimineața!Ce e cu fața aceasta veselă atât de dimineață?"
"Nu îmi spune că ai uitat?"spun începând să mănânc
"Ce sa uit-....Aa da,aşa este,astăzi plecați în Corea!"
"Da..încă nu pot să cred că o să mă mut!" spun fericită
După ce am mâncat, am coborât în fața blocului, unde mă aștepta Denisa.
Am salutat-o și am pornit spre școală pentru ultima data."Aștepți plecarea în Coreea?"mă întreabă entuziasmată
"M-ai întrebi?!"îi răspund la fel de entuziasmată
Ajungem la școală unde ne întâlnim cu Andrei ,Teo și Alexia.Am intrat în clasă unde m-am așezat lângă Rareş.Primele două ore au trecut destul de repede iar acum e pauza de prânz.Intru în cantină,uitându-mă după prieteni mei.Când îi zăresc,mă îndrept spre masa acestora unde mă aşez.
"Dar Deni unde este?"întreb după ce observ că lipseşte
"Cred ca este cu Andrei,i-am vazut împreună pe hol în drum spre cantină"
După ceva timp ajunge şi Denisa care,uitându-se la mine,îmi face semn cu mâna să ies până afară. Ajungem în curte unde ne așezăm pe una dintre bănci.
"Ești bine?S-a întâmplat ceva?"O întreb ingrijorată
"Andrei mi-a spus că mă place...."privește în pământ
"Asta este o veste grozavă....Dar de ce ești tristă?"îmi pun mâna pe umărul ei
"Noi ne vom muta în Coreea și nu știm când sau dacă ne vom mai întoarce!Nu pot să îi fac una ca asta."
"Nu-ți fă griji,totul va fi bine.Și în plus şti şi tu că Andrei nu e genul care să sufere după cineva"supn încercând să îi ridic moralul
"Da..cred că ai dreptate!"
"Așa te vreau...Apropo,cred că ar trebuie să mergem în clasă,s-a sunat de intrare de câteva minute!"
"Ceee?!...Și de ce nu ai zis nimic,acum o să întârziem!"
"Ok, hai să mergem."mă ridic de pe bancă și ne îndreptăm spre clasa*
Când intrăm toți ochii erau pe noi.Ne cerem scuze că am întârziat și ne așezăm la locurile noastre.După ce orele se termină mă duc acasă să-mi fac bagajul.Mă asigur că am totul pus după care mă duc să-mi fac un duș.Mă îmbrac cu o pereche de blugi negri,un tricou oversize și în picioare niște converși.Părul l-am lăsat liber pe spate.M-am machiat simplu și am coborât în sufragerie.
După ce mi-am luat rămas bun de la mama și sora mea, tata ne-a dus pe mine și pe Denisa la aeroport.
Am intrat în aeroport unde ne-am luat rămas bun de la tata.Am intrat în avion și ne-am așezat la locurile noastre.Aveam locurile la clasa a II-a, eu stând pe primul rând de lângă geam iar Denisa pe al III-lea rând,pe partea opusă mie.Lângă mine s-a așezat un băiat înalt cu mască și ochelari de soare.Nu l-am băgat în seama și mi-am pus căștile pe urechi ascultând muzică tot drumul.
CITEȘTI
ᵉˡᵉᵛᵃ ᶜᵉᵃ ᶰᵒᵘᵃ || ᵏ.ᵗʰ(În curs de editare)
FanfictionAndreea o fată obișnuită de 17 ani se va muta în Corea de Sud alături de cea mai bună prietenă a sa, Denisa.Acestea vor merge la o școală nouă unde vor avea o mare surpriză... Topuri: #2 in Seul-30 ianuarie 2019