8. kapitola

17 1 0
                                    


Z pohľadu náhodného pozorovateľa:

    A tak sa Sam rozbehla priamo do chladného náručia tmavých chodieb. Trápil ju chlad, ktorý odrážal bezcitnosť tohoto miesta a temné myšlienky. Utekala chodbami a snažila sa striasť nepríjemný pocit rovnako ako tú šialenú ženskú. Túžila po tom byť opäť so svojou kamarátkou. 

   Po chvíľke začula kroky. Iné, než pomocou ktorých sa k nej blížilo to vražedné monštrum. Kroky vrahyne boli pravidelné a rýchle. Kroky, ktoré ich prehlušili zneli akoby...niekto kríval. V  tej chvíli si uvedomila, že to bude El. ,,Elizabeth!" skríkla avšak jej vystrašený hlas pohltili prázdne steny nemocnice. ,,ELIZABETH!" z posledných síl pridala na hlase. ,,Sam!" šeplo druhé dievča a obzrelo sa. Zazrela tieň a tak sa za ním krívkajúc rozbehla. Keď zazrela svoju kamarátku v momente ju nemotorne objala. Sam objatie neregistrovala, vedela, že niekde v chodbách blúdi šialená vrahyňa. ,,Musíme sa niekde skryť..." hlesla a snažila sa nájsť úkryt. El ju schytila za ruku a tiahla vedľajšou chodbou. ,,Tu nás nenájde," ,,El som tak rada, že som ťa našla, toto miesto je bláznivé, mám strach, čo keď nás zabijú, čo keď urobia niečo ešte horšie?! Prosím už odo mňa neodchádzaj, aspoň nie skôr než sa vymaníme z tohoto pekelného zajatia," pomedzi slzy a vzlyk Sam koktavo šepkala. ,,Upokoj sa, všetko bude v poriadku Sam," Elizabeth chytila svoju kamarátku za ramená a pokúšala sa ju utíšiť," Nemotorne viedla Samanthu chodbami nemocnice. Naraz sa zastavila a na tvár jej vyskočil prekvapený výraz. ,,Tu-tu bola miestnosť!" ,,Si si istá?" ,,Nie, som si ičelá. Sam, tu boli dvere, prečo zmizli?! Bola tu izba a za ňou ďalšia!" Jej zvýšenie hlasu oľutovala hneď, keď začula tie rýchle kroky, z ktorých jej po chrbte prebehol mráz. Samante stuhla tvár a ostala v zdesenom výraze. Klepala sa. Elizabethine obavy sa naplnili v momente, kedy ucítila na krku ľadový, ba až mrazivý dych. Privrela viečka. Tá ohava jej po chrbte prebehla rukou a ostrými nechtami. Lepkavými prstami celými od krvi ju hladila po vlasoch. Samantha sa spamätala. Len meter od nej bol stolček s lekárskymi pomôckami. Vo svite mesiaca, ktorý len slabo prenikal cez špinavé zamrežované okno sa blysol skalpel. Samantha musela využiť akejkoľvek chvíľkovej nepozornosti tej obludy. Netvor prešiel Elizabeth po ofine a jej na čele ostali krvavé stopy. V tom jednom momente, kedy tá príšera otočila svoj pohľad k hlave El, Samantha schmatla skalpel a vrazila jej ho priamo do oka. Z viečka jej vytryskla tá červená tekutina. Zjačala. Zakryla si zjazvenú tvár rukami. Elizabeth sa pozerala na to, ako sa zvíja v bolesti, no Sam ju schmatla za ruku. Rozbehli sa preč, ale na rohu sa zastavili. ,,Toto nie," hlesla Sam. 

Kapitola: Hawk


OutLight /POZASTAVENÉ/Where stories live. Discover now