evt arkadaşlar beklettiğim için çok özür dilerm lgs'ye hazırlandığım için bir türlü bölüm yazamadım :( desteğiniz ve sevgidolu mesajlarınız için çok taşakkür ederim. soranlar olmuş adın ne kaç yaşındasın diye özelden adım sümeyye arkadaşlar ve 13 yaşındayım haziranda 14 yaşında olacağım. uzatmadan bölüme geçmek istiorum iyi okumalar:)
MEDIA: ATEŞ BOMONTİ
Zabah alarmın sesiyle uyandım. Saat 8'di. Okula gitmicektim çünkü bugün cumartesiydi. Niye alarm kurdunuz diyecek olursanız saat 9 da volebol antremanım var. Kendimi dobarlamak için biraz süre vermiştim. Enes'i okul koridorunda bi sürrrrrtükle yiyişirken gördüümden beri debresyona girmiştim. Odama kapanıp günde 2 kavonoz nutella bitirip ağlıyordum. Hayatımdan nefret ediyodum. Ama kendimi arkadaşlarım sayesinde hemen dobarladım. Antemandan sonrada Melisle Berkenin doğumgünü partisi için alışverişe gidecektik. Berkeye süprüz parti yapıyoduk Poyraz bir gece kulübünü kapattı ve bütün okulu daved etti. Üzerimi değiştirip hemen aşağıya indim anam benim için kahvaltı hazırlamıştı. Anamın yanağına sulu b öpücük koyup "UYYYYYY CANIM ANAM MENEMEN DE YAPARMIŞŞŞŞ" diye bağırmamla beraber götümde bir yanma hissettim. Terlikmiş. "Niye anırıyon be dana" diye anam bağırdı. Anacığımı daha fazla sinirlendirmeden kahvaltıya geçim en iyisi.
Tıka basa doyduksan sonra anama veda edip antremana gitmek için yola koyuldum. Antreman çok yorucuydu hoca bugün antremanı uzattı ve en son artık götümüzden terler akıyodu. Duşa girip üstümü değiştirdikten sonra Masalla buluştum. Masal babasının son model porşunu araklamış
" VAAAYSSS YAKIŞIR KANKAMAAAAAAAAAAAAAA "
"Biliyorum tatlım hadi zaman kaybetmeden alışverişe gidelim"
Arabada despacito ve bts dinledik. Kpop çok sevyodum özellikle BTSi ama Melis blackpink fanıydı. Onun ısrarları üzerine blackpink açtım.
"Hit you with that DDU DUDDUDUUDUDUDUUDDU DUDUDUUDUDUD DUDUDUDUD"
"Melis lütfen şarkı söyleme kulaklarım patlıcak"
Sonunda kulak zarım batlamadan alışvereiş merkezine vardık. Vakit kaybetmeden heemn abiyeler gördüğümüz ilk mağzaya girdik. Ben bu mazada çok bişey beğenmedim ama Melis bi kıyafet beğendi ve ona da çok yakıştı.
"Efso oldun aşko bunu hemen alman lazım."
"Dimi kasaya gidelim hadi"
MELİSİN ELBİSESİ
Bikaç maza daha gezidk ama beğendiğim hiç bişi bulamayınca umutsuzluğa kapıldım. Başka mazalara giderken bir vitrin gözüme çarptı. O elbise benim olmalıydı. Hemen mazaya girdik ve görevliye sordum
"vitrindeki elbise satılıyo mu???"
"Evet bedeniniz nedir hemen bakalım"
"34 beyefendi"
Elbiseyi dnedim.
"Masal inanamıyorum efsane gözüküyorsun hemen alalım"
MASALIN ELBİSESİ
Çk yorulmuştuk. Dinlenmek için starbucksa oturduk. Ben white chocolate moka aldım Melis ise caramel frappiçino aldı. İçeceklerimizi yudumlarken konuştuk. Daha sonra melis beni eve bıraktı. Saat 8 de beni yine alcaktı. Hemen giyinidm makyajımı yapdım.
Gece kulpüne varmıltır. Poyraz bizi bekliyodu.
"Hanımlar bu ne güzellik böyle, Melis Berke seni görünce ağzı açık kalacak"
"Taşakür ederiz berke bey sizde çok taş olmuşsunz"
İnsanlar yavaş yavşa geliyodu. Berkeyi gece klbüne çağırmıştık ama geç. Sadece takılmak için çağırdığımızı zanediyodu halbuki ona süprüz parti düzenledik. anlamasın diye sadece dgko knk dedik abartılı bi kutlama mesajı bile yazmadık. Hiç kutlamasak anlardı çünküğ Berke zeki biri.
bizim sınıftan Bahar koşarak piste geldi
"Arkadaşlar yerlerinizi alın Berke geliyooorrr"
3 2 1 İYİ KİDOPDUN BERKEEEEEKEKEKKEKE
Berke çok şaşırmıştı çok sevindi. Berkeye sarıldık. Sonra hemen bara giip bir moito söyledim. Parayı ödemeye kalkarken açık mavi gözlü sert hatları olan çok yakışıklı bi çocuk elimi tuttu ve barmene "Bu moito benden" dedi. Şaşırmıştım çok karizmatikdi. ama ben strong independent woman olduğum için itraz ettim.
"Teşekkür ederimama ben ödeyebilirdim."
"Biliyorum, sadece sizinle tanışmak istemiştim. Ben Ateş."
"Ben de masal"
Daha sonra konuşmaya başladık. Çok gizemli ve komik biriydi. O viski içiyodu. Ben 3. moitomu bidirmiştim. Kendisine bi tane daha viski söyledi.
"Bende aynısından alayım"
"Sen viski içebilirmisinki 3 moitoda yamuldun"
"Sen beni ne zannediyosun tabiki de içebilirim"
Tadı çok acıydı. Yüzümü ekşitmemeye çalıştım ama Ateş farkedmişti bile gülüyodu. Başımın döndüğünü hissettim. Aya kalktım toylete gidicektim dengemi kaybetitm ama Ateş refleksleriyle beni hemen tutdu. Suratlarımkz çok yakındı. Biraz daha yaklaşsam beni öpeekti. Ateş yaklaşmaya başladı. Tam beni öpecekken birden birisi beni belimden ttuğu gibi sandalyeye oturttu ve Ateşe sert bir yumruk attı. Bi baktım ki Enes'i gördüm.
"SEN KİMSİNDE BENİM OLANA DOKUNMAYA ÇALIŞIYORSUN MASAL BENİM ULAN DOĞDUĞUNA PİŞMAN EDİCEM SENİ FERİŞTAHINI SİKTİĞİMİN OROSPU ÇOCUĞU"
"Enes bırak öldürceksin yapma"
Herkes etrafımıza doluşmuştu. Enes çocuğu öldürcekti. Baturay ve Poyraz Enesi tuttu. Enesi zor sakinleştirdiler. Birden enes bar tezgahına çıktı ve bağırarak:
"MASAL BUNDAN SONRA BENİM SEVGİLİMDİR. KİMSE MASALIN YANINA 10METREDEN FAZLA YAKLAŞAMAZ HEPİNİZİ ÖLDÜRÜRÜM YOKSA"
evt arkadaşlar bu bölümümüzün sonuna geldik umarım beğenmişsinizdir tekrardan beklettiğim için özür diliyorum bir sonraki bölümde görüşmek üzre beğenmeyi ve yorum atmayı unutmayın öpüyorum aşkolar muck <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENES BATUR: Aşk Bir Sudur, İç İç Kudur!
FanficBir Enes Batur hikayesi... Ama bu diğerlerinden daha farklı masal ve enes'in gizem ve tutku dolu aşk dünyasına hoş geldiniz