Femke's P.O.V
"Ik vermoord die gast!",riep ik kwaad.
"Dat is niet zo'n goed idee",zei Anthony.
"Waarom?"
"Dan sta je bekend als de naakte moordenaar",grinnikte hij maar hij stopte toen hij mijn gezichtsuitdrukking zag.
Ik stormde terug naar de groep. "Weet iemand waar Dan is?",vroeg ik en sloeg mijn armen over elkaar.
"Euh,hij stond daarstraks nog bij de jongens toiletten",zei Felix en hij wees met zijn duim naar achter.
"Dat is toepasselijk,want deze situatie is echt shit",zei ik en ik begon te wandelen naar de wc's,op de voet gevolgd door de groep.
Overal keken kinderen mij aan en lachten ze. Waarom eigenlijk? Je ziet duidelijk dat het gefotoshopt is. Maar daar geven tieners niet om,als ze maar iemand kunnen uitlachen om zichzelf beter te kunnen voelen.
"Maar wat heeft hij ermee te maken?",vroeg Ross en hij kwam naast mij lopen.
"Alles"
"Wat bedoel je?",vroeg Riker.
"Anthony wat is er aan de hand?",vroeg Ian.
"Dan verstuurde de sms",zei hij en ondertussen zag ik Dan en Phil staan.
"Wat!? De klootzak!",riep Ian uit en hij klemde zijn vuisten dicht.
Toen Dan en Phil ons negenen zagen aankomen glimlachten ze naar ons.
Waarom glimlachen ze? Denkt Dan echt dat ik dit grappig vindt!? Ik slaag die grijns zo van zijn gezicht.
"Hey jongens",zei Phil met zijn schattige glimlach waardoor ik plots kalmer werd. Nee Femke,Phil is de vijand in deze situatie. De schattige vijand weliswaar.
Ian werd niet kalmer maar vloog meteen op Dan.
"What the fuck!? Wat is jou probleem!?",riep Dan kwaad en duwde Ian van zich af.
"Jij bent ons probleem",zei Rydel en de hele groep deed een stap vooruit. Dan keek me niet-begrijpend aan waardoor hij de vuist van Ian niet zag aankomen. DOEF (geluidseffect)
Dan deed verschrikt een stap achteruit en klemde zijn handen rond zijn neus waardoor het bloed door zijn vingers sijpelde. Daarna hees hij zijn vuist in de lucht om Ian een slag terug te geven.
"HECOX! HOWELL!",riep een zware mannenstem en Meneer Beekens kwam aanlopen. De twee jongens keken geschrokken naar hem en wilden wegrennen.
"Dit is net zoals op mijn eerste schooldag",dacht ik toen meneer Beeken Ian en Dan spartelend meesleurde.
Dan's P.O.V
"Wat is nu eigenlijk het probleem?",vroeg de directeur,"Want dit is al de derde keer dit schooljaar dat jullie met elkaar vochten"
"Hij vocht,ik deed helemaal niets"
"Wat!? Jij hebt die foto van Femke naar heel het school doorgestuurd",zei Ian kwaad terug.
"Wat heb ik gedaan!?",riep ik verbaasd.
Nu snapte ik het niet meer. Waarom zou ik dat in hemelsnaam doen? Hoe zou ik dat doen? Ik heb niet eens iedereen van het school in mijn gsm staan. Als ik mijn gsm nog had. Hij ligt nu waarschijnlijk ergens in Louis' huis.
"Laten we dit uitpraten. Dan heb jij een foto van Femke verstuurd?",zei de directeur op een kalme toon.
"Nee,dat heb ik niet gedaan",zei ik hoofdschuddend.
JE LEEST
Back To School
FanfictionFemke is net verhuisd naar de andere kant van het land. Ze moet naar een nieuwe school in het midden van het semester. Omdat ze een jongensrichting heeft gekozen hoopt ze er niet echt op om vriendinnen te maken. Ze is al wat gewoon van haar broers e...