...
"Bana bak bücür şey !.."
Yüzüne yediği soğuk suyla irkildi ufak bedeni .
Orada 2 aydır saklı tutuluyordu . Arasıra gelip onunla ilişki yaşayan birde Eren vardı . Mikasa hele kiz kardeşinden ihanete uğramıştı . Her akşam Eren'i kollarından alıp gidiyordu ardından da kendi yatıyordu onunla .
Erwin... Hala onu bulamamıştı ki gelmemişti .
...
Levi zincirlerle bağlanmış bir halde koca depoda uyukluyordu . Vücudunun belli bölgelerinde aşırı seksten yaralar , morluklar ve çizikler vardı birde zincir izleri .
*BAMM!..*
Silahın patlama sesiyle irkildi kuzgun saçlı .
Erwin onu almayamı gelmişti ? Heyecanla zircirleri salladı .
"LEVI! NERDESİN ?"
Erwin'in bağırmasıyla daha da heyecanlandı .
"Bırıdıyım ırwın !"
Ağzındaki bantdan dolayı adam akıllı konuşamıyordu . Kapı kırılma sesiyle gözlerini irileştirdi . Sarı saçları , masmavi gözleri , ve kolundaki yarayla dikkat çekiyordu .
Bir dakika !.. kolundaki yara derken ?
...
Kuzgun saçlının ağzındaki bandı çıkartıp onu kollarıyla sardı .
"Se-seni özledim... Bir daha bırakma beni ne olursa olsun !"
Erwin onun bedenindeki zincirleri çözüp onu kucağına aldı . Yorgunluk bitkinlik ve beklemeyle geçen acı günlerinin sonunda koca kolların arasında kendini uykuya bıraktı .
*Pata...Pata...Pata*
Helikopterden inip çatı katındaki kapıdan son kattaki daireye girdi . Levi'ı yumuşak gri renkteki yatağın içine yatırdı .
Kravatını söküp kolundaki kurşun sıyrığına baktırmak için doktor çağırdı . Birde... Levi'ın vücudundaki yaralara . Eren denen herif onun canını almıştı resmen . Koluna muayene yapıldıktan sonra doktor Levi'ın yanına girdi .
Bir iki dakika sonda çıktı . "Bir iki hafta cinsel ilişkiden uzak tutulması gerekiyor . Erwin-sama biliyorum ancak onun bu dikkatsizce yapılmış cinsel ilişkiden sonra vücudu bunu kaldıramaz . Neyse size iyi günler ."
Erwin doktoru geçirdikten sonra yatak odasına girdi .
Huzurla nefes alıyordu sevgilisi , aklı bir anda kaçırıldığı ana gitti .
Iki ay önce Levi kaçırıldığı an ...
Kapıdan girdikten sonra şoke bir halde etrafını süzen Erwin salonun önündeki kanlı erkek kimonosunu gördü . Onu eline aldı ve kokusunu içine çekti sinirler ayaklandı babasının şirketini ayarladı ...
Bir iki ayda yüksek mertebeli mafya kesilmişti Erwin . Babası ölmüştü . Silah kaçakçılığında Hong Kong da çığır açmıştı .
...
Erwin'in evi ...
Levi huzurla nefes alıyordu , onu kucağına aldı ve banyoya küvete doğru götürdü . Levi gözlerini araladı ve kollarını Erwin'in boynuna doladı .
...
Duştan çıktıktan sonra onu havluya sarıp yatağa oturtdu . Levi alt kısmına bir boxer geçirdi üstünede Erwin'in gömleğini giydi . Gömlek onun diz kapaklarıyla yarışıyordu neredeyse .