Okuldan sanki bir tokat yemiş gibi çıkmıştım.vay be suga'damı sevgili yaparmış.acaba kim
Miley:suga oppa bize sevgilini ne zaman göstereceksin,yada o nerde
Suga:merak etme zaten 1-2 güne bu okula nakil edilicek.
Miley:yaaa
Sun hee:peki şimdi napacagız.
Tea:sinema olurmu.
Jin:çok sıkıcı
Tea:bar
Namjoon:miley'i babamın karşısına sarhoş mu çıkaracaz.
Tea:lunapark
Jimin:çok bebeksi
Ne dedi bebeksimi sen dur ben seni oraya zorla sokucam.
Miley:lunapark'a gidelim.
Jimin:saçmalama
Miley:ya oraya gideriz yada hiç bir yere gelmem habetiniz olsun.
Hoseok:sencede orası yaşımıza göre uygun mu?
Miley:ya oppa lütfen gidelim.
Namjoon:olmaz miley erkek adamların lunapark'ta ne işi var.
Miley:iyi siz gidin o zaman bebeksi olmayan bir yere ben gelmiyorum.
Olduğum yerde dimdik durdum.ellerimi gögsümde bagladım.
Jungkook:saçmalama gel hadi
Miley:1.HAYIR,2.şaçmalanmaz taranır,3.zaten ben kimimki istedigim bir yere gidiyim sonućta beni takan varmı yok neden çünkü ben görünmezim ondan dimi ondan bu ayrıml-...
Jimin:sen ergenliyemi girdin.
Miley:tabi size göre anca kaçamak sorular neden kaçamak biliyormusun çünkü benim sorularım önemsiz di-...
Sun hee:katılıyorum ergenlikte gibi
Miley:sende vur miley sende vur bidakika pardon sun hee'ydi.dimi insan insana kötü davranınca hatırlamaya gerek duymuyo nede ols-...
Namjoon:tamam tamam lunapark'a gidicez.söz
El çırptım.lunaparka gelince her türlü şeye bindim.çok eğlendim yani hattin'den fazla eğlendim.kesin kötü birşey olcak.
****
Lunapark'ta işimiz bitince sun hee'yi evine bıraktık.sorn namjoon'ları evine geldik.bize kapıyı namjoon'un babası açtı.
Noon:sonunda geldiniz.miley sana bir süprizim var.
Miley:süpriz mi?
Noon:evet bu süpriz için çocuklara seni oyalamalarını bile istedim.
Miley:siz biliyormusunuz?
Jin:evet
Noon'an bizi eve aldı.hediyemin solanda olduğunu söyledi . Hemen oraya koştum.koşmamla donup kaldım....gelmiş benim tek kurtarıcım,ümidim gelmiş.
Miley:!BABA!IHHH
ağlayarak babama koşup boynuna atladım.yanağından öptüm.kokladım.
Babam:kızım iyimisin he
Miley:sen geldin ya iyiyim artık burda birlikte yaşıcaz ya çok mutluyum.
Babam:burada yaşamıcaz kızım gitmemiz gerkiyor.
Miley:Ne,NEDEN
Babam:peşimizdeler hala
Miley:hayır baba artık kaçmıcaz ben istemiyorum.kaç kaç nereye kadar,baba çık adamın karşısına beni neden öldürmek istiyorsun de,biz bu adama ne yaptıkta bizi habire öldürmeye çalışıyor.
Babam:olmaz kızım
Miley:neden
Babam:miley olmaz diyorsam olmaz.
Miley:benden birşey saklıyorsun dimi kesin saklıyorsun.
Babam:miley
Miley:söylemezsen hiçbir yere gelmem
Babam noon amcaya kaş göz hareket yaptı.noon amca bana yaklaşıp elini omzuma attı.
Noon:bak güzel kızım, baban onun karısını çok sevmiş adam vermeyincede baban zorlamış ve onu kaçırmış.adamda bunları takip etmiş.en son uçuruma kadar koşmuş.kadın dengesini kaybetmiş düşmüş.
Miley:ne,ya peki annem o
Noon:annen aldatılmanın sonucu seni babana teslim etmiş sana iyi bakmasını söylemiş ve annen intihar etmiş.
Miley:YALAN BU ANLATTIKLARININ HEPSI YALAN
Babam:malesef kızım yalan deyil üzgünüm
Miley:bana kızım deme,bana hiçbirşey deme sen nasıl bir insansın baba seni ölümüne seven birini annemi nasıl aldatırsın.
Babam:kızım biz annenle çok kavga etmeye başladıydık.ondan sıkılmış ve bunalmıştım.
Miley:yani,bu başka kişiyi sevip ondandamı çoçuk yapma isteği gerekiyor.
Babam bana tokat attı.evet bana 1 fiske bile vurmayan babam attı.
Miley:ne oldu baba neden vurdun bana konu o olunca öz kızı'nındamı değeri kayboluyor.
Babam:çok üzgünüm kızım ben bilerek yapmadım.
Miley:yaklaşma bana sen benim babam olamazsın benim babam benim boynumu eğdirmez ölen bir kadın için kızınada vurmaz.
Evden hızla ayrıldım.kkoşuyordum nereye gittiğimi bile bilmeden en sonunda burnuma bir bez tutuldu.geresi karanlık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARIL BANA park Jimin
FanficBir kızın babasını kaybedip koreye kaçması ve orada sessiz olan park jimine aşık olur