A/N: OMG!!!!! Jongens ik ben zo blij! We staan gewoon met dit boek op nr. 1!!!!! Dank jullie wel dat jullie mijn boek lezen. Zonder jullie was mij dit niet gelukt. Super bedankt, er komen nog leuke hoofdstukken aan. xxx
Pov Ash
Ik zie dat Soof in slaap is gevallen dus ik zet de televisie uit. Ze light er zo schattig bij, ik ben zo trots op haar. Ik til haar op en loop naar haar kamer. Ik leg der zachtjes op het bed en geef een kusje op haar hoofd. Ik loop terug naar mijn kamer en maak mijn bed klaar om te slapen. Het is al 22.30 uur dus ik vind het wel tijd om te slapen. Morgen nog één dagje school en dan weer weekend. Ik ben trouwens wel benieuwd wat er speelt tussen Blake en Soof. Ze zouden best leuk zijn samen maar tegelijkertijd ook weer niet. Blake is echt de badboy van de school en is al één keer blijven zitten. Hij is dus ook bijna 20 en Soof is pas net 18. Hij rookt soms maar drinken doet hij niet, eigenlijk al zo'n jaar niet. Ik heb geen idee waarom maar volgens mij is het wel om een reden. Nou ja maakt ook niet zo veel uit, als hij maar goed is voor Soof. Anders heeft hij echt een probleem met mij....
Na een tijdje denken val ik toch in slaap. Morgen weer school.
Pov Soof
*Piep* *Piep* *Piep*
Pff.. Ik word moeizaam wakker en druk mijn wekker uit. Ik bedenk even welke dag het is en word meteen vrolijk wanneer ik weet dat het vrijdag is. Bijna weekend!! En natuurlijk morgen mijn slaapfeestje met de meiden. Ik heb er echt super veel zin in. Ik kijk even op mijn telefoon en bedenk me dan dat ik echt moet beginnen, met aankleden enzo. Ik stap mijn bed uit en loop naar mijn kast, pak een chill maar toch leuk setje en trek het aan. Ik loop door naar de badkamer en fiks mijn haar en doe wat make-up op. Als ik helemaal klaar ben ga ik naar beneden en maak mijn ontbijt klaar. Ash is er nog niet want hij heeft de eerste twee uur vrij, e ik denk niet dat hij vroeg uit zijn bed komt. Slaapkop.
Als ik aankom op school zie ik mijn vriendinnen bij de kluisjes staan. Ik loop naar ze toe en begroet ze. Ik leg mijn jas in mijn kluisje en pak de boeken die ik nodig heb. Als ik alles heb, lopen we naar het lokaal. We beginnen met Economie en daarna hebben we een kwartiertje pauze en dan nog 4 uur en nog een pauze. De bel gaat en dat betekend dat iedereen naar zijn lokaal moet. De lerares mevr. Blond doet de deur open en we lopen naar onze plaatsen. Het jammeren is dat we bij Economie altijd vaste plaatsen hebben. En drie keer raden naast wie ik zit? Pff.. Chuck. Ik heb zo geen zin in hem. Het enige voordeel is dat hij toch altijd te laat komt dus ik hoef niet het hele lesuur met hem door te brengen. Jee!!
We zijn zo'n 15 minuten bezig als de deur ineens open gaat, en ja hoor het is Chuck met zijn volgertjes. Hij loopt naar zijn plaats, naast mij, en gaat zitten. Ik kijk meteen naar voren waar de leraar zit, maar voel zijn ogen op mij branden. Ik probeer er niet op te letten en gewoon te focussen op wat de leraar verteld maar het lukt me gewoon niet. ''Wat is er?'' vraag ik geïrriteerd. ''Moet er een reden zijn om jou aan te kijken?'' zegt hij zwoel. ''Ehh.. ja, meestal wel'' zeg ik op zo'n duh-toon. ''Nou dan is dit niet meestal,'' zegt hij. Pff.. ik ben er echt klaar mee. Ik pak mijn tas en loop naar de leraar. ''Pardon mevrouw, ik voel me niet zo goed. Zou ik naar huis mogen gaan?'' zeg ik zacht en smekend. ''Ja natuurlijk meid, beterschap.'' Zegt ze en knikt naar de deur. ''Dank u wel mevrouw,'' zeg ik en loop het lokaal uit. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet gaan doen. Ik loop naar mijn kluisje en haal mijn jas eruit. Ik pak mijn telefoon en app Blake hoe laat hij uit is en of dat hij kan afspreken.
*Whatsapp gesprek*
Me: Hey Blake, hoe laat ben je vandaag uit? Had geen zin meer in de les dus ga nu naar huis. Miss vandaag aff?
Blake: Hey Soof, ben 15.15 uur pas uit. Kan wel paar lessen skippen. Ik sta om 12 uur bij het bankje in het park oké?
Me: Ja is goed. Je hoeft niet voor mij te skippen hoor 😂❤
Blake: haha, had toch al geen zin. Zie je zo
Me: Tot zo
*Einde gesprek*
Ik stop mijn telefoon weg en loop naar mijn auto. Ik stap in en rijd naar huis. Het is nu 11 uur dus ik heb nog een uur waarin ik lekker kan gaan racen. Ik denk dat Ace al naar school is dus ik heb de hele baan voor mij alleen. Mama is ook niet thuis want zij is op zakenreis voor één maand dus ik heb het hele huis, samen met Ash, alleen. Heerlijk!!!
Als ik thuis aankom loop ik naar de keuken en pak snel een koekje en wat cola en loop naar het circuit. Ik stap op de motor om naar de garages te gaan en zoek de F1 auto uit.
Na een halfuurtje geracet te hebben ga ik weer naar binnen. Ik kleed me om en doe mijn haar weer goed. Als ik op de klok kijk zie ik dat het alweer 11.50 uur is dus ik besluit op de motor naar het park te gaan.
Hey guys, sorry voor het late hoofdstuk. Ik heb het erg druk met school en sport. Maar ik ga proberen 1 x per week minimaal te posten. Ik ben wel al een beetje aan het afronden. Zouden jullie een deel 2 willen? Vote & Comment. xxx-J ❤
Datum: 15-04-2018
Woorden: 1011
JE LEEST
Ontvoerd door de badboys (Completed)
AdventureHoogste rang in Adventure op 15-04-2018!!! (meerdere keren) Amy is een meisje van 17 jaar, ze woont alleen in een appartement in Rotterdam, haar ouders waren eerst gescheiden en toen verongelukte haar moeder bij een auto ongeluk..... Haar vader was...