Hoofdstuk 6

5.9K 118 8
                                    

Pov Amy

Ik werd langzaam wakker in de armen van iemand. Ik ging in een ruk omhoog maar werd tegengehouden door twee sterke armen. Laat me los! Schreeuwde ik zo hard als ik kon. Rustig aan schatje, er is niks aan de hand. Brandon!!! Wat doe je? Zeg ik in paniek. Ik merkte dat m'n handen aan elkaar vastgebonden zaten. 'We zaten in een auto'. Ik probeerde nog om uit zijn greep te komen, maar hij was te sterk. Ik gaf het op en liet me slap op hem liggen. Goed zo schatje, pak je rust even. Zegt Brandon met een grote grijns. Wat gaan we doen, waar gaan we heen, wat heeft dit te betekenen??? Zeg ik snel. Dat zie je zo wel. Ik voel iets branden in mijn net en ik merk dat ik veel rustiger wordt.

Na ongeveer een half uur rijden zijn we er dan eindelijk. Ik wordt opgetild door Brandon. Ik kan heus wel zelf lopen!! Zeg ik snel. Hou je mond gewoon, anders zorg ik er voor dat je straks niet meer kunt lopen! Brandon's stem klonk heel serieus, dus ik hou me maar stil.  We lopen naar een mooi gebouw, het is net een soort kleine villa.

Wanneer we binnen zijn laat Brandon me eindelijk los. Dankje  Mompel ik.  We lopen door een kleine gang naar een grote zaal. Er staan allemaal fitness apparaten, en geweren. Wow! wat is dit allemaal?  Vraag ik verbaast. Dit is waar we nog erg waak gaan zijn, we gaan hier je conditie trainen en je sterker maken. We verblijven hier ook  en we trainen elke dag! Zegt Brandon heel rustig. Oke.... Waar is mijn kamer?  Zeg ik dan maar een beetje bang voor zijn antwoord.

Hij wenkt me en we lopen eventjes her hele huis door. Het heeft 2 badkamers, 2 slaapkamers, een grote open keuken, een woonkamer, een grote mooie tuin met een groot zwembad en natuurlijk het grote fitness gedeelte. Ik ga eventjes naar m'n kamer. Zeg ik tegen Brandon. Is goed, zorg dat je over een uurtje in de fitnesszaal bet. Ik knik en loop mijn kamer binnen. Ik ga als eerst naar de kast. Het is heel netjes opgeruimd. Er liglingerie, sokken, sportkleding, joggingspakken en een paar jurkjes in. Ik pak een sportlegging, een sporttopje (zie foto) en wat lingerie. Ik stap snel onder de douch en ga onder de heerlijke warme stralen staan.

Ik stap de douche uit en droog me af. Ik doe de sportkleding aan en vlecht m'n haar in twee opvlechten. Wanneer ik klaar was deed ik nog een snelle check in de spiegel en liep ik door naar de fitnessruimte. Brandon stond er al, hij had een joggingsbroek aan en een soort van strak shirt waardoor je zijn sixpack heel goed kon zien. Je ziet er goed uit. Zegt Brandon opeens en begint een beetje te lachen als ik aan het staren ben naar zijn sixpack. Zullen we maar beginnen? Zegt hij grinnikend. Ehh... ja is goed, zeg ik een beetje nieuwsgierig.

We lopen naar een deel met twee yogamatjes, We gaan eerst opwarmen Zegt Brandon wanneer hij mijn verbaasde gezicht ziet. Ik knik en we lopen naar de matjes. We rekken en streken goed uit en wanneer we klaar zijn lopen we naar de gewichten. Ga maar op die bank zitten, dan geef ik je de gewichten Zegt Brandon ineens heel lief. Ik ga op de bank zitten en Brandon komt met de gewichten aan lopen. Hij geeft ze aan mij en gaat daarna tegenover me zitten. hij heeft zo te zien zwaardere gewichten, Oke doe mij maar na. Ik knik en kijk hoe hij gaat liggen op de bank en spreid z'n armen en sluit ze weer als hij boven z'n hoofd is. Oke, nu jij. Ik ga liggen op de bank en doe wat hij net heeft voorgedaan. Ik merk dat mijn spieren veel zijn verzwakt en ik heb moeite op  m'n armen niet te laten trillen. Brandon ziet het ook en loopt naar me toe, hij gaat achter me zitten en ondersteunt m'n armen. Het lukt al een stuk beter en na 30 keer mag ik stoppen. Hoe vond je dat het ging? ehh.. slecht! Nee joh je deed het heel erg goed, je moet gewoon iets meer trainen. Kom dan gaan we naar de loopband. We lopen naar de loopbanden en we  beginnen eerst met lopen. Na een tijdje zet Brandon hem een beetje sneller. Na ongeveer 20 min op een rustige hardloopstand te hebben gerent zet hij hem weer stop. Ik ben helemaal bezweet en ik ben uitgeput. Ik stap van de loopband af en merk dat ik nogal duizelig ben. Ik wankel een beetje en zak dan opeens door m'n voeten. Ik voel me heel zwak en ik hoor Brandon naar me toe rennen. Amy Amy gaat het??? Zegt Brandon heel bezorgt. Ja hoor het gaat wel Zeg ik met een zachte stem. Ik probeer snel op te staan en Brandon geeft me een flesje water. Ik pak hem dankbaar aan en drink het voor de helft leeg. Gaat het weer? denk je dat je verder kan?  Ik knik en we lopen weer naar de yogamatjes. We gaan wat buikspieroefeningen doen  zegt Brandon.

Na een aantal buikspieroefeningen gaan we weer staan en gaan we de beenspieren doen. We gaan eerst wat squats doen. Zegt Brandon en we lopen naar een open stuk in de ruimte. Begin maar ik help wel als je iets niet goed doet, Zegt Brandon en ik begin. Mag ik je helpen? Vraagt Brandon terwijl hij achter me gaat staan. Ik knik en hij houdt me rug iets rechter. Na een aantal squats zijn we klaar. Het ging echt goed! Zegt Brandon met een trots gezicht. Dankjewel, doen we elke dag het zelfde? Nee niet elke dag  maar meestal doen we conditie, beenspieren, armspieren, verdedigingen en vechten. Vechten??! Ja ik ga je leren hoe je jezelf moet beschermen. Ik knik en loop naar mijn kamer. Ik ga ff douchen! Zeg ik en ik loop  de badkamer in. Ik neem een lekkere lange warme douch en trek een lekker joggingspak aan.

Zo ben je klaar? Vraagt Brandon ongeduldig. Ja waarom? Zeg ik verbaasd. Ik wilde je wat vragen. Zegt Brandon nogal zenuwachtig. Vraag maar ik zou eerlijk antwoorden. Zeg ik geruststellend. Vond je Lucas leuk? Ik schrik een beetje van zijn opmerking. Hoe ken jij Lucas? Werk jij voor hem? Wat??? Ik begin een beetje in paniek te raken en kijk Brandon bang aan. Nee, rustig maar ik ken Lucas inderdaad maar hij vind me volgens mij niet zo aardig. Ik zucht van opluchting en ga weer iets rustiger op de bank zitten. Maar je hebt mijn vraag nog niet beantwoord. Vind of vond je Lucas leuk? ik denk eventjes na maar ik weet dat ik hem niet leuk vindt, ik vindt Brandon leuk maar hij is mijn ontvoerder hoe kan ik hem nou leuk vinden????


Hey allemaal, wow dit was alweer hoofdstuk 6!! Super leuk! Zeg ook even hoe jullie het tot nu vinden en jullie mogen altijd tips geven. Ik sta ook op nr. 52 van Avontuur! Super bedankt! Tot hoofdstuk 7. xxx- J❤

Ontvoerd door de badboys (Completed)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu