O mare greseala

306 37 0
                                    

Eu: Tu?? Ce cauti aici??

X: Nu te ambala asa! Stai linistita ca nu am venit pentru tine!

Eu: Atunci de ce esti aici?

X: Am venit să vorbesc cu directorul. Vreau să ma transfer la BigHit. Dar tu ce cauti aici? Străini nu au voie!

Eu: Nu sunt o străină. O să debutez cu trupa mea în curand! *dacă o să luăm proba, spun în gând*

X: A, deci ne vom vedea mai des! Atunci eu plec. Ne mai vedem papusa! *imi face cu ochiul și pleacă*

Eu:Cine se crede el? Auzi cica "păpușa". Numai când aud deja mi se face greață. Nu pot să cred ca de acum ne vom vedea mai des, și eu care am vrut să scape de el.

Ma gandesc să nu ma mai gandesc la acel lucru *scz pt ca m-am repetat* și imi vad de treaba mea. Imi strâng lucrurile și ies din sala.

Eu:Și acum eu cum mai ies din clădire? *ma scarpin în cap*Cred ca va trebui să intreb pe cineva!

Ma tot plimbam pe acolo până cand ma pierd din nou. Ajung în fața unei uși pe care scrie sala de dans.

Eu: Nu pot să cred ca m-am învârtit în cerc! *tip și imi arunc mâinile in sus în semn de enervare*

Th: Aici erai! *vine spre mine*Pe unde ai fost?

Eu: Pai am încercat să găsesc ieșirea dar m-am pierdut! *râde de mine* Yaa, nu mai râde!*tip la el*

Th: Ok, ok. Scuze, dar e foarte amuzant! *râde în continuare, iar eu imi dau ochii peste cap*Cum să te pierzi? E foarte mic locul. Nici un copil nu s-ar pierde!

Eu: Pai uite ca eu am făcut-o! *tip la el și ma bosumflu*

Th: Bine pitic, haide să mergem!

Zambesc si ma duc după el. Simt cum se formează un strat gros de liniște în jurul nostru până să îl spargă el.

Th: Și cum te intelegi cu Yunho?

Eu: Pai... *nea întrerupt Jimin*

Jm: Mai stati mult? Am imbatranit asteptandu-va! *rad și întru după Jimin*

Acolo ne așteptau restul din BTS. Îi salut și ma așez pe un scaun ca să îi vad cum repeta. După ce au terminat m-au invitat să dansez cu ei. Nu știam prea bine dansurile lor dar m-au lăsat să dansez ce am vrut.Am pornit muzica și am inceput sa dansez. Am dansat pe piesa LUV de la Apink.

În timp ca dansam am simțit cum Taehyung se uita cam intens la mine dar nu l-am băgat în seamă și mi-am continuat dansul. La sfârșit toți m-au aplaudat. Am mai stat putin de vorba iar după acea Taehyung ma condus acasă. Chiar dacă ma descurcam și singura.

Ajungem în fața casei. Ma gandesc să îl invit în casa ca să mai stea puțin. Doar ce ma condus până aici, măcar să îi multumesc.

Eu: Ah.... Nu ai vrea să rămâi putin? *îl intreb uitându-mă la papucii mei*

El râde și imi ridică bărbia cu vârful degetelor.

Th: Nu crezi ca Yunho se va supara? *râde*

Eu: Dacă nu vrei sa ramai mai bine imi ziceai direct! *zic nervoasă și vreau sa plec dar ma prinde de incheietura luându-ma în brațe*

Th: Normal ca mi-ar plăcea să rămân. *zambeste și intră în casa*

Acolo dam de Deny care se uita la TV. Când ma vede vine spre mine si ma asaltează cu întrebări. După ce îi răspund la toate intrebarile, Taehyung a vrut să ne jucam ceva. Ne-am jucat adevăr și provocare, după Deny a adus niște sticle de soju si ne-a spus.

Dy: Acum veti pune fiecare câte o întrebare sau câte o provocare care chiar ati vrea să o faceți și în schimb va trebui să beti din sticle. Sa făcut?

Eu&Th: Da!

Incepem jocul și Deny a spus că vrea să fie prima.

Dy: Între voi se întâmplă ceva? *noi ne inrosit și Taehyung mi-o i-a înainte*

Th: Nu.... Încă*spune în șoaptă*

Eu: Ce?

Th: Nimic

După aceste cuvinte Deny a dat pe gât o gură mare de alcool.

Th: Acum e rândul meu! Saruta-ma! *se uita la mine*

Eu: Ce??

Dy: Nu ai voie să refuzi! Plus ca vom sti doar noi!

Eu: *Ofitez*Bine!

Taehyung zambeste învingător după își pune mâna după gâtul meu și ma trage într-un sărut apăsat. Nu pot spune că nu e destul de plăcut dar eu am iubit. Ma musca de buza intrând în lăcătușu meu.Am răspuns la sărut iar după el s-a despartit din lipsa aerului.Se uit la mine după i-a câteva înghițiți din băutură.

Eu: Acum eu pun! De ce ai vrut să ma saruti? *ma uit la Taehyung care era deja amețit*

Th: Pentru ce te plac*zambeste, iar eu cred ca deja să îmbătat*

Iau și eu câteva înghițituri după care ne mai jucam si alte runde. Ultimul lucru pe care mil amintesc în acea seară a fost ca Taehyung ma adus în pat și după totul e în ceata.

~DIMINEATA~

Ma trezesc din cauza lumini care intră pe fereastra. Imi frec puțin ochii după care dau să ma ridic. Cad înapoi în pat imobilizată de un braț destul de puternic. Ma intorc în stânga mea si observ ca un chip de băiat se află lângă mine. Nu avea tricou așa că am crezut că e Yunho dar când i-am dat unele șuvițe de pe fata am observat că era TAEHYUNG??! Ce face el aici? Oare am facut ceva aseara?

Ma uit sub pătura și vad ca eram îmbrăcată. Atunci el de ce nu are tricou? Încep să ma foiesc prin pat în speranța că pot să ies din strânsoarea lui fără să-l trezesc dar am facut fix invers.

Th: Nu te mai foi!

Eu: Ce cauti în patul meu? Și de ce nu porți tricou?

Th: Poftim? *se ridică in fund si se uita sub pătura. Răsuflă ușurat când vede ca încă avea pantalonii pe el.

Th: Nu stiu, ultimul lucru pe care mil amintesc este ca team adus în camera și ca mi-a fost prea somn să merg acasă așa că m-am pus lângă tine în pat.

Eu: Atunci de ce nu ai tricou?

Th: I don't know.

Eu: Termină cu prostiile și hai la Deny. Poate ea știe ce s-a întâmplat aseara.

Ma ridic din pat și merg spre camera lui Deny. Ea nu era acolo. Merg în sufragerie și o văd dormind pe canapea cu ruj în jurul gurii. O trezesc și încep să o intreb ce s-a intamplat aseara. Ea mi-a spus că nu-și mai aduce aminte nimic. Chiar în acel moment mam simțit ca și cum un fulger mi-a trecut prin creier, apărându-mi toate amintirile de aseara.

Eu: Nu pot să cred!!

ᵉˡᵉᵛᵃ ᶜᵉᵃ ᶰᵒᵘᵃ || ᵏ.ᵗʰ(În curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum