Pov Sophia
Het is zondag ochtend, 11 uur als ik uit bed stap. Ik loop naar mijn kledingkast en besluit lekker te gaan trainen in onze sportzaal. Ik pak mijn sportkleding en trek ze aan, mijn haar doe ik in een paardenstaart en ik ga naar de woonkamer om een cracker te eten. Mama zit te eten en vraagt gewoon of dat ik lekker heb geslapen enzovoort. Als ik mijn cracker op heb zeg ik mama gedag en loop ik naar de sportzaal. Ik leg mijn flesje water en handdoek op een stoel en ik doe mijn draadloze oortjes in met fitness muziek.
Ik stretch even en doe dan mijn bokshandschoenen aan en loop naar de boksbal. Ik begin te stoten en schoppen. Na een kwartiertje ben ik nog niet zo moe dus besluit ik even hard te gaan lopen op de loopband. Ik ga een halfuurtje hardlopen (ongeveer 5 km). Ik sla het gewicht heffen vandaag even over maar merk dat ik nog best wel veel energie over heb. Ik pak weer mijn bokshandschoenen en begin weer te stoten en te schoppen. Ik merk dat mijn keel nogal droog is geworden door het sporten dus ik besluit een kleine drinkpauze te nemen.
Wanneer ik me omdraai zie ik Ash staan en schrik me rot. Je bent echt goed zusje, zegt hij oprecht. Ehh.. dankjewel, maar hoe lang stond je hier al? Lang genoeg om te zien dat je echt heel erg goed bent. Misschien kunnen we een potje sparren, dan leer je ook goed te verdedigen. Zegt Ash en ik knik als bevestiging. Ik ben best wel een beetje zenuwachtig want Ash is een kop groter dan mij en veel sterker. Nou ja ik zie het wel. Ik neem nog een slok van mijn water en loop dan naar de ring. (zie foto)
Na een tijdje sparren ben ik echt uitgeput en heb ik ook wel een paar harde slagen ontvangen. Zullen we stoppen? vraagt Ash. Alsof hij mijn gedachten kan lezen. Ik knik en loop naar mijn handdoek. Ik sla hem om mijn nek en drink gulzig van mijn water. Ash is al naar boven gegaan en ik loop ook naar boven. Ik loop naar de douche en pak snel een setje lingerie en een lekkere zachte badjas. Ik kleed me uit en stap onder de heerlijke stralen.
Als ik klaar ben met douchen trek ik een simpel setje aan omdat we vandaag niks belangrijks gaan doen. Ik ga vanavond natuurlijk wel naar dat feest van Chuck maar dat is pas vanavond. Ik heb een lekkere comfortabele outfit aan en kijk op de klok. Het is al één uur dus ik heb best wel lang gesport. Ik besluit even te gaan rijden op het circuit ik heb nog maar les van Ash gekregen maar hij weet niet dat ik al lang kon rijden. Hij was echt verbaasd dat ik al zo goed kon rijden voor mijn ''eerste'' keer. Ik loop zo zacht mogelijk door de gang en loop eerst langs Ash zijn kamer. Ik zie dat hij aan het gamen is dus ik loop extra stil naar de laatste deur. (de deur naar het circuit). Ik open zachtjes de deur en zie dat de fiets er weer staat. Ik sluit de deur en pak de fiets, ik fiets naar de garages en bedenk even welke auto ik wil rijden. Ik mag van Ash nog niet in een formule 1 auto rijden dus ik moet een normale auto kiezen. Ik heb gelukkig de sleutel van alle garages dus ik kan alle auto's kiezen.
Ik besluit voor de ''Pagani Zonda cinque roadster'' te gaan dat is niet de snelste maar alsnog erg snel namelijk 349 km/uur. Ik doe mijn helm op en mijn race pak aan. Ik doe voor de zekerheid ook maar mijn oortje in waarmee je kunt communiceren met de mensen in de garage die ook zo'n oortje hebben. Je weet maar nooit. Ik stap de auto in en merk meteen dat dit een dure auto is aan zijn confortabelheid (ik weet niet of dat een echt woord is maar het klinkt logies). Ik rij hem de garage uit en rij de baan op. (De auto maar dan met het dak dicht)
JE LEEST
Ontvoerd door de badboys (Completed)
AdventureHoogste rang in Adventure op 15-04-2018!!! (meerdere keren) Amy is een meisje van 17 jaar, ze woont alleen in een appartement in Rotterdam, haar ouders waren eerst gescheiden en toen verongelukte haar moeder bij een auto ongeluk..... Haar vader was...