Z pohľadu náhodného pozorovateľa:) :
Elizabeth Carter a Samantha Jackson boli už od mála zvedavé, ale kto by povedal, že ich zvedavosť môže byť nebezpečná? Od mala sa chceli stať novinárkami, ale ich sen rozbil na malinké strepy jeden kritik, ktorý nebol práve z cukru. To je ale zaujímavý príbeh:
Samantha a El pracovali v nie moc dobrých podmienkach... Kvôli ich rodičom, ktorí ich v práci nepodporovali museli pracovať v rýchlom občerstvení a za to málo, čo zarobili, platiť kurzy novinárčiny...trpký život, ktorý postrádal zmysel. Neskôr získali prácu pri nie moc dobrej televíznej spoločnosti. Museli písať články pre hlasateľov a na to, aby mohli platiť bývanie, táto práca nestačila...často písali až do noci.
Ony sa ale nevzdali, pretože vedeli, že niekde sa musí začať.
Neskôr si ich všimol jeden redaktor, ktorý chcel hľadať nové talenty. Pozval ich na "konkurz". Mali za úlohu pred šéfmi jednej novinárskej spoločnosti predniesť ich správu o vražde miestneho obchodníka, A tam bol ten muž. Ten muž v tváry bledý s prepadnutými lícami a špicatou bradou. Keď boli El a Sam pripravené pustil sa s nimi do reči. Povedal im, ako môžu sklamať rodičov, ako si zničia život keď spravia chybu. Ale ten muž necítil nenávisť...nie, on cítil strach. Pretože obidve boli šikovné a cieľavedomé. A on sa pokúšal svojho syna dostať do novín. Samantha a Elizabeth sa zrazu zľakli. Zľakli sa možného neúspechu a práve to bol ten neúspech... Stalo sa to najhoršie. Samantha omdlela. Nebola silné dievča, mala strach a cítila emócie možno viac než ktokoľvek iný... Boli diskvalifikované, vraj niekto ako novinár nemôže mať trému, pretože by nedokázal správne vyjadriť myšlienky ani na papier...KECY!
Ale aj tak sa nevzdali a rozhodli sa, že rozluštia najväčšiu záhadu v ich rodnom meste. Zistia pravdu o nemocnici v Hellingly. Strašidelné miesto plné smútku, hrôzy a desu.
A tak aj urobili...
Kapitola by: <Sparow>
KAMU SEDANG MEMBACA
OutLight /POZASTAVENÉ/
HororDve dievčatá. Jedna nemocnica. A jedno desivé tajomstvo. ,,Kto dovnútra vstúpi, už nikdy nevyjde von..." Best rating: #12 in Horror