Un cuplu nou

406 38 2
                                    

Imi aduce niște pijamale și mergem fiecare la ea în camera.Eu stateam în camera de oaspeți iar Sua în camera ei.
De dimineata ma trezesc și ma imbrac. Ma duc în bucătărie unde se afla Sua. După ce mancam mergem la școală.

~Per.Dede~

Ma trezesc,  iar lângă mine se afla Yunho. Ma intorc încet ca să nu-l trezesc. Îl privesc un timp până îl văd că își deschide ochii.

Y:Asa de frumos sunt? *rade*

Eu: Da... Haide, trebuie să ne trezim! *vreau sa ma ridic din pat dar ma trage înapoi*

Y: Hai sa mai stăm asa puțin! *își închide ochii la loc*

Eu: Dar trebuie să mergem la școală! *trag de el*

Y: Bine... *se ridică somnoros din pat*

Merg să-mi iau un prosop și ma îndrept spre baie când Junho ma prinde de mână.

Y: Hai sa facem baie împreună! *ma fac mai roșie ca racul*

Eu: Aaa.. *rămân încă blocată de propunerea lui*

Y: E în regulă dacă nu vrei!*se întristează*

Eu: N-nu... E-e în regulă! *imi fac curaj și îi zic*

Y: Serios?? *zambeste bucuros*

Eu: Da.. Doar acum suntem impreuna, nu? .Dar să nu te gândești la prosti... Trebuie să mergem la școală dacă nu ai uitat!

Îl i-au de mână și mergem in baie. Închid ușa și vreau sa imi dau jos hainele dar ma oprește și imi spune că vrea să facă el asta. Dau afirmativ din cap. Imi da jos tricoul și pantalonii scurți, rămânând în lenjeria intimă. Îi dau și eu jos tricoul rămânând stână de piatră la vederea abdomenului lui bine lucrat. Când vede expresia feței mele începe să râdă. Își pune la mână deschizătură sutienului și ma saruta pe gât. Îl îndepărteze reamintindu-și ca nu putem face nimic din cauza ca aveam școală. Îi dau pantaloni si boxeri jos la fel făcând și el cu chiloteii mei. Intram în dus și el începe să-mi spele părul. Fac și eu la fel iar după ce ne clătim imi acoperă corpul cu un prosop și ma duc sa ma schimb.Mancam si mergem impreuna la scoala.

Acolo le intalnesc pe Deny si Sua.Le povestesc ce sa intamplat Iar dupa aceea mergem in clasa.Primele ore trec repede iar acum este pauza mare.Eu si Deny mergem is sala de mese unde dam de Rocky si Sanha.

Rk:Cum a fost la intalnire?Ati facut ceva interesant?

Eu: Nu...suntem impreuna doar de o zi, si voi vreti sa ne si culcam impreuna?* spun putin iritata de intrebarea lui*

Rk:Glumeam...dar se par ca tu ai luato prea in serios!*rade*

Sh:Haideti sa mancam!*mergem dupa el*

Ne asezam la masa.Dupa aproximativ un minut vin langa noi Yunho si Sua.Yunho se aseaza langa mine si ma saruta pasional de fata cu ceilalti.Pe fundal se auzea vocile lui Rocky si a Denisei.Dupa ce neam desprins din sarut Deny a zambit pervers si a spus.

Dy:Rocky,....vleau o inghetata,megem sa imi iei?*face ayego si zambeste cu sub inteles ce vrea sa ne  lase singuri*

Rk:*se prinde imediat de ce vroia sa faca asa ca ii raspunde*Hiade iepuras....sa mergem sa iti iau o inghetata*Deny se incrunta si pleaca amandoi*

Eu:Ok....Ce a fost asta?*rad*

Y:Cred ca o sa avem un nou cuplu*rade*

Sh:Plecam si noi...trebuie sa ii spun ceva lui Sua*o prinde de mana pe sua si ies afara din cantina*

Dupa ce acestia pleaca intre mine si Yunho se aseaza o liniste deplina.Ma gandesc sa distrug linistea asa ca incep sa vorbesc.

Eu:Ce ciudat!*rad*

Y:Stiu,nu?*rade*Vrei sa ne plimbam?

Eu:Miar placea!*zambesc*

Iesim din sala de mese și mergem in curtea scoli. Acolo nu era nici nu elev așa că ma prins de mână.

~Per.Deny~

RK: Haide iepuras.... Să mergem să îți i-au o inghetata!

Ma uit urat la el și iesim pe ușa.

Eu: Serios?.... Iepuras, nu puteau găsi altă porecla? *spun puti enervat*Sti ce cred prieteni noștri acum??

RK: Și cum ar fi trebuit să-ți spun... Draga sau iubire, sau și mai bine galuscuta!

Eu: Măcar sti ce îi o galusca?? *spun amuzată*

RK: Nu... Dar am auzit că multe cupluri își spun așa!

Eu: Noi nu suntem un cuplu! *ma enervez*

RK: Ok, ok... Mai vrei inghetata aia?

Eu: Da,te looog*voce de copil mic*

RK: Ok.... Haide!

Mergem printr-un park până dam de un chioșc de înghețată. Eu îmi iau una de ciocolată cu capsuni și Rocky una de Kiwi. După ce ne terminam inghetata mergem fiecare către clasa lui. În fața uși erau Jimin și Jung Kook care blocau ușa.

Jm:Mai să fie... Uite pe cine avem noi aici!

Eu: Pe cine? Înafara de un inganfat și prietenul lui mut eu nu vad pe nimeni.

JK: Yaaa.... Nu sunt mut!

Jm:Se pare că fetita a învățat să vorbească. Ai face bine să îți ți gura în frau ca altfel... *îl întrerup*

Eu: Ca altfel o să spun totul fanilor!

Jm: Sti ceva, N-am chef de cearta... Am venit aici ca Kookie vrea să îți spună ceva!*pleaca*

Eu: Jung Kook?

JK: Da? *față de copil nevinovat*

Eu: Nu fa pe prostul și Spune-mi ce ai de zis!

JK: Paai... *se suna de intrare*

Eu: Sti ceva hai sa ne întâlnim in Parcul de lângă casa mea!

JK: Dar eu nu stiu unde stai... Am o idee! Da-mi numărul tau de telefon!

Eu: De ce?

JK: Ca să te Sun sa imi spui unde stai!

Eu: ok*ii înmâneze telefonul*

După ce termină mil dă și eu întru în clasa. Ma așez în banca și imi scot cărțile iar în momentul următor profesorul de mate intra în clasa și incepem ora.

~Per.Dede~

Se suna și mergem fiecare în clasa lui. Ma așez în banca lângă SUA și începe ora.
Ora se termină repede și mergem in vestiar să ne schimbăm pentru ora de sport. Acolo erau mai multe fete care se schimbau. Ma duc lângă Denis care își dă jos bluza. Ma schimb și eu si mergem in sala de sport. Echipamentul de sport arată cam așa.

Întru în sala de sport alături de Deny și Sua

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Întru în sala de sport alături de Deny și Sua. Ma uit prin sala până îl remarc pe el.

ᵉˡᵉᵛᵃ ᶜᵉᵃ ᶰᵒᵘᵃ || ᵏ.ᵗʰ(În curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum