Pov Brandon
Ik kijk Amy aan. Ze zegt niks en ik zie haar hard nadenken. Ik vindt haar echt leuk en wil haar goed trainen, maar dan moet ze Luc uit haar hoofd zetten. Ik ehh.. heb nooit wat gevoeld voor Luc Zegt ze dan zacht. Ik begin te glimlachen en ze begint weer te praten Ehh i-ik heb gevoelens voor iemand anders namelijk. Zegt ze heel nerveus. Voor wie? Zeg ik snel, in de hoop dat ze het over mij heeft. I-ik ehh heb gevoelens voor.... jou denk ik. Ik begin meteen te glimlachen en loop naar haar toe. Ik trek haar in een knuffel en geef een kus op haar hoofd. Ik heb ook gevoelens voor jou Fluister ik zacht in haar oor. Ze begint meteen te glimlachen en gaat rustig op de bank zitten.
Maar ehh ik weet niet of dat ik dit kan. Zegt ze opeens. W-wat waar heb je het over? Stamel ik er uit. Nou jij bent ja ehh mijn ontvoerder hoe kan ik nou een relatie met jou hebben als ik niet eens alleen naar buiten mag. Zegt ze een beetje bangig. Daar komen we wel uit, over een tijdje kunnen we gewoon samen naar buiten en krijg je echt meer vrijheid. Ik beloof het. Zeg ik snel. O-oke maar je moet me wel beloven dat je me niet meer gaat bedreigen oké! Oke maar onder één voorwaarden, je probeert niet te ontsnappen en je zegt tegen niemand dat je bent ontvoerd. is goed! Zegt ze snel en ik kus haar op haar voorhoofd. Hebben we dan nu officieel verkering? Vraag ik voor de zekerheid. Ja ik denk het. Zegt ze, en ik heef haar een kus op haar mond.
Zullen we dan uiteten gaan? vraag ik. Onze eerste echte date. Ze knikt en loopt naar haar kamer. Ik ga me even opfrissen zegt ze en loopt weg.
Ik ben heel erg blij en bel meteen een van de duurste restaurants die er maar zijn en ik doe een mooi pak aan. Wanneer ik klaar ben ga ik eventjes op de bank zitten en wacht ik op Amy.
Amy loopt naar me toe en ze ziet er geweldig uit. Ze heeft haar haren gekruld en een mooie zwarte jurk met een split aan. Ook heeft ze mooie hakken aan waardoor ze wat groter lijkt. Je ziet er super uit schat. Zeg ik trots. Ik ben zo blij dat ik haar nu mijn meisje kan noemen. We lopen naar de deur en ik pak haar hand, we lopen samen naar de limo en stappen in. Het is ongeveer een half uur reiden en Amy is vrij stil. Ze kijkt naar buiten en lijkt van de wereld af. Amy, Amy. W-wat.. Zegt ze snel. We zijn er. Zeg ik en we stappen uit.
We gaan aan een tweepersoonstafel zitten en we bekijken de menukaart. Ik kan dit niet, het is allemaal veelste duur. Zegt ze snel. Neem maar wat je wilt, geld speelt geen rol. Ze knikt en we bestellen. We nemen ook nog wat te drinken. Wil je iets met of zonder alcohol, Vraag ik in de hoop dat ze met zegt. Ehh.. ik heb nog nooit alcohol op. zegt ze een beetje beschaamd. O joh dat maakt niks uit, ik bestel wel voor je. Ze knikt en ik bestel twee wijn van het duurste merk.
Na heerlijk gegeten te hebben nemen we een dessert. We nemen een grote coupe met 3 bolletjes en we delen een sierlijk chocolade bord.
Nadat we helemaal klaar zijn nemen we nog een wijntje en gaan we terug naar de limo. Amy is een beetje aangeschoten omdat ze nog nooit alcohol heeft gedronken dus ik ondersteun haar een beetje met mijn arm.
Eenmaal thuis aangekomen. Ploffen we op de bank en gaan tegen elkaar aan liggen. We kijken nog even een film en dan merk ik dat ze in slaap is gevallen. Ik til haar op en leg haar in bed. Ik ga naast haar liggen met mijn arm om haar heen en val snel in slaap.
Pov Amy
Ik wordt wakker met een hele kloppende hoofdpijn en een arm om me heen. Ik draai me zachtjes om en zie dat Brandon nog slaapt. Ik wring voorzichtig uit zijn armen en geef hem een kus op zijn hoofd. Ik loop naar de keuken en bedenk me dat ik een ontbijt op bed ga maken. Ik mak een lekker sandwich en zet het op een mooi plateau. Ik loop rustig naar mijn kamer en loop naar binnen. Hij slaapt nog steeds dus ik schud hem zachtjes wakker. Ik hoor een zachte kreun en hij opent zijn ogen. Goedemorgen schatje, lekker geslapen. Ik knik en geef het plateau. Is dit voor mij? ik lach een beetje. Ja natuurlijk voor wie anders, sufferd. Ik grinnik nog eventjes en ga dan snel douchen.
wanneer ik klaar ben en in mijn sportkleding zit loop ik de kamer weer in. Brandon zit er niet meer dus ik loop naar de woonkamer. Daar is hij ook niet. Brandon, Brandon waar ben je? Schreeuw ik door het huis. Hier, hier ben ik. Hoor ik hem uit de gang roepen. ik loop naar de gang en schrik me rot. drie keer raden wie er voor de deur stond.
Oeh... spannend, wie staat er voor de deur? Dit was een iets korter en minder spannend deel maar ik heb niet zo veel tijd. #SchoolLife 😒 Maar ik maak hoofdstuk 8 snel en ik ga denk ik een paar hoofdstukken vooruit schrijven dat ik meerdere hoofdstukken achter elkaar kan plaatsen xxx- J❤
JE LEEST
Ontvoerd door de badboys (Completed)
AdventureHoogste rang in Adventure op 15-04-2018!!! (meerdere keren) Amy is een meisje van 17 jaar, ze woont alleen in een appartement in Rotterdam, haar ouders waren eerst gescheiden en toen verongelukte haar moeder bij een auto ongeluk..... Haar vader was...