A trecut deja 3 luni de când stăm la băieți. Eu si cu Tae hyung avem o relație frumoasa. Iesim la intalniri, vin cu el la filmări și uneori ne certăm pe lucruri mărunte cum ar fi cine plateste consumatia sau când el e gelos, dar ne împăcăm repede. Deny și Jungkook sunt și ei foarte bine pentru ca în săptămâna în care ne-am mutat am auzit niște zgomote de la ei din camera😏. La noi în România totul e bine.Baineti au trecut peste noi și acum au iubite iar Iuliana să pare că a rămas însărcinată cu Sam.Da..sa despărțit de yunho din cauza ca a înșelat-o iar ea a făcut avort și acum sa împăcat cu Sam,iar peste o săptămână au nunta.Oricum, acum stau cu Denisa pe canapea așteptând să se întoarcă din turneu. Le-am pregătit o surpriză.Dam o petrecere de bine ati venit unde vom fi numai noi și baietii. Totul era pregătit și noi asteptam in liniște când la usa se aud râsete. Ușa se deschide iar pe i-a intra 7 baieti cu zambetul până la urechi.
Eu&Deny: SURPRIZA!
Atunci Jungkook vine la Deny și o saruta pasional. Atunci eu imi aduc aminte de persoana pe care o asteptam cel mai mult. Ma intorc și în fața mea aștepta un băiat inalt, blond cu un zâmbet perfect. Când îl văd îi s-ar în brațe și încep să plâng. Nu stiu de ce dar așa am reacționat. El imi sterge lacrimile și mă saruta dulce. Îi răspunde la sărut după mergem toți și ne așezăm pe canapea.
Eu: Și cum a fost în turneu? V-ati distrat? Să dat vreo fană la voi ca ii rup părul! * ceilalți rad de mine*
Th: Stai linistita baby ca nu s-a întâmplat nimic. Da ne-am distrat dar ne-ați cam lipsit și acum vorbesc în numele tuturor!
Rm: Adevarat... Până și Yoongi a spus că îi e dor de voi. Cica acum nu mai are cu cine să se certe.*radem*
Sg:Eee... De parcă tu nu i te plângeau lui Jin ca iti e dor de glumele lui Deny și de mâncarea Românească a lui Dede. *eu si Deny ne prăpădim de ras*
Dy: E adevărat? *râde*
Toți: Da! *se rușineaza*
Eu: Haideti aici! *îmbrățișare de grup*Acum mergeti și despachetati ca după vom sărbători.
Th: Defapt, noi avem ceva de făcut. Incepeti fără noi! *ma ia de mana si ies în din casa*
Eu: Unde mergem?
Th: Ai să vezi..
Ne urcam în masina si acesta pornește în grabă. Iesim din Seul și deja ini era frica de surpriza lui.
Eu: Amm... Tae cred ca ai greșit drumul.
Th: Credema, e cel corect.
Cred ca deja au trecut 4 ore de când suntem in masina. Intram într-un oraș mare și frumos. Numele orașului se numește Daegu. DAEGU!?!
Eu: Tae... Ce cautam aici?
Th: Of....Mergem să îmi cunosti părinți.
Eu: Ce?! Nu sunt imbracata cum trebuie! Dacă părinți tai nu ma vor acepta?
Th: Stai linistita. Le-am povestit multe despre tine si deja te adora. Chiar ei au vrut să te aduc.
Eu: Serios?!
Th: Da! *zambeste*
Eu: Dar nu sunt imbracata adecvat.
Th: Esti minunata, nu-ți mai fa atâtea griji.
Poate are dreptate. Dar totuși cred ca rochia pe care o port este cam scurtă.
CITEȘTI
ᵉˡᵉᵛᵃ ᶜᵉᵃ ᶰᵒᵘᵃ || ᵏ.ᵗʰ(În curs de editare)
FanficAndreea o fată obișnuită de 17 ani se va muta în Corea de Sud alături de cea mai bună prietenă a sa, Denisa.Acestea vor merge la o școală nouă unde vor avea o mare surpriză... Topuri: #2 in Seul-30 ianuarie 2019