Jimin' in ağzından
Miley çok sinirlenmişti.onu seulgi'yle kavga ederken bile bu kadar sinirlenmemişti.arkasından gitmelimiydim.
Mert(miley'in babasının adı):ben ne yapıcam noon,bana çok kızdı.,haklıda
Noon:şuanda sana kızgın ama biraz tek başına kalırsa kendine gelir.
Mert amca'nın telefonu çaldı.gözlerini pörtletip hopörlere aldı.
Mert:NE VAR ALLAHIN CEZASI!!!
Mafya:bence bana bagırma yoksa bende mileyi işkenceyle bağırtırırım.
Mert:ne saçmalıyorsun sen.
Mafya ona sormaya ne dersin,kızı uyandırın.
Miley' in ağzından
Yüme bir kova soğuk su dökülmesiyle uyandım.ne oluyordu burada,ben nerdeyim.
Mafya:uyuyan güzel uyandımı sonunda ,bak seninle konuşmak isteyenler var.hopörlere veriyorum.
Babam:ona zarar verirsen seni yaşatmam.
Mafya:az konuşta biraz konussun.
Ayılmıştım.babama beni kurtar demek nasıl bir yerde olduğumu söylemek istiyordum.ama dudaklarım tam tersini istermiş gibi konuşmuyordu.
Mafya:konuşmıyacakmısın,tamam ben konuştururum.
Noon:onu rahat bırak seni adi,o bir kız
Mafya:!BENIM KARIM ERKEKMIYDI.SIZI SALAKLAR ODA IŞKENCEYLE ÖLECEK BABASININ HATASININ CEZASINI CEKECEK O KADAR!!!!
Babam:!ONA DOKUNMA!!!!
Mafya:BANA BAGIRMA,EMIR DE VERME!!!
Adam eline ÇAKI aldı.(bıcak çeşiti).tam önümde durdu.dudaklarım hala bana inat konuşmuyorlardı.
Mafya:canın çok acıyacak güzelim.
Telefonda bağırmalar geliyordu.ve ben gerçekten çoookkk korkuyordum.adam çakıyı kollarımda sürtü sorna daha çok bastırınca dayanamadım.dudaklarım sonunda konuştu.
Miley:AAAAAAAHHHHHHHHH YAPMA L-LÜTFEN YAPM-A AAHHHIHH
adam yanımdan gidip yine telefonu eline aldı.
Mafya:çok güzel oldu.sence babası
Babam:seni geberticem.
Mafya:doğru görüntülü aramadım dur hemen arayayım.
Adam kapatıp görüntülü aradı.bense ağlıyordum.
Mafya:kızını görmek istermisin.
Babam:ALLAH BELANI VERSIN.KIZIMA VER
telefonu bana çevirdi.ama ben acıdan konuşamıyordum.sadece aglıyordum.
Babam:kızım iyimisin,nerdesin hemen söyle
Fark ettimde herkez ağlıyordu.jimin bile,bu kadar sevenim varmıydı.
Noon:cevap versene miley,ne oldu neden konuşmuyorsun.
Acı bütün bedenimde sızlıyordu.
Hoseok:hadi konuş birşeyde
Hoseok çok halsiz konuşmuştu.
Jin:konuşsana
Miley:acıyor jin ç-çok acıyor.
Zar zor konuşmuştum.sesim titreyerek çıkmıştı.
Jimin:SEN BITTIN OĞLUM SENI GEBERTICEM.ERKEKSEN ONU BIRAK KARŞIMA ÇIK!
mafya:sen nesin bir kahraman mı?
Jimin:senin cehenneminim!
Mafya:o zaman ben seni istemeyim.
Jimin' in ağzından
Onu geberticektim.benim sevdiğim kıza nasıl kollarına kesik atardı.evet sevdiğimi şuan kendime itiraf ediyorum.evden dışarı çıktım.mileyi bulmam gerekiyordu.aklıma x-mum geldi.miley ne demişti."her anımı çekiyormuş".bunu hatırlamamla onu aradım.
-alo
-alo x-mum
-şuan meşgulüm
-miley kayboldu.
-biliyorum, şuan oraya gidiyorum.
-yanlız gitme çok kişi var.bak namjoon'ların evine gel.
-tamam peki
Telefonu kapatıp eve gittiğimde herkez soluk bir şekilde oturuyordu.
Jimin:ee mileyi bulmuyacakmıyız?
Tea:yerini bilmiyoruz ki
Jimin:ben buldum.
Herkez bunu söylememle ayağı kalktı.
Mert:hani, nerde
Namjoon:nerden,nasıl buldun.
Jimin:x-mum'u hatırlıyormusunuz.
Hepsi:evet
Jimin:işte o yerini biliyor.
Noon:o kim
Namjoon:okuldan arkadaş.
Mert:hemen gelsin.
Jimin:gelir şimdi.
Kapı çalınca Hizmetçi'nin açmasını beklemeden kapıyı açıp içeri aldım.
Noon:bumu x-mum
Jin:evet
X-mum:bence fazla oyalanmadan gidelim.
Mert:yeri nerede?
X-mum:....... deposu
O depoyu biliyordum.hemen hepimizde arabalara bindik.depoya yol aldık.15-20 dakika sorna vardık.mert amca hemen içeri girmeye çalışırken noon amca durdurdu.
Noon:içeriyi bilmiyoruz.kaç kişiler ilk ona bakalım.sorna yavaş yavaş sessizce teker teker indirelim.
Noon amca'nın dediğini yapmaya karar verdik.içeride 20-22 falan kişi vardı.ama sessizce teker teker işlerini bitirdik.15 kişi kalmıştı. Onların yanından ses geliyordu.
Mafya:acıyı ölümü tüm bedeninde hisset.
Artık dayanamamıştım.çıkmaya karar verdim ama benden önce mert amca davrandı.bizde onunla gittik.gittiğimizde şok oldum.sevdiğim kızın yanağında bir çizik vardı.ağlıyordu.en kötüsüde kafasına silah dayanmış olması.
Mafya:sonunda gelebildiniz,bende bunlar ne zaman gelecekte şu kızı vurucam diye düşünüyordum.
Mert:bırak onu lütfen oda çok genç
Mafya:BENIM KARIMINDA RUHU GENÇTI....ama sen onu benden alıp öldürdün,bende senden canını aldım.şimdide aynı benimki gibi gözünün önünde ölecek.
Noon:ilk bir düşün,pişman olacağın şeyler yapma
Mafya:pişman olucağım hiçbirşey yok benim,hıh son bir sözün varmi tatlım.
Miley:bırak beni
Mafya:ondan başka
Miley:allah cezanı versin.
Adam tetiği çekti.hayır öldüremez benim olana yapamaz!
Jimin:YAPMA!
Adama tam vuracakken kafasına silah dayandı.o kişiye baktığımda kaiy'di.
Kai:tetiğe basma derim.
Mafya:bu kızı ben,beni'de sen öldür o zaman
Silah'a bastı.benim geçte olsa sevdiğim kadını öldürdü.gözlerimi kapatıp bağırdım.
Jimin:hayııırrrrrrr mileyyyy.....
Oy sınırını geçmeden yeni bölüm yazmamaya karar verdim.bu arada
Oy sınırı:21:-(:-)♥♥♥♥♥♥Sarange
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARIL BANA park Jimin
FanficBir kızın babasını kaybedip koreye kaçması ve orada sessiz olan park jimine aşık olur