0.6 deymez

279 18 4
                                    

Jimin' in ağzından

Kanti de yemek yiyorken yemekhaneye okulun dedikoducu kızı daldı.herkez ona bakıyordu.

Yeong:millet kavga var.hemde kız kavga'sı

Namjoon:bu sefer kim kavga ediyor.

Yeong:seulgi-mileye karşı sınıfta

Isimlerini duymamla hızla sınıfa koştum diğerleride peşimdeydi.

Miley' in ağzından

Seulgiyi yere yatırmış vuruyordum.taki birimin beni belimden tutmasına kadar o kişi'ye baktıgımda kai olduğunu anladım.kapıdanda jiminler girdi.seulgi pisliğini kaldırdı.seulgi ağlıyordu.jiminde onu tutuyordu.seulgi yapmacık bir şekilde

Seulgi:beni dövmeye kalktı jimin.bırak şuna bir vurucam.

Miley:sen kime vur-...

Jimin:bırak seulgi deymez buna

Kai:miley hadi gidelim burdan

Sun hee:miley tatlım iyimisin.

Miley:ben iyiyim.ama bu yaptığım şey için zerre pişmanlık duygum yok.o sana büyücü diyip dalga geçti.o bunu hak etti.

Bu sefer herkezin beni duyabileceği kadar bağırdım.

Miley: BANA BAKIN BIR DAHA SUN HEE HAKKINDA DAlGA GECENI GÖRÜRSEM SONU SEULGI GIBI OLuR

Müdür:hey çocuklar ne oluyor burada

Seulgi:müdürüm miley beni suçsuz yere dövdü.

Jimin:bence bir cezayı hak ediyor

Miley:sen karışma yer faresi

Jimin:sen bana ne ded-...

Müdür:yeter miley ve seulgi odama

Kai:hocam miley'in suçu yok
Müdür:yorumunuza ihtiyacım yok

Müdür seulgi'nin kolundan tuttu bana ellemesine izin vermeden önden yürüdüm. Müdürün odasına vardığımızda sandalyelere oturduk.

Müdür:şimdi herşeyi baştan sona açıklayın.

Seulgi duygu sömürtüsü yapıp ağlıyordu.

Seulgi:hocam ben sıramda otururken yanıma geldi.jimin'den ayrıl yoksa seni döverim dedi.

Gözlerim pörtlemişti resmen kız a-z kadar yalan söylüyor.

Miley:hocam öyle birşey olmadı.

Müdür:peki iyi olmadı ama bana cevap ver sen yokken seulgi'nin birkere dahi kavga'ya karıştığını görmedim.neden sen geldiğimi seulgi bir kere dahi kavga etmezken seninle etsin.

Miley:hocam ama o yala-...

Müdür:miley lokumcu zade burada son noktayı ben belirlerim.sana birşey söyliyeceğim sende sesini kesip yapıcaksın.

Kafamı salladım.zaten başka napabilirdim ki

Müdür:1 hafta uzaklaştırma cezası veriyorum.çantanı al ve çık seulgi sende derse gir ders başladı.

Seulgi'yle odadan çıktık.sınıfın önünde beni durdurdu.

Seulgi:şunu unutma miley,ezikler herzaman kaybeder .

Dedi ve kapıyı tıktıklayıp içeri girdi.bende arkasından

Hoca:nerdeydiniz.kızlar

Seulgi:müdürün yanında hocam,benim dersime devam etmemi,miley'ede 1 hafta boyunca uzaklaştırma cezası verdi.

Hoca:neden

Seulgi:hocam arkadaşımız yaptığı suçun cezasını cekiyor.

Miley:hayır tam tersi olucaktı seulgi,ben yalanın üzerine kurulmuş bir cezayı çekiyorum.oysaki asıl suçlu karşımda ve hala yalan söylüyor.

Hoca:bir dakika çocuklar ne oluyor.

Miley:birşey olduğu yok hocam zaten çok sevgili müdür hocası son sözünü söyledi bu yüzden bu konu hakkında daha fazla konuşmaya gerek yok!sadece başkasının cezasını çekiyorum.

Hoca:tamam kızım şimdi lütfen kavga çıkarmadan çantanı al ve çık.

Kafamı salladım.bizim çocuklar hala şaşkınca bakıyordu.çantamı aldım.sun hee üzgün görünüyordu.
Seulgi yerine geçti ve ben tam çıkıcakken son lafınıda söyledi.

Seulgi:mileycim gidişin olsunda gelişin olmasın lütfen.

Hafif sırıttım.

Miley:üzgünüm seulgi ama ben hep karşısında olucam.ve bu sefer ben senin burdan gitmen için el sallıyor olacağım.

Sınıftan
"oooooo"dediklerini duydu.
Duyuyordum.sınıftan çıkıp eve gittim . üstümü değiştirip okul çıkışında yeniden gelicem.çünkü sun hee ile dertleşmem gerektiğini düşünüyorum.

Jimin' in ağzından

1 hafta  uzaklaştırma cezası niye aldı.ki hepsi benim yüzümden ben müdüre ceza alması gerektiğini söyledim.ama ne biliyim temizlik işi felan verir diye düşündüm.
Dersin ortasına müdürün girmesiyle ders bölündü.

Müdür:seulgi odama !HEMEN!

SARIL BANA  park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin