2 YIL SORNA
Bavulumu alıp taksinin bagajına koydum istanbuldaydım. antalyadan taşınmış, burada infuluensır olarak kazandığım parayla çok güzel bir ev almıştım. İnstegramda 961k takipçim vardı ve neredeyse 1 milyon olacaktı. Nişantaşındaki evime geldim ve kapıda beni karşılamak için çokdan biri gelmişdi.
Ateş, 2 metre boyu ve masmavi gözleriyle beni bekliodu. Bavulumu aldı. "Hoşgeldin sevgilim" diyerek yanağıma bi öpücük bıraktı. Ateş'le 2 yıldır çıkıyorduk ve çok mutluyduk. Ama aynı eve çıkmak isteyince kabul etmedim, çünkü evlenmeden olmaz!!!!!! Biraz bozuldu ama olsun naz yapmak lzm.
Saatlerce süren yerleşmeden sorna evim çok güzel olmuştu. Altın rengini çok sevdiğim için altın kaplamalarla salonumu dekore ettim. Çok asil duruyordu ve takipçilerimle paylaşmak için sabırsızlanıyordum. Ateş fotoğrafı çekti, çok yetenekli bir fotoğrafçıydı ve benim instegramda paylaştığım fotoları o çekiyordu. Kısacaası beraber bi takımdık.
fotoyu hemen instegrama koydum ve açıklamaya "BENİ BEKLE İSTANBUL" yazdım. anında binlerce beğeni geldi. Herkez bayılmıştı. Çok yorulmuştum. "Ateş, biraz dolaşsak mı nişantaşıyı gezelim" dedim yorgun bir şekilde. Aşağı indim ve arabayı çalıştırdık.
Etrafıma bakıyorum, binalar çok güzeldi antalyadaki eski binalardan eser yoktu. "Şurada tatlı bir cafe var gidelim mi oraya sevgilim" dedi Ateş birkaç metre önümüzdeki girişi çiçeklerle kaplı kafeyi göstererek. Çok heyecanlanmıştım çünkü muhteşem gözüküyordu. Ateş arabayı park ederken bi sürü foto çektim kafenin. Ateş çoktan park edip inmişti ve kapımı açıyordu. Çok romantik ve centilmendi beni hep şımartıyordu ve mutlu hissetttiriyordu. arabadan indim ve kafeye doğru yürüyorduk. Bir saniye... bu kalabalık da ne böyle! Kafenin dışında insanlar bağırıp çığlık atıp koşulturuyordu bir olay mı vardı. Paniklediğimi Ateş fark etti ve bana sıkıca sarıldı. Kalabalık gidince içeri geçtik ve oturduk. Kafenin içi muhteşemdi her yerde süslemeler vardı aşık oldum resmen buraya. Garson menüleri getirdi ve siparişi verdim.
Uğuultular arttı ve kulağımı tırmalıyordu korkunçdu resmen. Ateşe döndüm ateş de çok rahatsıztı. İnsanlar kafenin içine girmeye başladığında başım dönüyordu. 2 yıl öncesi aklıma geliyor çıkmıyor deliriyor gibi hissediyordum. Sanırım bayılacaktım panik atak geçiriyor nefes alamıyorum... Karşımda belirdi. Nasıl olurdu bu? O'nun burada ne işi var niye burada ben niye ondan kaçmaya çalışırken o karşıma çıkıyor neden peşimi bırakmıyordu. Yoksa deliriyor ve halüsinasyon mu görüyordum???? Gözlerimin gördüğü son görüntü oyken ona son bir kez baktım ve karanlığa gömüldüm...
MRB CANLARIM GERİ DÖNDÜM HİKAYEYE YENİ Bİ SOLUK GETİRMEK İÇİN 2 YIL ARA VERDİM VE SİZ OKUYUCULARIM DA HİKAYENİN İÇİNDEYMİŞ GİBİ YAŞAYIN DİYE 2 YIL BÖLÜM ATMADIM Kİ HİKAYE DAHA GERÇEKÇİ OLSUN SABRINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE ÖZÜR DİLİYORUM SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM CANLARIM <3 ARTIK HİKAYEMİZ YENİ BİR DÖNEME GEÇİYOR BU HİKAYE SIRADAN BİR LİSE VEYA FANFIC DEĞİL HER TÜRLÜ AŞK DRAM KAOS KEDER MUTLULUK VE AKSİYONUN OLDUĞU BİR HİKAYEYE DÖNÜŞÜYOR BEKLEMEDE KALIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENES BATUR: Aşk Bir Sudur, İç İç Kudur!
FanfictionBir Enes Batur hikayesi... Ama bu diğerlerinden daha farklı masal ve enes'in gizem ve tutku dolu aşk dünyasına hoş geldiniz