evet arkdaşlar uzun zamandır bölüm atamıyordum üzgünüm bugün sewler günü o yüzden sew temalı yazabilrim ve gerçekten inanamıyorum bu hikayeyi arkadaşım rukiye ile yazdığımızda hiç okunmaz diye düşünüyorduk ama gerçekten kısa sürede neredeyse 200 okunmaya ulaştık ve bu gerçekten gurur verici bir şey umarım hikayeyi ve gidişadını beğeniyorsunuzdur ben çok memunum iyi okumalar
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bu hafta çok çubuk geçmişdi. Yeni tayfamla çok yakındık hepsi çok samimim ve komikler ama enes hala kafamı kurcalıyodu. Özelliklede taylan ın dediyi kafamı karıştırmışdı. Yengem darken?!?!?!? Enes benimi seviyodu?!?!?!? Düşüncelerime dalarken birden kafamı sert bişeye vurdum.
Kafamı kaldırıp yukarı baktığımda enesi gördüm enesin göğüsündeki o sert kaslara çarpdığım için kafam çok acımışdı. Enese cırladım "Eness napıosun ??!?!?!?!??!?" Sonra enes benim bileğimden tutu çok acıyodu kesin moraracakdı sürükledi beni sonra duvara yapıştırdı ve "seni seviyorum masal anla artık" dedi ve dudağıma yapışdı!!!
Üzerime dökülen suyla rüya olduğunu anladım ve annem bana cırladı. Hemen giyindim ve evden çıkdım. Günde 2 paket sigara bitirdiğim için sigaram kalmamışdı marketten 3 paket aldım ve tayfamla okulun yolunu tuttuk. Yolda ben 1 paket, poyraz 3, berke 2 paket bitirmişdi. Melis sadece 2 dal içmişdi çünkü o iyi kızdı bense kötü. Ders matematikdi matematikle aram fena değildi dersi dinliyordum kendimi çok konsantasyon etmiştim ki kapı çaldı kapıdan müdür ve enes geldi müdür "enes digger sınıfdakilerle kavga ettiği için bu sınıfa gelecek" dedi. bir yanım mutluyken digger yanım üzgündü olamaz sınıftaki tek boş yer yanımdı enes yanıma oturdu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"selam" dedi bende sğuk bir sesle "merhaba" dedim. enes benle konuşmaya muabet etmeye çalışıyordu çok yavşakdı bende sinirlenerek "susarmısın dersi dinlemeyi çalışıyorum" dedim. o da "sen kötü kız değil miydin kötü kızlar ders dinlermi"dedi ben de sinirlenmiştim ve bağırarak "hocam enes susmuyor" diye bağırdım ve bütün sınıftan oooooo masal laf soktu diye sesler geldi bende saçımı savurup "bir masal karaman her zaman hazırcevaptır" dedimn.
Dersin sonunda hoca sınıftakilerin kaynaşması için iyilerin kötülere mat çalıştırmasını teklif eddi ve beni enesle eşleştirdi aslında ben enesle geçirdiğim her dakka için mutlu oluyordum ama baturay olayını hala unutamıyordum. Enezle konuştuk ve pazar onlarda buluşmaya karar verdik aman tanrım enes beni eve mi atıyordu!!!!
Tenefüzde melisle toylete gidip makyaj tazeledik makyaj yaparken sınıftan ayça ve kayla adında 2 kız yanıma geldi ve "enezle aranda ne var senin enez seni mi seviyo!=!=!=!!=" dedi bende "ne alaka malak koyunu orang-utan" deim ve kavga çıktı 2 kızında saçlarını kesip kafalarını aynada kırdım 2 sine de tek attım sonra melisle saçlarımıız savurup çıktık müdür beni çayırdı uzaklaştırma Verdi bende odasında sigaramı yakıp çıkdım
demek isterdim ama sadece kızlara yok öyle birşey daçmalamayın diyip toyletten çıktık. sonra tayfamla beraber öyle yemeğine giddik yemeğimi yerken enez geldi ve "bugün de buluşabilirz istersen" dedi bende "üzgünüm enescim tayfamla nargileye gidicez sonra"dedim. sonra enes bana bütün yemekhanede bağırarak "sen neden benden kaçıyorsun şu kötü kız saçmalıklarını bırak havalı değilsin eğer sen kötü kızsan ben senin 10 katın daha kötü olurum"dedi ve gitti. şaşırmıştım açıkçası. poyraz ve melisin kıkırdamalırını duyunca sinirlendim ve komik deil dedim.
poyraz ve melis yakışıyordu bende enezle berke ise saptı aslında sap değildi bütün kızlar onun peşinde koşuyordu ama o baturayı seviyodu geydi. ama baturayın enezi sevdiğini ona söyleyemem çok üzülürdü. yani analaycağınız üzere baturay berke ben enez melis poyraz otasiyel çiftlerdi.
okulun digger günleri çıbık bitmişdi. okul çıkışı tayfamla nargileye gittik biz melisle çilekli berke naneli poyraz anasonlu içti ve sonraçıktık. eve geldim yemek yedim yaddım.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
evet umarım yeni bölümü beğenmişsinizdir bir sonraki bölümde poyraz melis ve berkeyi koycam bidahaki bölümüde enezin ağzından yazmayı düşünüyorum haftasonu yeni bölüm gelcek sağlıcakla kalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENES BATUR: Aşk Bir Sudur, İç İç Kudur!
FanfictionBir Enes Batur hikayesi... Ama bu diğerlerinden daha farklı masal ve enes'in gizem ve tutku dolu aşk dünyasına hoş geldiniz