Când ajungem in fata cabanei pe ușa era lăsat un bilet de la un fan. Îl i-au de pe ușa și încep să citesc.
"Dacă vreti ca data viitoare să scăpați vi, ar fi bine să îi lasati pe băieți în pace!! "
Nu am băgat în seamă biletul și am intrat în casa. Când deschid uas, observ ca totul era devastat. Mobilă era distrusă, grafitiurile erau peste tot iar hainele noastre erau majoritatea tăiate. Băieții vor să sune la poliție dar ii opresc. Ne luăm bagajele(ce a mai rămas din ele) și mergem înapoi acasă. În aproximativ 5 ore de mers ajungem acasă. Băieții își cer scuze pentru ce au făcut fanii, după își i-au la revedere și pleacă.
Ajung în apartament și ma duc sa fac un dus ca să scape
de tot stresul. Ma schimb în pijamale și ma pun in pat. Închid ochii și adorm imediat. De dimineata, odată ce ma trezesc îl sun pe Taehyung sa il intreb dacă mai mergem la școală. Când imi deschid telefonul vad ca am 15 apeluri pierdute și 6 mesaje de la Yunho.Eu:YUNHO!! Am uitat de el, sigur e îngrijorat!
Îl sun și astept dar acesta imi da pe ocupat. Îl mai sun o dată dar nu răspunde așa că ma gandesc săi dau mesaj. Cund vad mesajele rămân mută.
Yh: Hey iubire, dc nu răspunzi? Ma îngrijorezi!
Yh: Dc nu vb cu mine?
Yh: Am fost la tine acasa dar nu esti! Ai patit ceva?
Yh: Iubire răspunde, imi fac griji pentru tine!
Yh: Am aflat că ai plecat într-un fel de excursie cu niște "colegi".Dc nu mi-ai spus? Măcar puteai sa dai un semn!
Yh: Dacă nu vrei sa vorbesti cu mine atunci uitama!
Eu: SCUZE, SCUZE! NU AM AVUT SEMNAL ȘI NU AM PUTUT SA TE SUN! IMI PARE RAU!
Eu:Trebuia să îți zic atunci când am plecat dar și pentru mine a fost o surpriză. Te iubesc, și dacă tu nu ma mai iubesti e ok! Vreau sa fi fericit! *plânge*
Yh: Cum sa nu te mai iubesc??Tu auzi ce vorbesti? Am fost putin supărat și poate și umpic gelos dar nu aș putea să te las. Și eu te iubesc!❤
Eu:Serios?? Ai fost gelos? Dc?
Yh: Pentru ca nu eram eu în locul lui Taehyung!
Eu: Nu trebuie să fi gelos! Eu si Taehyung suntem doar prieteni, nimic mai mult! Plus ca doar tu esti și vei fi cel pe care îl iubesc!
Yh: Aww.... Și eu te iubesc! Dar acum trebuie să plece la școală, vb mai târziu! Pă, te iubesc!
EU: Și eu! După ore haide la mine, am o surpriză pentru tine!
Yh: Ok... Ne vedem diseara!
Am închis telefonul și mi-am făcut un dus.Am ieșit din dus și m-am îmbrăcat mai lejer pentru ca astăzi nu aveam așa ies din casa. Mi-am luat o pereche de blugi negrii si un hanorac crem cu un panda pe el după mi-am uscat părul și am mers în living.
CITEȘTI
ᵉˡᵉᵛᵃ ᶜᵉᵃ ᶰᵒᵘᵃ || ᵏ.ᵗʰ(În curs de editare)
FanficAndreea o fată obișnuită de 17 ani se va muta în Corea de Sud alături de cea mai bună prietenă a sa, Denisa.Acestea vor merge la o școală nouă unde vor avea o mare surpriză... Topuri: #2 in Seul-30 ianuarie 2019