Geçen cumartesi olanlara hala inanamıyordum. Enes herkesin ortasında bana olan aşgını itiraf etmişti. Ama ben onu asla affedemezdim. özellikle ateşe durduk yere yaptıklarından sorna. Ateşle gidip konuşmalıydım. Dün onu aradım ve okulda feystufeys konuşmamız gerektiğini söledim.
"Masal yine daldın noldu yine"
Melisin sesile kendime geldim. Tenefüstü ve herrzamannki bankımızda oturuyoduk. Ateşi bekliydum. Sonunda ateş gelmişti.
"Ateş ben enes adına çok özür dilerim enes malıyla armaızda hiç bişi yok neden öyle bişey yaptı hiç bilmiyo-
"Senin bir suçunun olmadığını biliyorum masal. O iti boşver. Bugün okul çıkışı msait misin? Rokoko Kafeye gidelim. 7de evinin önünden alırım konum at."
Cevap vermemi bile beklemeden gitti. Melis beni dürterek:
"Çocuk da bayataş haa sakın gitmemezlik yapma" dedi.
Zil çalmıştı sınıfa girdiğimizde herkez bana tiptip bakıyodu. Bi tane sarı çiyan kolumdan tutarak "Nasıl hala Ateşle konuşursun Enesin sevgilisi değil misin onu hiç haketmiyosun" diye bağırdı. Artık canıma tak edmişti. vAr gücümle bağırdım. "şunu saksı kafalarınza sokun ben enesle çıkmıyorum!!! enes benim sevgillim değil sadece olay çıkarmaya çalıştı ogece!!!" Birden belimde bir el hissetim.
"masal'ı duydunuz arkadaşlar masal enesle değil benimle yni ATEŞ BOMONTİYLE çıkyıor"
Herkez şoka girmişti. Bende dahil. ama bozuntuya vermedim çünkü herkezden ve enezsten kurtulmam lazımdı bu benim için bi fırsattı. Hocanın gelmesiyle yerleeimizw geçtk. Edebiat dersi çok sıkıcıydı bana ne tanzimattan!!!!
Birkaç sıkıcı dersten daha sonra zil çalmıştı artıkk eve gidebilirdim. Ateş yanıma yaklaştı.
"Seni eve ben bırakayım evini de öğrenmiş olrum."
"Tmm."
Ateşin arabası lamborginiydi. Çlk güzeldi. Camdan dışarıya baktığımda enezin kızgın gözlerle bize baktığını gördüm. Aman umrumda değildi kimse keyfimi bozamazdın ateş hem yhakışıklı hem zhengindi. Ateş bni eve bıraktığında yanağından öpdüm onu ve cevap vermesini bile beklemeden arabadan indim çünkü çok utandım ama belli etmemeyte çalaıştım. Eve geldiğimde annem şaşkın gözlerle bakıyodu.
"O yajkışıklı da kimdi kızım damadım mı yoksa"
"Okuldan arkadaşım anne 7 de de buluşucaz onunla kafeye gidicez."
"Aman kızım geleceğin çok önemli sakın pşini b ırakm a ki şeyma subaşı gibi olabilesin"
"ahahha çok komik ana"
Ymeğimş yediktem sonra giyinmeye başladım ne giyceğimi hiç bilmiyordum. Tam 30 dakika dolaba baktığımda bu çiçekli elbiseyi buldum ve onu gyisim.
sade bi maykaj yaptım. Saat 6.50 olmuştu. 10 dakikaya ateş gelcekti. anam bi ıslık çaldı. Telefınumu elimde aldım ateş daha bişi yazmamıştı. Briaz televizyon izledim telefon çalıdı. Ateş arıyordu.
"Kapıdayım."
Hemen koştum Ateş çok taş omuştu. Ateşin ağzı açıldı.
"masal çoksel olmuşsun"
Kafeye vardık. Kafe çok güzeldi. Dekorasyonu herşeyi. Balkona geçtik. ben ice latte söledim ateş amerikano içiyodu.
"Masal biliyorum rol icabı sevgili gibi yapıyoruz ama reeldede sew olak mı?"
"Olur Ateş."
Ateş benim ilk sevgilimdi artık. Ateş bna yaklaştı ve dudağımdan öpdü. Çok güzeldi. sanırım Ateşe aşıktım.
EVT ARKADAŞLAR ARAYI AÇMAYIM DEDİM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR ÖPÜYORUM SİZİ BY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENES BATUR: Aşk Bir Sudur, İç İç Kudur!
FanfictionBir Enes Batur hikayesi... Ama bu diğerlerinden daha farklı masal ve enes'in gizem ve tutku dolu aşk dünyasına hoş geldiniz