0.4 yaklaşma

301 19 0
                                    

Miley' in ağzından

Televizyonun karşısında oturmuş kahve içiyorum.buğün kafeye gidince biraz konuşup beni evime bıraktı.televizyonda mumya 3 vardı.(macera flmi) çok gerilimli ve maceraylıydı.birden kapım alıcaklı gibi çalmaya başladı.hayırdır ki elimdeki kahveyi masanın üstüne koydum.kapıyı açmamla duvara yapışmam bir oldu.

Miley:pardon siz kimsiniz?çekilin lütfen...

X:bebegim bugün beni eğlendirmeye ne dersin.

Miley:ne diyorsunuz.çabuk beni bırak! Bırak, bırak be!..

Adam boynuma yaklaşıcakken yere yapıştı.ona kimin vurduğunu görmemle gözlerim açıldı.bu jimin'di bildiğin park jimin...adam yerde kıvranırken jimin yakasından tuttuğu gibi kapı dışarı etti.adam yerden kalkarken jimin ona bağırıyordu.

Jimin:!!SAKIN BIR DAHA BURAYA GELIYIM DEME!!

Jimin kapıyı kapatıp üzerime yürümeye başladı.niye yürüyorsun be adam!

Miley:niye üzerime geliyorsun.

Jimin:seni bir sarhoştan kurtardım.sencede bir ödüle ihtiyacım yokmu?

Miley:evet bir sarhoştan kurtuldum.derken sen geldin farkındaysan içki kokuyorsun.

Bi adım daha attı.ve ben koltukla buluştum.

Miley:lütfen gelme sende aynısını yapma.

Jimin:NE!! Beni o zibidiye mi benzetiyorsun.

Miley:...

Jimin yanıma gelip yüzümü avuçlarının arasına aldı.

Jimin:ben sırf senin canın yanmasın diye sarhoşken bile kendimi tutuyorum.sence sana böyle birşey yapabilirmiyim......miley
Kendini bana 2 günde nasıl sevdirdin.

Miley:ıı jimin...sen benden mi hoşlanıyorsun.

Jimin anlımdan öptü.

Jimin:hadi ama yarın okul var.ben gidiyorum.iyi geceler prenses,rüyanda beni gör.

Bu sefer yanağımdan öptü.ve gitti.ne olmuş buna böyle be neyse banane ondan ben yatıcam.

Jimin' in ağzından

Evden çıktım.arabama bindim.ben bu kızdan gerçekten hoşlanıyormuydum.yok be ben kim!aşk kim! oda kullanılcak bir kız o kadar o zaman neden onun hakkında düşünüyorum...uff bu kız beni deli etti.

****

Miley' in ağzından

Sabah alarımın lanet sesiyle uyandım.dün olanları düşündümde resmen jimin rüyanda beni gör dedi. neyse illaki bir boşluğunu bulur dünkü sorumun cevabını alırım. üstümü giyinip kahvaltımı'da edip evden çıktım. Okula doğru yol aldım.kısa sürede okulun bahçesine varmıştım.okula erken geldigim çok belliydi.zaten bende hep erken gitmeyi severim.sınıfa çıktığımda kimse yoktu.çantamı sıraya koydum.namjoon'lar  belki kantindedir diye sınıftan çıkmamla birisine çarpmam bir oldu kimin çarptığına bakmamla onun en arkada yanlız oturup yanlız dolaşan kız olduğunu anladım.

X:ç-çok özür dilerim bilerekten olmadı.gerçekten ben çok üzgü-

Miley:tamam sıkıntı yok. Bu arada ben miley

X:bende sun hee

Miley:tanıştığıma memnun oldum sun hee,acaba yanlız takılıyorsan arkadaş olalım mı çünkü sayiden benimde bir arkadaşa ihtiyacım var.

Sun hee:benimle inan arkadaş olmak istemezsin.ben çok sakarım bu yüzden sınıftakiler bana "büyücü" der.

Miley:ne alaka ya, sen milleti takma knk

Sun hee:knk mi?gerçekten benimle arkadaş olucak mısın?

Miley:evet hatta sen dediğim gibi benim knk 'sın.

Sun hee:o zaman bende sana knk dicem.

Miley:evet öyle,knk benimle kantine gelsene bende oraya gidiyorum zaten.

Sun hee:tamam bekle

Sun hee çantasını bıraktı.iki kız kol kola girdik.kantine geldiğimde tahmin ettiğim gibi oldu.namjoon burdaydı.

Sun hee:onların yanına gitmicez dimi.

Miley:yo gidicez niye gitmeyelim ki

Sun hee:ş-ş-şeyyy

Miley:neeyyy

Sun hee:söyliyeceğim ama onlara söyleme sakın

Miley:ya tamam söz söylemem

Sun hee:ımm....ben cungkuukku sovoyorum.

Miley:nee ya düzgün söyle

Sun hee:ben jungkook'u seviyorum....

SARIL BANA  park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin