'Chelsy!' Gelukkig! Het is mijn moeder. Het lijkt alsof ik 100 kilo lichter ben geworden. De zenuwen vliegen weg... 'Mam!' ik kan er niks aan doen, maar ik barst in tranen uit en knuffel mijn moeder. Maar het is ook eng hoor, om niet te kunnen slapen omdat je stiefvader 's nachts tevoorschijn kan springen en... 'Wat is er nou? Ik hoorde allemaal gerommel dus ik kwam maar kijken, voor het zelfde geld was er een inbreker!' mijn moeder geeft me een kus en komt mijn kamer binnen. 'Ik had gewoon een nachtmerrie, sorry.' verzin ik. 'Maar dat is helemaal niet erg! Kom op, je bent 17. Hup je bedje in.' Ik kruip weer in mijn bed en mijn moeder stopt me in en geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Zal ik een glaasje water voor je halen?' vraagt ze. 'Ja graag.' mijn moeder loopt mijn slaapkamer uit en gaat naar de badkamer. Ik kan niet tegen mijn moeder liegen, zal ik het vertellen? 'Mam,' zeg ik als ze m'n kamer binnenkomt met een glas water. 'Ik moet je iets vertel...' ik maak mijn zin niet af, want ik zie iets bewegen in de hal. 'Hé, wat is hier aan de hand?' Job komt mijn kamer binnengelopen in zijn boxershort en zijn behaarde buik. 'Ga weg!' gil ik en ik zwaai met mijn armen. 'Doe niet zo gemeen tegen Job.' zegt mijn moeder en ze loopt samen met Job mijn kamer uit. 'Slaaplekker.' zegt ze en de deur gaat dicht.
'Liz!' Ik ben op school. We hebben het eerste uur uitval en Liz staat bij haar kluisje. 'Hoi.' zegt ze en ze draait zich om. 'Zullen we naar de Markt gaan? We hebben eerste uur uitval.' zeg ik. Liz slaat haar kluisje dicht en zucht. 'Ik ga al met Bobbie en Jasey naar de Papaya Lounge. Doei.' en ze loopt zomaar weg. Hoe wist ik het. Ik weet niet of ik nog vriendinnen met haar wil zijn. Eerlijk gezegd denk ik dat ze zelf niet eens meer vriendinnen met me wil zijn. 'Hey Chels.' Het is Annie. Ik loop alvast weg, maar ze houdt me vast. 'Chels, kom je mee naar het studieplein, dan kunnen we alvast leren voor Geschiedenis.' Bekijk het lekker. Met Annie heb ik het helemaal gehad, daar kwam ik gister al achter. 'Nee, ik heb al geleerd. Ik heb met iemand afgesproken bij de Markt, ik moet snel gaan.' Ik ontsnap uit haar hand en ren de school uit naar de fietsenstalling. Ik heb helemaal niet met iemand afgesproken bij de markt. Waar moet ik nu heen? Ik durf echt niet naar huis. Misschien werkt Job, maar voor het zelfde geld zit hij thuis al op me te wachten. Van mijn vriendinnen hoef ik ook niks te verwachten. Dan kies ik voor de laatste optie: Spijbelen. Ik stap op mijn fiets en rij naar het winkelcentrum. Ik heb nog wat geld in mijn zak en ga naar de Subway.
Als ik een broodje met salade in m'n mond heb hoor ik Rihanna vanuit mijn broekzak. Ik pak hem uit mijn zak en kijk op het schermpje. Onbekend. Ik neem op: 'Met Chelsy.' 'Hoi Chels, met Job.' mijn adem blijft vast zitten in mijn keel. 'Hang niet op.' zegt hij. Nou, dat was ik wel van plan. 'Ja dahag.' 'Nee!' roept hij door de telefoon als ik net op wil hangen. 'Het is belangrijk! Het gaat om mam, er is iets ergs gebeurd.' Zegt hij met een paniekerige stem. Shit, nee hè. Wat is er met mijn moeder? 'Kom snel naar huis, het heeft spoed.' En dan hangt hij op. Ik gooi mijn broodje salade in iemands gezicht en ren naar mijn fiets. Voor mijn moeder doe ik alles, ook al is ze soms irritant. Ik heb al genoeg medelijden met haar omdat ze een relatie met Job heeft. Ik fiets zo hard ik kan en rijd gewoon door rood. Als ik eindelijk thuis ben gooi ik mijn fiets in het voortuintje en drukt keihard op de deurbel. De deur zwaait open en Job sleurt me gelijk mee naar binnen. 'Waar is mam?' vraag ik ongerust. 'Op haar werk denk ik.' zegt hij en hij doet de deur op slot en gooit de sleutel in de paraplu-bak. Nee hè. Dit was een list. Er is niks met mam en hij heeft me gewoon hier naartoe gelokt. 'Je loog, er is niks met mam.' zeg ik boos. 'Slim meisje...' zegt hij en hij grijpt me vast bij m'n arm en sleurt me mee naar de woonkamer. Hij duwt me op de bank en springt op me. 'Help!' gik ik, maar dat heeft geen zin. Hij knoopt mijn bloesje langzaam los, trekt mijn shirt omhoog en mijn bh opzij. Hij knijpt in mijn borsten en maseert ze. En dan gaat de telefoon. Yes. Hij laat me los en loopt naar de keuken en neemt op. 'Wat is er nou?' hoor ik hem zeggen. Nu doe ik het niet fout, ik ren naar de hal en ruk aan de klink. Shit op slot! Waar is de sleutel... De paraplu-bak! Ik smijt alle paraplu's weg en kan niks vinden. Opeens zie ik dat de sleutel achter de paraplu-bak ligt. Ik rijk mijn arm ernaar toe... Dan voel ik een ruk aan mijn rug en voel iets slijmerigs op mijn borst. Dan voel ik een klap, en alles is zwart.
Ik open mijn ogen. Waar ben ik? Ik zie dat ik op een onbekend twee-persoonsbed lig, in een onbekend huis. Er hangen overal posters van vrouwen in een bikini en het is een rotzooi! Overal liggen kleren... Mijn shirt! En op een kastje ligt mijn broek! Ik kijk naar mijn lichaam en zie dat ik naakt ben.
Ik kijk om me heen en zie een fotolijstje op het nachtkastje. Nee hè... Ik ben in een ander huis. Een geheim huis van Job.
Het vervolg komt zo snel mogelijk, sorry dat het zo lang duurde, maar ik heb het heel druk gehad en zat lang niet meer op Wattpad.
xCatYork
Ps: Bedankt voor alle reacties <3
JE LEEST
Blijf af !
Teen FictionChelsy is 17 jaar. Ze heeft bijna geen vriendinnen op school. En wat ziet ze er weer tegen op om naar huis te gaan... Als Job maar niet weer aan haar zit...