4. Kapitola

64 8 6
                                    

      ,,SAM!"
Skríknem ale márne. Obluda, zvaná Jhonattan si ju odniesla. Kde je ten obväz? Otvorím jeden zo šuplíkov a vo vnútri zbadám lekárničku. V nej nájdem obväz, ktorý ihneď použijem. Fajn. Noha je v pohode... Celkom a ja vyrážam za Sam.
Z pohľadu Samanthy Jackson:
   Preberiem sa v nejakej tmavej miestnosti. K-kde som? Hlava mi stále treští. Počujem hlasy.
,,A čo s ňou chceš spraviť?"
,,Dočkaj sa a uvidíš."
,,Ale neboli dve?"
,,Boli."
,,Prečo si nevzal aj tú druhú?"
,,Ona príde za ňou..."
,,Psst, už je hore!"
Predo mnou sa črtajú obrysy troch osôb. Toho s nožmi, ale až teraz si všimnem jeho vyrezaného úsmevu. Ďalšia je žena s čiernymi vlasmi. Telo má pokryté rezmi a na jednej ruke si všimnem vyrezané: Áno. Pod očami má zvislé jazvy, pripomínanúce slzy. Ale najdesivejšia je jej karbobrúska. A tretí. Má oblečenie doktora aj s tým typickým rúškom na tvári. V ruke drží obrovské nožnice, ale tie jeho oči. Celé čierne. Iba malá bodka, predstavujúca zorničku.
,,Ahoj maličká!" pozdraví ten s tými nožnicami.
,,Poznáš istého Waylona Parkera?" pokračuje.
Poznám? Jasne, že poznám. To on nám s El zničil kariéru. Kvôli nemu tu sme. Kvôli nemu o chvíľu pravdepodobne umriem.
,,ODPOVEDZ!"
Skríkne a strelí mi facku.
,,A-áno." vykokcem.
,,Fajn. A povedz mi, kde teraz žije?"
Viem to presne. Chcem mu to aj povedať. Chcem sa Parkerovi pomstiť. Ale niečo mi v tom bráni. Strach, že rozpútam niečo hrozné.
,,Neviem..."
,,VIEŠ!" pritlačí ma k stene.
,,Povedz to..." pridá sa aj žena a púšťa karbobrúsku.
Strasiem sa.
,,To stačí," zamieša sa do toho ten s nožmi, ,,Nechaj ju teraz tak. Prizná sa."
Na to ma vezme a hodí do cely. Zamkne a s ostatnými sa poberie preč.

Kapitola by: <DragonFly>

OutLight /POZASTAVENÉ/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora