Arkadaslar merb hepinze umarım gününüz güzel geçmiştir geçen bölümden dolayı özür diliyorum bu bölümle elimden geldiğince telafi etmeye çalışacağım bu arada medyaya bi şarkı koydum dinleyin ben çok beğendim çoğu kişi sevmiyor ama bence yetenekli bi sanatçı. neyse uzatmayım hepinize iyi okumalar batur fanları
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sabah uyandığımda gözlerim ağlamaktan şişmiş ve kanlanmıştı. Berbat gözüküyordum acaba okula gelmesem mi diye düşünürken iç sesim kafamda yankılanmaya başladı: "Sen akılını kaçırdın galiba Masal sen artık bir kötü kızsın intikamını alman lazım" bu sefer iç sesim haklıydı. Hemen toylete gittim ve aynanın önündeki makyaj çantasını açtım. kapatıcıyla göz altlarımı kapattım rimel sürdüm ufak bir parlatıcı ve artık hazırdım. Yani öyle zannediyordum çünkü bileğim aklıma geldi ve bileğimdeki kesikleri föndötenle kapatmaya çalıştım ama kesikler öyle derindiki olmadı. Bende sargı beziile sardım. Kıyafet olarakda mini etek ve uzun kollu dar siyah bir blüz giydim. Okul üniformalıydı ama umrumda değildi çünkü o gün forma modumda değildim.
Saate baktığımda 8 di erken çıktığımı farkettim. Karşıdaki markete gittim ve 1 paket kent switch aldım çıktığımda hemen yaktım. Sigaramı içerken yanımdan geçen 2 çocuğun bana baktığını gördüm içlerinden birisi "merhaba sen bizim okuldaydın adın Masaldı dimi "dedi. bende "Evet de seni çıkartamadım kimdin?" dedim o da "Adım Berke yan sınıftayım yanımdaki de arkadaşım Poyraz aynı sınıftayız" dedi. Adının Poyraz olduğunu öğrendiğim çocuk da "Merhaba" dedi.
Bende onlara "merhaba tanıştığıma memnun oldum isterseniz beraber okula gidebiliriz" dedim. Onlarda "olur ama arkadaşımız Melis'i bekleyelim o da markette" dediler. Sonra Melis geldi onla da tanıştık aynı sınıftaymışız ama hiç görmemiştim en arkada oturuyordu galiba. Sonra onlar da sigaralarını yaktılar beraber okula giderken farkettim ki hepsi çok komik ve arkadaş canlısı bu okulda yeni arkadaşlarım olabilir dedim. Eski okulumdaki en yakın arkadaşlarımın hepsi beni satmış ve benim hakkımda saçma dedikodular yaymıştı bütün okul benle dalga geçiyordu o yüzden okul değiştirmiştim. Bu okulda ise Enesimi görmüştüm ama o beni sevmiyodu. Aama yinede mutluydım çünkü yeniden başlamıştım herşeye yeni arkadaşlarımla.
Okulun kapısından girerken 7. sigaramı söndürdüm ve sigara paketiyle çakmağımı çantama koydum. Okuldan girdiğimizde herkes bize bakıyordu. Kızlar kulak kulağa bişeyler fısıldaşıyordu ama umrumda değildi. Sınıfın oraya geldiğimizde Poyraz ve Berkeyle vedalaştık. Sınıfa girerken Melisle saçlarımızı savurduk herkez bize bakıyordu. Ders edebiyattı aman tanrım en nefret ettiğim ders!!! Ben dersi dinlemeyip ojemi sürerken hoca bana döndü ve "Masal bu soruyu cevapla" dedi. Ama ben ne sorduğunu bile bilmiyodum. Tahtaya çıktım ve hızlıca orta parmak çizdim (güzel resim çizerim) ve çantamı alıp sınıftan çıktım. Toyletlerin oraya gelip sigaramı yakacakken güçlü bir el omzumu kavradı ve beni kendisine çekti. O kişi Enesdi. "Napıyosun??!?!?" dedim. Enesde "Bana niye soğuk davranıyorsun" dedi. Daha 1. ders bile bitmemişti ne diyordu bu çocuk ve Enes birden bana kızgınca baktı ve "Gözlerin neden bu kadar kanlanmış noldu ağladın mı?" dedi. Ağladığımı söyleyemezdim Enes bunu bilmemeliydi ve ben çok zeki olduğum için hemen bir yalan bulmuşdum.
"Okula gelmeden ot içmiştim ondandır. AAA yoksa unuttun mu ben herkezin korktuğu soğuk prenzes masal karamanım" dedim. Enes birden bileğimi sıkdı "HİÇBİR YERE GİDEMEZSİN!!!" diye kükredi ama benim bileğim çok acıyodu. ağzımdan boğuk bir inilti çıktı acıdan enes bileğimde bişey olduğunu anladı hemen bileğimi açtı sargıyı çözdü ve kesikler gördü. Bileğimi bıraktı üzgün bir ifadeyle baktı ve "neden bunu yapıyosun masal" dedi. benimle ilgilenmesi mutlu hissedirse ve karnımda kelebekler uçusa da çarptım omzuna ve "sanane"dedim.
Zil çalmıştı bizimkiler beni bekliyodu. Melis "Kızım sen delisin hoca seni discipline verecekti zor ikna ettim" dedi. Bende "sorun değil alışığım ben sağol yinede" dedi. Bahçeye çıktık ve konuşmaya devam ettik o sırada Enes bana bakyodu göz göze geldik bakışlarımı çevirdim. İçimden ona sarılmak ve onu ne kadar çok sevdiğimi söylemek geliyodu ama yapamazdım. Yanında da tayfasından taylan falan vardı. Sonra baturay yanlarına gelmişdi. Sinir olmuşdum. Ama umursamadım. Zil çalmışdı ve beraber öyle yemeğinde buluşmak üzere sözleştik.
Ders tarihdi tarihi seviyordum ve tarih bilgim de iyiydi. Hoca bi soru sormuştu hemen tahtaya çıktım ve bildim. sonar hoca bana başka bi soru daha sordu tek ben bilmiştim kimse bilemedi çünkü tarihte mükemmelim. Sonra taylan gülerek "O yengemizin tarih bilgisi de iyiymiş" dedi. Yenge mi??!?!?!?! Acaba Enes beni mi seviyodu?!?!?!? OH MY GOSH ama bi saniye kızım sen Masal Karamansın kendine gel. Yüzümde tebessümün oluşduğunu farkettim ve hemen o ifadeyi sildim ve soğuk bakışlarımla taylana baktım. Ama çok geçdi taylan güldüğümü farkedmişti ve bana göz kırptı.
Sonra tayfamla beraber yemeğe gittik. Konuşuyorduk ve birbirimizi iyice tanımaya çalışıyorduk. Numaralarımızı aldık falan.
daha sonar okul bitti eve geldiğimde telefonuma bi bildirim geldi. yeni whatsapp grubuydu bu.
TAYFA
Berke
Bugün güzel bir gündü cumartesi bişeyler
yapalım mı?Melis
Bana olur
Poyraz
Bana da olur peki Masal sana?
Masal
Bana olur yeni açılan bir kafe var okulun yakınlarında oraya gidelim mi??
Berke
Bana olur sizi ogün alırım
Masal
Oha senin araban mı var??
Poyraz
Ne sandın kızım adamın Porsche si varr
oha galiba berke zengin diye düşündüm. Sonra saatin geç olduğunu farkettim ve bizimkilere iyi geceler yazdım. Uykuya daldım...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
evet arkadaşlar bu bölümü daha uzun yazmaya çalışdım umarım beğenmişsinizdir önerilerinizi yorumlara yazın. oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın hepinizi çok seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENES BATUR: Aşk Bir Sudur, İç İç Kudur!
FanfictionBir Enes Batur hikayesi... Ama bu diğerlerinden daha farklı masal ve enes'in gizem ve tutku dolu aşk dünyasına hoş geldiniz